Jedenáctá kapitola

357 31 1
                                    

Sebastian

Muže jsem odvedl dovnitř, aby je neslyšel Erik. "O čem přesně jste chtěli mluvit?" zeptal jsem se. Ryota vyndal zpoza saka složku. "Tady." podal mi jí a já jí otevřel. Rychle jsem si jí pročetl. "Takže...Vražda rodičů byl..atentát?" zalapal jsem po dechu. "Ano. A jejím strůjcem je druhá mafie. Ty asi o nás nic nevíš, že?" přikývl Nobuo. "Ne, všechno my budete muset vysvětlit." pokrčil jsem rameny. "Je to vlastně jako normální firma, většinou práci odvedou spodní lidé. Naše mafie, tvůj otec jí pojmenoval Podsvětí, je vlastně firma, obchodní firma. Akorát že naším zbožím nejsou jenom nějaké drogy, alkohol a jiné trapné věci jako ostatních mafií. My máme něco, co nikdo jiný nemá." vysvětloval Ryota. "A tím je co?" zeptal jsme se. "My obchodujeme s genialitou." Ryota se opřel rukama o stůl a nahnul se ke mě. V jeho očích se blyštělo jako malé prskavky. Olízl si rty a stále mě sledoval. "To nechápu." připustil jsem pravdu. "Politik neví, jako kampaň zvolit, aby přilákal co nejvíce voličů-jde za námi, my použijeme naše prostředky a on vyhraje. Celebrita má na krku skandál, my jí ho bavíme. Někoho se potřebuješ zbavit? My ti pomůžeme. Asi víš, co je to Dark web a Deep web, že? Pár stránek je i našich. Policie je proti nim jenom smítku prachu a jak známo, drobeček nikdy neporazí obra...prostě máme různé služby zahrnující i ty drogy, ale rovněž i vraždy a tak." dořekl za něj Nobuo. "Panebože, do čeho jsem se to namočil..." mnul jsem si čelo. "Hele, šéfe...víte,...no...asi jste viděl, že nějakej William Barney má horkou stopu na nás, že? My...potřebujeme ho odstranit a pokud je ten Váš přítel jeho syn tak...však víte..." rozkoktal se Nobuo. "Vy chcete...? No...já nevím..." přemýšlel jsem. Bylo by sobecké říct ne, ale zároveň hodně zmrdské říct ano. "Nepostačilo by, kdybychom tu stopu zničili?" snažil jsem se najít kompromis. "Stačila by teď jedna jediná malá indície a jsme v řiti." zavrtěl hlavou Nobuo. "Sakra...nemůžu zabít otce svého přítele..." rázoval jsme to po obýváku. "Je to nezbytné. Nejsme ve hře pouze my, ale několik tisíc lidí. Předpokládaný rozsah naší skupiny je asi 500 000 lidí, když počítám úplně všechny po celém světě..." Ryota mi vyčetl další protiváhu. "Tak...fajn, ale...bezbolestně a jako nehodu." svolil jsem nakonec. "Jste jako Váš otec. Taky chtěl co nejlepší odchody." Ryota se na mě usmál a jeho oči se blyštěli jako malé ohňostroje. "Koho můj otec odstraňoval?" zeptal jsem se. "Nechal odstranit spoustu lidí, ale všechno bylo v zájmu mafie. Nikdy si nespojoval ,,práci,, a osobní život, takže žádné své nepohodlné sousedy či neposlušné spoluobčany nikdy nenechal sestřelit. Vždy pouze ty, kteří by mohli být nebezpeční pro společenství." vysvětloval a znovu si olízl ret. Nobuo odešel a nechal mě tak o samotě s Ryotou, který se konečně narovnal a přešel ke mě. "Váš otec byl pro mě jako součást rodiny..." pošeptal mi do ucha a olízl mi ho. Ztuhnul jsem. "Co po mě chcete?" zeptal jsem se a na čele mi vyrazil studený pot. Chytil mě za bradu a políbil. "Vás." broukl a pustil mě. Vytrhl jsem se mu. "Ale já už někoho mám." ohradil jsem se. "Jak myslíte, ale ještě rád přilezete za mnou...vím toho o něm více, než vy..." řekl a odešel taky. Co to sakra bylo?!

Erik

Konečně přijel táta. "Ahoj tati." pozdravil jsem ho. "Takže, řekni mi rovnou o co jde." ani mě nepozfravil a hned se vyptával. "Mému příteli unesli sestřičku a nechtějí u toho policii." vysvětlil jsem rychle. Seb se akorát vracel za těmi dvěma týpky. "Kdo je tohle?" zeptal se táta nedůvěřivě. "To jsou Sebovo...kolegové z práce." zalhal jsem rychle. "Sebovo...?" nadzvedl obočí. "Sebastian Smithwood, těší mě." Seb mě dost zaskočil, ale dobře se toho ujal. Táta mu stiskl ruku a prohlížel si ho. "Jsem Erikův přítel." dodal ještě s úsměvem. "Dobrá, dobrá...takže, o co jde?" mrmlal táta. "Unesli mou sestru. Je jí šest let, blond vlasy, modré oči, asi takhle vysoká..." Seb ho začal zasypávat informacemi. A tušíte, kde by mohla být?" zeptal se táta. "Vím to." ukázal mu Erik mobil. "Dobrá, můžeme udělat zátah a tak je chytíme. Proč jí vlastně unesli, netušíte? A co výkupné?" táta je opravdu policajt, tělem i duší. "Jsem majitel největší firmy světa, nějaká konkurence...a nechtějí výkupné, protože pokud ano, tak jim ho dám a není žádný problém. Moje sestra je pro mě vším." osvětlil mu Seb.

Sebastian

Sakra, jsem v maléru. Pokud na tu mafii přijde policii, mohla by s sebou strhnout i nás. Do prdele...v duchu jsme přemýšlel. Co mám dělat? Sám nevím, jestli se tenhle chlap dožije ještě večera..."Vydržíte minutku, potřebuju si o něčem promluvit s mými kolegy..." vymluvil jsme se. Pan Barney kývl a otočil se na Erika. "Kdy ho chcete...?" zeptal jsme se tlumeně Nobua s Ryotou. "Kdy se Vám to hodí." usmál se na mě slizce Ryota, ale ignoroval jsem ho. "Do večera by to nešlo?" zeptal jsem se. "Šlo, to určitě, takže chcete nehodu? Dobrá...." Nobuo něco psal do mobilu. "Nevím, něco pro něj přirozeného..." mumlal jsem. "Jasně, do večera je po něm veta..." řekl tiše Nobuo a zvedl své prasečí očka. "Dobře..." vydechl jsem. Teď se bát nemusím. Vrátil jsem se k Erikovi a jeho otci. "Ta obchodní jednání mě zničí..." nadával jsem naoko, aby nepoznali, že jsme tam právě naplánovali něčí smrt. "Ano, to znám...hrozné, že? Vždycky to tak zaměstná..." pan Barney se se mnou hned dal do řeči o práci.

Erik

Táta ho má rád. To je dobře, protože chtěl sice, abych si přivedl dívku, ale pokud si rozumí se Sebim, tak je všechno v pořádku. Jsem rád, že tu je...Otočil jsem se na ty dva, co pořád stáli nenutě u své dodávky. Přešel jsem k nim. "Co chceš pískle?" zeptal se nadutě ten tlustý, Nobuo. "Já...ehm...seznámit se...jsem Erik Barney..." natáhl jsem k nim ruku. Špekoun se o ní nezajímal, ale ten hubeňour ano. Stiskl mi jí tak pevně, až v ní zapraskalo. "Rád tě poznávám Eriku..." řekl slizkým tónem. Naklonil se blíž ke mě a pošeptal mi do ucha:" Sebastian je můj, jasné?" pustil mě a dál se slizce usmíval. Třel jsem si dlaň a odcouval od něj. Sebiho se nevzdám. Ne teď.

Tak to je pro dnešek vše :D a jenom minifakt na závěr, Sebík měl mít zelené oči, ale pak jsem si to rozmyslela :D vypadal by lépe °u° ?

You and I |KOREKCE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat