Ard/Arde

172 10 6
                                    

Ard!
Un singur cuvânt poate descrie cu adevărat ce simt eu.Unul singur.Un verb.Trei litere.A-R-D.
O să îl gravez pe o bucată de lemn şi o să-l arunc în foc.Să vadă cum e să arzi cu adevărat.
Nu-mi pot scoate din cap sărutul lor.Buzele lor lipite.Mâinile lui pe fața ei.Ochii ei măriți de uimire.
-De ce naiba tocmai acum?!țip când ajung la cabană.
Deschid uşa şi o trântesc după mine atât de tare,încât sunt sigur că sar aşchii.
-Ce,Dumnezeule vede la el?!țip și mai tare.
Îmi scot telefonul din buzunar când aud un bâzâit.
Audrey:"Hei,frumosule!Am venit în sala de mese,dar nu te văd!Vino cât de repede poți,mor de dorul tău💋!"
Ce naiba?!Nu i-am dat numărul meu şi cu siguranță nu l-am cerut pe al ei!Sfinte sisoe!Cu ce strigoi m-am ținut de mână?!
"Mor de dorul tău!"?Am ținut-o de mână,doar ca să o fac pe Torri geloasă!I-am și spus!
-Rahat!țip şi dau cu pumnul în perete.
Proastă mișcare! Am făcut-o pentru că ştiam că niciodată nu o să-mi reușească ce mi-am propus dacă nu o apropii puțin de mine.Ştiu că nu mă place şi că greu îi intră cineva pe sub piele,dar în ultimul timp am încercat să o fac să mă placă,astfel nu m-ar lăsa să o sărut şi pariul meu cu Jonny s-ar duce de râpă!
Așa că...Am crezut că doar neagă că mă place şi că puțină gelozie ar aduce-o direct la mine,dar mai mult a îndepărtat-o!S-a sărutat cu Julian!
Dar eu tot sunt sigur că mă place...ba mai mult,sunt sigur că l-a lăsat să o sărute,doar ca să mă facă gelos.
Nu înțelegeți greșit,nu o plac pe Torri,vreau doar să o sărut ca să câștig pariul ăla tâmpit!

Torri Pov.

Mă uit cum pleacă şi zâmbesc pe sub mustăți.
Teller:1;Cross:2.
E a doua oară când se supără. Aşa îi trebuie dacă mă rănește.
Și nu l-am lăsat pe Julian să mă sărute doar ca să văd cum reacționează Austin,a fost şi pentru că am vrut ca el să mă sărute.
-OMFGGGGG!AAAAAAA!TORRI!TE-A SĂRUTAT!țipă Kat.
-O,Doamne!O D-O-A-M-N-E!!!!!!Nu creeeed!îmi sparge Mirranda timpanul.
Amândouă țopăie de colo colo.
-Cineva are iubiiiiiiiiiit!țipă ele când revine Julian.
Mă roşesc instantaneu.Grozav...acum probabil crede că am mâncat un tort de ardei iute,cu glazură de ketchup picant şi presărat cu piper.Asta îmi trebuia...
Se uită la mine şi rânjește,apoi mă ia în brațe.
Îmi îngrop fața în tricoul lui,astfel încât să nu-mi mai observe dogoarea insuportabilă din obraji.
Aerul e asaltat de un val de "Aaaaaaaawwwww"din partea prietenelor mele.
Îmi scot fața din tricoul lui Julian şi mă uit urât la ele.
-Voi nu aveți ceva mai bun de făcut?întreb eu.
-Ă,aaa,ba da...eu trebuie să mă întâlnesc cu Jonny,pentru că s-a dus după...A...Austin,zice M.
Îmi dau ochii peste cap.Cum de l-o suporta Jon?
-Iar eu,adaugă Ro,merg după Deniss!
Cu astea zise,Ro se întoarce şi o ia spre backstage,iar M îmi face cu ochiul şi-mi arată un "ok".
-Să nu o superi,că dacă nu...,îi spune ea lui Julian.
-Okokok,am înțeles,o întrerup eu.Acum pa!
Julian râde şi tremuratul pieptului său se transmite prin tot corpul meu.
Iar mă roşesc.
Mirranda se răsucește pe călcâie și pleacă.
-Iar ești roșie!mă tachinează el.
-Da...bine!zic eu şi mă desprind din îmbrățișare.
-Heei!spune şi mă apucă de cot când dau să plec.Îmi place!
Îmi face cu ochiul.
-Mi-a plăcut sărutul!zic rapid.
Ce naiba?M-am gândit că o să o spun doar în capul meu.Acum sigur mă va crede o țăcănită disperată.
În schimb,Julian roşeşte.Încep să rânjesc.
-Acum cine-i ăla de rânjește,cowboy?
-Nu roşesc!zice el panicat.Eu nu roşesc niciodată!Defapt...
-Da,cum spui tu!îl întrerup eu şi-i dau un pupic scurt pe obraz.
Mă uit la el.Scoate la iveală niște gropițe superbe.Ne uitam unul în ochii celuilalt.Apoi...,Julian își pune o mână pe ceafa mea,se apleacă,iar eu mă duc spre el...
-Hei,copii!spune Deniss.
Ne oprim cu buzele la 2 cm.
Îmi întorc fața spre el şi zic:
-Chiar că stricator de petreceri!
-Vina mea,declara el şi începe să râdă.
Mă uit urât la el.
-Ok,ok!Scuze!Dar trebuie să mergem ìn sala de mese,asta dacă nu vreți să stați nemâncați.Defapt...sunt sigur că o să vă mâncați reciproc şi...
Trec pe lângă el şi-i dau o palmă în braț.
-Ce?Păi aşa e!zice el.
Îmi dau din nou ochii peste cap.
-Dacă mă căutați...sunt în sala de mese!spun.

Austin Pov.

-Mişca-te la masă!țipă Jonny la mine.
După ce am ajuns în cabană,a venit după mine şi a început să mă tachineze că el câștigă pariul.
Nu e destul că-mi vine să țip şi să îl arunc pe Julian de pe un pod,pe o şină de tren,trebuie să mai răsucească şi micul Jonny cuțitul în rană!
-Nu vin!îi zic eu din pat.
-Treaba ta,rămâi nemâncat!
-Ok...
-Austin,frate,ce mama naiba ai?E doar un pariu...ce dacă-l pierzi?
-Ce dacă-l pierd?!spun și mă ridic din pat.Ce dacă-l pierd?!Să-ți spun ceva,Jon!Nu m-am străduit din răsputeri să o fac să mă placă şi nu m-am ținut cu o fată necunoscută şi fițoasă de mână ca să pierd pariul!
-Ești sigură doar de asta vrei să o săruți?întrebă el în timp ce deschid uşa.
-Poate...,spun şi o trântesc.

Torri Pov.

La micul dejun,Jonny s-a întors fără Austin şi nu pot să spun că mi-a displăcut.
Mă simt al naibii de bine,acum că l-am enervat.
Am mâncat toți la o masă,eu,Kat,M,Deniss,Jonny şi Julian,care a stat lângă mine,apoi am mers la ora lui Deniss.
L-am găsit pe Austin deja acolo,cu încă câțiva copii,printre care și Audrey.
Uitasem de ea.Nu am văzut-o la micul dejun și nici la mini-concert,deci sincer...speram că a ars în somn,în focul pe care nu l-am pus.
Dar nu,iat-o acolo...ȚINÂNDU-ŞI
MÂNĂ CU UNGHII ASCUȚITE ȘI ROZ PE BRAȚUL LUI AUSTIN!
O nu...
-Eşti bine?mă întreabă Julian şi mă ia de mână.
Îi sunt recunoscătoare,căci simpla lui atingere m-a calmat.
-Da,sunt,îi zic și mă chinui să schițez un zâmbet.Stai!Tu de ce ești aici?
-Pai...Să învăț totul despre chitară!îi spune lui Deniss.
El îi face cu ochiul şi râde încet.
-Buuun!începe şi merge în fața clasei,de unde ia o chitară.Luati un loc pe jos.
Eu,Mirranda,Kat şi Julian înaintăm şi găsim un loc din sală,unde ne aşezăm turcește.
-Bun...astăzi nu vom învăța decât lucrurile de bază,așa că fiți mare atenți.
Ne explica cum să ținem pana de chitară,cum să ținem degetele în funcție de ce coardă vrem sa atingem,notele şi multe chestii la care nu sunt atentă.
Mă holbez la Austin şi plastefiată.
Stă la 5 m de mine,cu ea lângă el,tinân-o de mână,iar ea are capul pe umărul său.
Nici el nu e atent.
Se uită la mine.Privirea lui e plină de foc.Mă arde pe dinăuntru.
Îmi susține privirea,în timp ce o sărută pe blondă pe creștetul capului.
Îmi întorc rapid capul.

Austin Pov.

ȘTIAM EU!Știam eu că mă place!Nu suportă nici măcar să o pup pe alta!

Torri Pov.

-Acum că știți...e cineva de aici care a mai cântat la o chitară?întrebă Deniss.
Se ridică câteva mâini.
Eu...sincer...știu să cânt doar cu vocea...şi nu-mi iese perfect,dar e destul de ok.
-Hm...Austin!zice el,iar eu tresar la auzul numelui.Vrei să vii aici şi să ne cânți un paragraf dintr-o melodie?De la orice trupă!
-Sigur!aud vocea aia profundă,bine cunoscută.
Îl privesc cum se ridică şi merge lângă Deniss,care se ridică de pe scaunul pe care stătea şi îi dă chitara lui Austin.
Acesta o ia şi se aşază pe scaun,iar chitara și-o pune pe genunchi.
În sala se face liniște.
Austin îşi drege vocea.
Îşi îndreaptă privirea spre mine şi se uită fix în ochii mei când începe să cânte:
"-I'm in love with an angel,Heaven forbit
Made me a beliver,with the touch of her skin.

I'd go to Hell and back with you
Stay lost in what we found
Worlds apart we were the same
Until you hit the ground!"
Am rămas cu gura căscată când am văzut că Austin cântă melodia mea preferată de la Theory of a deadman.Când credeam că mai uimită de atât nu pot să fiu,Austin începe să cânte mai tare,ridicându-se în picioare şi uitându-se tot în ochii mei:
"-Maybe I'm crazy,maybe I'm weak
Maybe I'm blinded by what I see
You wanted a soldier,but it wasn't me,
'Cause I could never set you free!"

NU.
POT.
SĂ.
MAI.
RESPIR.

Aici aveți capitolul nou!E de 1600 de cuvinte,ceea ce e mai mult decât mă așteptam.
Sper să vă placă măcar puțin din supărarea pe care probabil mi-o purtați pentru că nu am mai postat.
Cât despre micul nostru Austin...e un nemernic dulce.
Vă pup şi noapte bună!



De ŞAPTE  aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum