Tohle teda není kapitola, ale ty, kteří mají tuhle knížku rádi, je tohle napsané.
Strašně bych chtěla poděkovat, protože tahle knížka je úspěšnější než moje hlavní knížka :D už brzy budou mít stejný počet hlasů a poměr kapitol (40/42:12) je opravdu velký, takže to je naprosto rozhodující. Fakt moc díky za to :) Upřímně, tohle byla pouze takové bokovka, nebo oddechovka, ne hlavní příběh, ale asi to změním, protože takovýhle úspěch nemůžu nechat bez povšimnutí. Taky bych asi měla zmínit něco o té knížce, jak vzniká a vznikala a proč jsem se vůbec odhodlala jí napsat a jiné takové blbůstky.
K nápadu, jak jsem již jednou zmiňovala, mě inspirovala moje asi první knížka o yaoi, Boss a Boss 2, ale úplně první věc, která odstartovala to, že jsem teď zapřísáhlá yaoistka, bylo věčné shipování dvou postav z Bleach (Nnoitra x Tesla). Původně jsem to nesnášela, ale jak jsempořád viděla NxT tak jsem si zvykla a začala si to i užívat. (Ne takhle vy prasata :D :D) no a voalá, jsem yaoistka :D (zvláštní je, že můj přítel je yurista a nemá rád yaoi :/ divné...)
Původní příběh je úplně jiný než ten, který teď před vámi píšu. Původní znění příběhu bylo dosti nudné. Stručně: začátek tak nějak stejný, mafie tam vůbec není a Lizzie třeba neopustí své pracovní místo. Donnie je naštvaný na Erika a proto se ho rozhodne unést, Seb ho zachrání, bla bla bla, prostě nuda. Pak přišla hodina dějepisu a jedno slovo:Mafie. To mě nakoplo. Rozhodla jsem se a proto to teď vypadá tak, jak to je.
Stále nevím,jak to zkončí :D docela by mě zajímalo, zda by někdo chtěl, abych použila alternativní konce (co kdyby to skončilo tak či onak) nebo si už konečně jede vybrala a ten napsala. Upřímně-chtěla bych to ukončit špatně (jsem dekadentka no :D ) ale zase...to nejde prostě, nechci být zase takový pesimista :/
Postavy jsem vymýšlela o hodinách, takže by se tam mohli najít chybky. Na poslední chvíli jsem měnila Donnieho a ještě jednou tvořila Sebíka, na kterém jsme pracovala nejdéle ze všech postav. Mai jsem jenom změnila věk z 10 na 6, protože 10 je prostě moc.
Možná bych měla něco říct o ztracené postavě jménem Josh Lee. Josh Lee by naprosto změnil dosavadní příběh a přidal by další zápletku. Kterou? Josh Lee je spolupracovník Erika a už dlouho obdivuje pana Smithwooda a ještě více jeho syna. A zamiluje se do něj. Pokud by zde byl Josh, jeho otec by byl Nobuo. Pak ale nastává otázka, jak by v příběhu haproval Ryota, že? (RIP in peace Ryota) Ryota by ho chtěl zabít, Josh by chtěl zabít jeho a proto by se dal k druhé mafii. Jeho život by byl šťastný po tom, co pozná Terry Belleci (tak se Terry jmenuje a ano, je to takové zkomořené Torry Belleci, což je herec, který účinkuje v pořadu Bořiči mýtů :D) se rozhodne toho nechat a začne si s ní. Ale potom jsem ho vyhodila, protože mi v jednom překážel, takže šel z kola ven on.
Kdyby Ryota přežil, zabil by Erika, což by mohl být jeden z alternativních konců, ale pak by to nebylo zajímavé a Sebi by se asi zabil :D
Kdyby zemřel Nobuo, Ryota by znásilnil Sebíka, ale pak by zase něco nesedělo :DTo je asi tak vše co jsme chtěla říct...no jako, šíleně děkuji, budu se snažit vydávat častěji a taky začnu uvažovat nad konci :D a možná i nad novým yaoi :3 ...ale to až jindy :D zatím se mějte fanfárově a ahoj u jiné kapitoly :)
ČTEŠ
You and I |KOREKCE|
Romance|PROBÍHÁ KOREKCE PŘÍBĚHU| Erik, čerstvý maturant, hledá nový život v novém městě. Sebastian, mladý, krásný, bohatý a hlavně velmi vlivný v mafii svého otce. Erik, syn muže spravedlnosti, Sebastian,syn muže zla. Můžou se tihle dva vůbec milovat? VAR...