Nottingham, 12.08.2016
Witaj, księżniczko!
Maluszku Nasz kochany, za dziewięć tygodni będziesz z Nami! A może nawet prędzej, to dość prawdopodobne Słonko. Tydzień temu byłam z Twoim tatą u pana ginekologa i powiedział, że mam bardzo krótką szyjkę macicy, co Skarbie oznacza, że muszę bardzo na siebie uważać, ponieważ możesz wcześniej się urodzić. Fakt, już nie mogę się doczekać aż będziesz z Nami, jednak wytrzymaj chociaż do trzydziestego ósmego tygodnia Skarbie.
A rośniesz Nam jak na drożdżach! Tydzień temu ważyłaś ponad 1,6 kg, więc teraz z pewnością ważysz już więcej córeczko. Dobrze, rośnij Nam zdrowo. Prawdopodobnie mierzysz około 28 cm. A jak wyprostujesz nóżki to około 45. Uwierz, że jestem w stanie w to uwierzyć, ponieważ bardzo się rozpychasz w swoim domku a moim brzuszku. Pewnie masz już mało miejsca, ale już niewiele zostało serduszko. A dokładnie około 64 dni. Cały czas jesteś odwrócona główką do wyjścia, więc chyba Ci się jednak spieszy do Nas.
Wiesz słonko, za około trzy tygodnie będziesz już w stanie samodzielnie oddychać. Na tym etapie ciąży już wszystko słyszysz, widzisz a nawet czujesz.
Aż boję się wejść na wagę, w ostatnich trzech tygodniach przytyłam cztery kilogramy. Niby w ciąży to normalne, ale ja nadal nie mogę się przyzywczaić do szóstki z przodu.
Dzisiaj z Twoim tatusiem obejrzałam dwa horrory, uwielbiam oglądać horrory, takie małe uzależnienie. Mam tylko nadzieję Kochanie, że się nie bałaś.
Parę dni temu na świat przyszła mojej koleżanki córeczka. Będziecie w jednym roczniku kruszynko. Więc na pewno jak będziemy odwiedzać Polskę to się z Nimi spotkamy.
Kochanie idź spać a nie mi w brzuszku wariujesz. W zasadzie zawsze o tej porze jesteś bardzo aktywna. A jest już druga w nocy. Cóż, ostatnio mam problemy z zaśnięciem. Niedługo zacznę przygotowywać wyprawkę do szpitala, lubię mieć wszystko naszykowane, ponieważ na dobrą sprawę nie znam dnia ani godziny. Skarbie praktycznie masz już wszystko kupione, zostały jeszcze drobne rzeczy.
Nadia, czekamy na Ciebie z niecierpliwością i bardzo Cię kochamy!
Mama.
YOU ARE READING
Listy do maleństwa
Non-FictionZapraszam do kolejnego mojego opowiadania tym razem w formie listów. Dzieci nigdy nie są pomyłką. Mogą być niespodzianką, ale nigdy błędem. Są małym cudem. Nawet jeśli pojawiają się zupełnie nieoczekiwanie w Naszym życiu. ___________________...