Dragoste cu năbădăi

91 7 36
                                    

Austin Pov.

Mi-a părut rău imediat ce am zis.Uitandu-mă la fața ei am realizat că am ranit-o extrem de mult.
-Torri...Poate că...așa e mai bine...
A început să dea negativ din cap.
-Ba da,îi spun și-i pun o mână pe obrazul sau plin de lacrimi.Nu-ți cer să mă uiți,doar să luăm o pauză.
-Dar eu nu vreau să luăm o pauză!izbucni ea.De ce am ajuns să luăm "pauza" asta din cauză că un tâmpit ca Damon a apărut pur și simplu și m-a întrebat dacă vreau să ies cu el?!
Mă încordez imediat.
-Damon e un tâmpit și își va bate joc de sentimentele tale,T!
-Vă cam asemănați,nu?a spus ea.Nici nu ai habar cât m-ai rănit tu.Şi în trecut,dar și acum.
O privesc cum deschide portiera și începe să meargă pe trotuar.

-Torri,stai!
Ies din mașină și alerg după ea.O prind din urmă și o iau de mână,oprind-o.
-Nu te supăra!Te rog!spun.
-Știi ceva?!Eu una nu te înțeleg!Te desparți de mine când știi clar ce simt și ce fericiți eram?
Când aud aceste cuvinte,inima mea se sparge în mii de bucățele.Ştiam că are sentimente puternice pentru mine,dar nu am întrebat-o niciodată.
-Ce simți pentru mine?o întreb.
Se oprește din plâns și se uită la mine.
-Spune-mi,Torri!zic și merg mai aproape.Ce simți pentru mine?
-Ești un tâmpit!țipă ea.
Automat toate capetele se întorc spre noi.
-Ești un mare tâmpit!Te cerți cu mine pentru că un necunoscut,și subliniez "necunoscut",vrea să mă invite în oraș,apoi îmi frângi inima spunandu-mi că vrei să luăm o pauză și acum mă întrebi ce simt eu pentru tine?!
O privesc cum își duce mâinile la gat.
-Asta simt eu pentru tine de acum!
Îmi ia palma și așază lănțișorul de argint fix în mijloc.Pot să simt ce cald e,aș vrea să-i pot simți căldura corpului și să o iau în brațe,dar nu pot.Pentru că ea o să mă părăsească într-o zi,iar eu prefer să sufăr acum.Si totuși...
-De ce ai făcut asta?o întreb și lacrimi se adună în gât.
Îmi dau seama ca asta poate însemna dispariția sentimentelor sale fața de mine.
-Așa e mai bine!spune sec.
Se întoarce și începe să alerge spre casă.
Așa e mai bine,nu?

Torri Pov.

-Al dracului bou!spune Mirranda.
-Ce om tâmpit!spune și Ro.
Bineînțeles că mi-am chemat cele mai bune prietene aici.De fapt chiar nu a fost nevoie,de vreme ce Mirranda știa ce se va întâmpla și a venit cu Ro aici.
-Și tu ce ai făcut?întreabă Ro lingând lingurița de înghețata de cacao.
Bag în gură o linguriță de înghețata de fistic.
-Am plecat pur și simplu,nu aveam ce face.
-Stai puțin!țipă Katherine și pune cutia uriașă de înghețată jos.Unde Îți este "A"-ul?!!
Duc mâna instinctiv la gât,dar îmi aduc aminte că nu mai este acolo.
-La...El, spun sec.
Încă doua lingurițe.
-Să nu-mi spui că l-a cerut!spun cele doua prietene la unison.
-Nu,l-am dat jos în fața lui și...mdea,nu contează...,zic știind că o să izbucnesc iar în plâns.
-Draga mea,când te desparți de el,nu-i înapoiezi cadourile,mă sfătuiește Ro.
Îmi dau ochii peste cap.
-Mâ rog,acum ce?Încă un episod din The Pretty Little Liars ?întreb.
S-au aruncat pe canapeaua din camera mea și au început să tasteze de zor.
-Vin și eu acum!spun și mă duc să-mi iau telefonul de la încărcat.Beculetul albastru îmi arată că am ratat un apel.Deschid repede telefonul,inima mea luând-o la galop,sperând că e Austin,dar observ că e de la tata.Cu toate că nu a dat pe acasă de 4 luni și că mi-e foarte dor de el,decid să-l sun mai încolo.Nu am starea necesară.
-Torri!Mișcă fundul ăla mare aici!țipă Mirranda.

***
După 5 zile

Am decis să ies la super-market ca să iau o cutie de cereale și niște lapte.Şi mai aveam nevoie de absorbante.Mdea,și-a găsit soarta moment în care să-mi arate din nou că sunt fată.Voiam să merg la Chihlimbar și să vorbesc cu el,poate chiar să călăresc,dar ferma e a lui Austin.Chiar dacă mi-a spus că pot merge acolo când vreau.
După ce ies din magazin observ o claie de par aurie.
-Hei,Torri!
Îmi dau o palmă mintal.
Merg mai departe,ignorandu-l complet.
-Nu știu de ce te comporți așa,nu ți-am făcut nimic.
Mă uit urât la el.
-Chiar nimic nu mi-ai făcut!
Vine în fața mea,fumând.
-Vreau să ieși cu mine!a zis,simplu.
-Şi eu vreau toată seria Lux,dar,vai!Nu se poate!
Damon mai trage lung din țigară și o arunca pe jos.
-Știu ca mă vrei!spune.
Pufnesc în râs.
-Atunci ești un fraier!
Și-a băgat o guma în gură.
-Nu chiar!Toate fetele mă adoră,nu văd de ce tu ai fi o excepție!
M-am strâmbat la ce a zis.Dacă el crede că mă va impresiona comparandu-mă cu altele,atunci mai bine ar pleca.

-Nu mai lăsat să termin!a zis.Eşti foarte diferita de celelalte.Pana acum ori încercau să mă cucerească,ori mi-o trăgeam cu ele.
M-am crispat la ce tocmai a zis.El vorbea nonșalant și mesteca gumă.
-Apropo!Ăla nu cumva e Austin al tău?
M-am întors și l-am văzut plimbandu-se cu majoreta șefă a echipei lui.
-Ce n-naiba?!m-am bâlbâit eu.
-Austin,frate!spune Damon.Vino aici!
Austin se uită la noi.Prima oară îl vede pe Damon și se încruntă.Apoi privirea îi cade pe mine,și de la depărtare pot vedea că este panicat.Apoi se uită la amândoi și când realizează că stăm unul lângă altul începe să-și strângă pumnii şi vine furios spre noi.
-Torri?!spune,vizibil nervos.Ce faci aici,cu el?
Pune multa presiune când spune "cu el".
-Salut și ție!spune el.Văd că ieși cu Tina!Wow!Fata aia chiar are multe de arătat!O alegere bună,frate!îl ia Damon peste picior.
Mă încordez atât de tare,încât abia apoi îmi dau seama că durerea din palma mea e din cauza unghiilor.Ah,mi-a dat și sângele...
Austin nu neagă nimic,ceea ce mă face să vreau să mă arunc în fața camionului roșu care trece pe şosea,chiar acum.
-Însă eu o prefer pe ea!spune Damon și-mi face cu ochiul.E mai specială decât toate celelalte!
Rânjetul de pe fața lui îl face înfricoșător,dar în același timp și frumos.Dar,știu ce gen de băiat e,așa că niciodată nu-i voi cădea în plasă.

-Torri!Plecăm!Acum!spune Austin.
Mă uit urât la el.Chiar nu am chef de ceartă și faptul că e acea perioadă din luna mă enervează și mai rău.
El nu mai așteaptă ca săptămâna trecută.Mă ia de mână și mă târăște cu forța.
-Dă-mi drumul!mâ răstesc.

Austin Pov.

-Hei!Dă-i drumul!spune Damon.
Vine spre noi,dar o trag în spatele meu și o prind cu brațele de spate,ca să nu fugă.
-Dacă mai zici ceva,mă jur că de data asta am să te lovesc,astfel încât să nu te mai poți ridica din pat!
Și el era vizibil nervos,dar sunt mai puternic ca el.Şi o știa.
Torri se zbătea în spatele meu și mă enerva și ea.Dar,frate!E cea mai dificilă persoana pe care o cunosc,dar de asta nu-i pot da drumul.
Da,da,știu ca eu am pus punct,dar nu pot să o las așa,pur și simplu.Mă întorc cu fața la ea.
-Dă-mi drumul!țipă ea și se zbate în brațele mele.
-Mergi,Torri!îi zic.
-Niciodată!
-Fie cum vrei!
O prind de mijloc,mai bine și o ridic.
-Dacă iar mă pui ca pe sac,mă jur că te omor!
-Atunci vreau colivă cu cocos,iubito!îi spun.
O pun pe umăr și merg cu ea,zbătându-se pe umărul meu.

-Parcă eram la o întâlnire!spune Tina,când trecem pe lângă ea.
Torri se zbate mai tare.
-Ești un bou!ìmi spune.
-Sunt cum vrei tu!Scuze,Tina!

Ajung la mașină și deschid cu greu portiera,apoi setez ușa să se încuie.
O pun pe scaun și-i pun centura,ea având mâinile încrucișate la piep și uitându-se urât la mine.
-Te urăsc!minte ea.
-Minți!îi spun și închid ușa.
Deschid portiera mea și intru în mașină.Îmi pun centura și învârt cheile în contact.
-Unde mergem?întreabă ea.
-Într-un loc unde ne putem descărca amândoi furia!

După 2 săptămâni postez și eu!Da,da,urâți-mă!Dar faza e că școala asta termină.
anunț că mai este doar un capitol și un epilog.Şi am 2 întrebărici:
1.Ce naiba vor face ăştia doi și cum naiba se vor descărca*ridic din sprânceană*(glumesc,cu faptul că ridic din sprânceană,nu pot😂😂).
2.Mai am ceva timp liber azi.Vreți sa postez capitolul azi și epilogul săptămâna viitoare?

P.S.Vă iubii pentru 1.6 mii de lecturi.Nu credeam că am să am nici 500.❤❤❤❤❤❤❤❤❤

De ŞAPTE  aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum