Mój olbrzymek! Końcówka 28 tygodnia. Trzeci trymestr. Siódmy miesiąc.

246 59 2
                                    

Nottingham, 28.07.2016

Witaj, córeczko! 

Skarbie, dzisiaj miałam dodatkową wizytę w szpitalu, ponieważ pani położna chciała się upewnić czy jest wszystko okej, gdyż wydawało Jej się, że jesteś za mała. Więc dzisiaj udałam się z Twoim tatusiem i  Twoją kuzynką Dagmarą do szpitala. Miałam zrobione USG i co się okazało, że wcale nie jesteś za mała, wręcz przeciwnie ważysz ponad normę Ty mój olbrzymku. Także słoneczko ważysz już 1486g! I bardzo dobrze się rozwijasz. Więc nie ma się czym martwić. Tak się cieszę! 

Poza tym miałam dzisiaj pobieraną krew poraz kolejny... Dwa razy zgubili moją próbkę krwi w przychodni i musiałam mieć pobraną jeszcze raz. Dzisiaj pobrali mi aż trzy próbki krwi. Ale dałam radę! Mam nadzieję, że nie wdasz się we mnie pod tym względem i nie będziesz miała takiej fobii jak ja czyli, że Twoja mamusia mdleje bądź słabnie na widok krwi, nie mogę niestety patrzeć na krew a często też wymiotuje. Niestety ciężko jest żyć z taką fobią, ponieważ krew to coś naturalnego w Naszym życiu. I obyś wdała się w tatusia, który nie boi się krwi. Także dla mnie pobieranie krwi to coś strasznego, ale na szczęście tym razem dałam radę i wytrzymałam! Dla Ciebie mogę się poświęcić maluszku. 

Uwierz mi Nadia, że jesteś teraz moim oczkiem w głowie. Każdego dnia wstaje z uśmiechem, ponieważ wiem, że coraz bliżej do Naszego spotkania! 

Dzisiaj jesteś wyjątkowo spokojna i nie dajesz mi popalić. Mała cwaniara z Ciebie, kiedy zaczynasz kopać to widzę to gdy spojrzę na brzuch a gdy tata tylko spojrzy to przestajesz. Słoneczko, daj mu też popatrzeć. 

Teraz siedzimy z tatusiem w livingu, ja piszę do Ciebie słoneczko, ponieważ mam nadzieję, że za parę lat to przeczytasz i dowiesz się co wtedy czułam, jakie to wszystko jest dla mnie ważne i jak bardzo Cię kocham! A tatuś jak to tatuś gra w jakąś grę na playstation, ale w sumie sama mu sprawiłam taki prezent na urodzinki. Korzystamy i odpoczywamy póki możemy, ponieważ wiemy, że jak się pojawisz na świecie to wtedy tego czasu na odpoczynek będzie mniej. Jednak i tak nie mogę się doczekać! Pamiętaj, że Cię Kocham! 

Mamusia.

Listy do maleństwaWhere stories live. Discover now