Co mam zrobić?

83 13 4
                                    

*Sam*
Przecież on ma już dziewczynę. Widzę, że są szczęśliwi, ale ja naprawdę coś do niego czuję. Nawzajem ratowalismy sobie życie w Blackwood, a teraz był po mojej stronie. Ogarnij się Sam, on jest tylko przyjacielem. Najlepszym przyjacielem...
*Ash*
Co ta suka zrobiła? Czemu zabiła Chrisa. Zaczynam powoli rozumieć, że to nie jest jej wina. Gdybym nie krzyczała, Chris by żył(płacz).
Mike: Musimy ustalić co dalej, wiecie coś na temat wilkołaków?
Emily: Nic.
Ash: Chris...czemu odszedłeś....
Matt: Ash....może odwieźć cię do domu.
Ash: Poproszę.
Matt: Dobra, jadę zawieźć Ash do domu, za 15 minut będę.
Emily: Okej, bądź ostrożny.
~*~
Matt zawiózł Ashley do mieszkania, chwile poczekał, aż położy się spać.
Gdy to zrobiła, wrócił do domu Mike'a.
Mike: Ashley śpi?
Matt: Tak.
Mike: To dobrze.
Jess: Ustalmy co dalej z Sam.
Emily: Z tego co widzieliśmy w nocy, jest niebezpieczna.

Emily nie lubiła Chrisa. Gdy chciała z Mattem wybrać się do wieży przeciwpożarowej (wydarzenia z Blackwood Pines ), oskarżył ją o to, że martwi się tylko o swój tyłek. Przyjaźniła się z Sam, ona jako jedyna była za tym aby nie strzelać do Em, ale Emily jednak bała się jej.
Matt: No i to bardzo.
Jess: Nie możemy jej dyskryminować.
Ona jest naszą przyjaciółką! Musimy się już pogodzić z faktem, że zabiła Chrisa, nie mamy prawa jej nic zrobić, jeśli nie chcecie się z nią zadawać tylko dlatego, że została pokrzywdzona przez los, i będzie się zamieniać w potwora, to jesteście fałszywymi dupkami!
Matt: Kurwa Jess, jaka przemowa.
Jess: Ja chcę tylko chronić moją najlepszą przyjaciółkę. Chcecie coś do picia?
Emily: Kawę poproszę.
Matt: Ja też.

Jessica zrobiła kawę, usiadła przy stole.
Mike: Jess ma rację. Musimy dalej żyć, jako przyjaciele. Chris na pewno chciałby abyśmy nadal trzymali się razem.
Matt: Trzeba tylko przekonać Ash, aby wybaczyla Sam.
Emily: Tylko jak?
Mike: No właśnie, jak?
Jess: Musimy po prostu dużo czasu ze sobą spędzać, Ash wybaczy Sam.
Matt: Tylko jest problem. Nie wiemy kiedy Sam będzie zamieniać się w bestię.
Jess: W internecie pisało, że osoba zamienia się w wilkołaka, gdy jest pełnia księżyca i gdy działają na nią silne emocje.
Matt: Ale wiecie, to jest internet, nie zawsze pisze prawdę.
Jess: Trudno. Ja mam zamiar spotykać się z Sam, bo jest moją przyjaciółką.
Emily: Naszą.
Matt: Dobrze, możemy spróbować,ale dopiero jak Ash się uspokoi po stracie Chrisa.

*Sam*
Znowu noc. Nie chcę nikomu zrobić krzywdy. Mam nadzieje, że nikt nie zacznie mnie szukać. Może będę mogła się jakoś opanować. Spróbuję.
O nie, zaczęło się ...

IŚ BIN POLSAT. heu heu
mata rozdział 😁😁😁😁😁
dawajta 🌟 I piszta komy. Do nexta ❤

Until Dawn: PełniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz