Mulțumiri

103 7 24
                                    

Nici nu știu cu ce să încep,ceea ce am realizat...Am terminat o carte,e cel mai minunat lucru,e uimitor și decât cei care au dat naștere unei creații știu exact cum mă simt.
Ideea aceasta,mi-a venit pe moment,în vară,începând cu povestea mea.Da,eu sunt Torri,de fapt,eram.Pentru că am început prin fapte care chiar s-au întâmplat,sentimente trăite,dar apoi,am dezvoltat totul.
Austin Teller,e un băiat pe care-l cunosc,un om special.Oarecum îi mulțumesc și lui,pentru că m-a inspirat.
Titlul,însuși,spune povestea mea.Si cum spuneam,dacă această carte,a pornit de la o idee mica,venită pe moment,am dezvoltat-o,ideea devenind din"povestea mea de dragoste" în povestea lui Torri Cross.Acum,când văd că e terminată,pur și simplu îmi vine să plâng.

În primul rand,as vrea să-i mulțumesc mamei mele,spuneți acum,care dintre voi are o mama care te sâcâie la cap să îi instalezi aplicația pe telefon ca să-ți citească cartea.M-a tot sâcâit să-i arat ce pot eu,noua mea ocupație,creația mea.
Am cedat,și nici nu știți ce atentă sunt cu scrisul ăsta și scenele mai "apropiate" dintre personaje,pentru că ar fi prea ciudat să citească unele chestii...
M-a susținut mereu în ce fac,deci,îi mulțumesc și vreau să-i spun t o iubesc.
Iar acum,vreau să le mulțumesc tuturor prietenelor mele,care au stat lângă mine și m-au susținut,spunandu-mi că,cartea mea nu e un eșec,așa cum credeam eu.Vreau să le mulțumesc separat,unor fete extraordinare,pe care le-am cunoscut aici,pe Wattpad,fără voi să știți nu-mi imaginam viața.monyneagu7,te iubesc și mulțumesc că m-ai susținut mereu,și că m-ai oprit sa șterg cartea!youngbloodpheonix,Bff-ule,te iubesc ca pe propria mea viața,îți mulțumesc și ție.
Edwice0102,ești nebuna rău și te iubesc,fata!Îți mulțumesc că te-am cunoscut.
sinulsdriom,te iubesc,unicornuț,mulțumesc din suflet că ai vorbit cu mine când simțeam rău!
Ingerul-fara-aripi,ești nebună rău, m-ai susținut mereu cu cartea,mulțumesc și ție.
DarkParadise_31,ShadowHunter-a mea,și pe tine te iubesc.
OREOlex,mulți pupicei!
Și mai sunt oameni importanți,dar,fetelor,chiar iubesc mult!De tot!

Și pe voi,care acordați puțin din tipul vostru prețios pentru a-mi citi cartea,pur și simplu mulțumesc!
Am observat că am evoluat de la locul 83 la 79,în ficțiune adolescenți,ceea ce,pentru mine...e irelevant,e incredibil,nu am cuvinte,nu credeam că o să ajung vreodată în top 100,iar faptul că sunt 79...e...nici nu pot eprima ce anume simt.E doar...wow...
Mai am o persoană care sa ajute să fac 2 mii,iar acea persoană,va fi preferata mea,chiar dacă nu voi știi cine.
Tot ce va pot zice e va mulțumesc din suflet,că va iubesc,ador și sper să fiți la fel de activi și în volumul 2!

P.S.:Puteți trece pe la celelalte carti ale mele:"DOG PARK",care este de proză scurtă și micuța mea "Empty",ficțiune adolescenți.
Nu știu dacă o sa va placa,dar pana la apariția volumului 2,îmi regăsiți gândirea care a scris această carte în cele 2.

VĂ MULȚUMESC,MULȚUMESC,MULȚUMESC!

                                                   DELSHER            

De ŞAPTE  aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum