Znowu pełnia

62 11 15
                                    

Sam: Najgorsze jest to, że w nocy będziesz razem ze mną.
Mike: Damy radę.
Sam: Mam nadzieję.

Sam zaczęła się zbierać. Po 10 minutach poszła i poprosiła o wypis.

Do mieszkania wracała z Mike'm. Cały czas myślała tylko o tym co zrobić, aby nic się nie stało chłopakowi.

Gdy Dojechali, Mike zaczął robić jakiś obiad. Usmażył schabowe i ugotował ziemniaki. Sam w tym czasie siedziała na kanapie tempo patrząc się w podłogę.

Chłopak skączył przygotowywać jedzenie. Nałożył na talerze i zaniósł do pokóju. Podał dziewczynie.
Sam: Dzięki.
Mike: Nie ma za co.

Zjedli obiad. Mike umył naczynia i usiadł obok Sam. Puścił jakiś film. Zaczęło się na obecności, a Skączyło na ludzkiej stonodze. Chłopak puścił jeszcze jakiś film o wilkołakach, ale Sam od razu wyłączyła. Nie chciała się nakręcać. Nawet nie zauważyli, że zbliżała się noc...

Polsat? HEHE HEH....nie

Chłopak i dziewczyna normalnie oglądali film, gdy naglę Sam się strasznie źle poczuła. Mike wiedział co to znaczy.
Mike: Kurwa.... Sam spokojnie.

Dziewczyna szybko przeszła do drugiego pokoju i się w nim Zamkneła. Mike próbował tam wejść, ale na marne.
Sam: Mike nie wchodź. To dla twojego bezpieczeństwa.

Zaczęła się Transformacja. Mike wszystko słyszał. Odruchowo złapał srebrny łańcuszek i nasłuchiwłał dalej.

Sam się przemieniła. Nie mogła wyjść, więc to jeszcze bardziej ją rozwścieczyło. Wywarzyła drzwi. Mike zerwał się na równe nogi. Złapał nóż i łańcuszek. Sam biegała po mieszkaniu. Odwróciła się w stronę Mike'a i położyła uszy. Szczerzyła zęby. Mike strasznie się bał. Miał wyciągnięty przed siebie łańcuszek. Sam bardzo się bała tego przedmiotu.
Po 15 minutach wariowania usiadła na ziemi nie spuszczajac oka z Mike'a.

Mike nie wiedział co ma robić, myślał aby wypuścić ha na dwór. Postanowił działać. Nadal trzymając łańcuszek pokierował się w kierunku balkonu ( Sam mieszkała nisko, widok miała na las). Otworzył je, Sam postawiła uszy. Chłopak odsuną się a dziewczyna wyskoczyła przez okno i pobiegła w stronę lasu. Mike odetchną. Ale to nie był koniec problemów.

Mike zdecydował, że weźmie broń, łańcuszek i jakieś ciuchy dla Sam i pójdzie za dziewczyną. Bał się, że Sam się zgubi, albo coś jej się stanie. Zamknął dom i poszedł w stronę lasu.

Szedł pół godziny i zatrzymał się na małej polanie. Miał ze sobą kanapki, wiec sobie je zjadł. Siedział tam z 10 minut i nasłuchiwał jakichkolwiek dźwięków. Usłyszał wycie. Zdecydował, aby zostać na polanie. Ale czy dobrze zrobił? Naglę zobaczył bestię biegnącą w jego stronę.

He he he Polsat.
Dzisiaj taki krótszy, bo musiałam to jakoś zapolsacić xD.
Znalazłam świetne gify wilkołaków. Większość jest z filmu
Van Helsing, może kojarzycie :>
Tam Wilkołakiświetnie zrobione, więc Sam wyobrażam sobie podobnie *-*
DAWAJTA ⭐ I PISZTA KOMY. DO NEXTA ❤

Until Dawn: PełniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz