Dziewczynka. 20 tydzień. Drugi trymestr. Piąty miesiąc.

331 73 9
                                    

Nottingham, 31.05.2016

Hej, księżniczko! 

Dzisiaj jest ważny dzień, ponieważ wreszcie dowiedzieliśmy się kto mieszka w moim brzuszku. I tak jak myślałam jest to dziewczynka. Więc oficjalnie mogę do Ciebie mówić córko!  Jednak intuicja mnie nie zawiodła. Nawet Kochanie, mamy już wybrane imię. Tata początkowo upierał się przy Zosi ale ostatecznie będzie Nadia. Miałam straszny dylemat, ponieważ jest tyle pięknych imion. Mamy z tatą nadzieję, że to imię Ci się spodoba słoneczko. 

Nadia znaczy nadzieja, a Ty jesteś taką moją nadzieją na lepsze życie Kochanie! Pamiętam, że kiedy straciłam nadzieję, że będzie dobrze to dowiedziałam się, że na świecie pojawi się nowe życie - Ty. 

Od ostatniego USG urosłaś moja kruszynko. Ważysz już 300g i mierzysz 16 cm. Mój Ty olbrzymie. 

Już połowa ciąży za mną! Jeszcze tylko 20 tygodni i będziesz z Nami. Nie mogę się doczekać córeczko.

Pani lekarka, która przeprowadzała skan powiedziała Nam, że jesteś zdrową dziewczynką. Strasznie się cieszę, ponieważ Twoje zdrowie jest dla mnie najważniejsze. Słoneczko mam kolejne zdjęcie na którym jesteś Ty. Jesteś taka malutka, ale jak dla mnie jesteś już najpiękniejsza!

Niestety Kochanie, w Anglii jest tak, że już do końca ciąży nie mogłabym zobaczyć jak się rozwijasz. Dla mnie to jest straszne, ponieważ chcę widzieć jak rośniesz. Więc na pewno jeszcze z tatusiem pojedziemy do jakiegoś lekarza, gdzie będziemy mogli Cię zobaczyć. 

Coraz częściej nie mieszczę się w spodnie, a mojego brzuszka w którym mieszkasz nie da się nie zauważyć bąbelku. 

Wszyscy czekamy z niecierpliwością na październik. Skoro już znam Twoją płeć to zacznę kupować Ci ubranka, w końcu! Bardzo ciężko jest przejść obojętnie obok takich słodkich, małych ubranek Kochanie. 

Jestem szczęśliwa, że noszę Cię pod swoim sercem, że Twoje małe serduszko bije we mnie. 

Coraz częściej czuje Twoje ruchy, potrafisz nieźle kopnąć słoneczko. Nawet nie wiesz jakie to jest wspaniałe uczucie Skarbie. 

Bardzo Cię kocham, ale Ty już o tym wiesz, córeczko.

Mamusia.

Listy do maleństwaWhere stories live. Discover now