Bölüm 5

61 15 5
                                    

"Beraber kurduğumuz hayalleri bu adamla gerçekleştiriyor olman ne kadar da acı"

Kalbim resmen ağzımda atıyordu. Barlas sinirle sıktığı dişleri arasından

"Kim lan bu herif!" Diyerek kükredi.

"Se-senin burada ne işin var Ahmet?"

"Senden o kadar kolay vazgeçiceğimi düşünmemiştin değil mi sevgilim?"

Barlas daha fazla dayanamayarak
"Lan sen kimin karısına sevgilim diyorsun şerefsiz" Diyerek yumruğunu Ahmet'in suratına geçirdi.

Sesleri duyup odaya gelen Eda ve sevgilisi eniştem Volkan kısa süreli geçirdikleri şokun ardından hemen duruma el attılar. Eda benim yanıma gelip beni susturmaya çalışırken Volkan'sa Ahmet'in üzerinden Barlas'ı  almaya çalışıyordu.

Volkan sesini yükselterek "Barlas sakin ol bak nikah memuru bekliyor. Sense burda adamı öldürmeye çalışıyorsun. Şu kızın haline bak nasıl ağlıyor."

Sonra Eda'ya dönerek " Sevgilim sen Nefes'i al dışarı çıkın biraz kendini toparlasın bende Barlas'la şu şerefsizi burdan temizleyip beş dakikaya yanınıza gelicez" dedi sesindeki soğuklukla.

Eda beni odadan hızla çıkartırken arkada Barlas'ın ardı ardına savunduğu küfürleri ve Ahmet'in bana doğru;

"Nehir beni unutursun demiyorum. Çünkü asla unutamazsın, ben sana kendimi unutturmam biliyorum."
Demesi ile yüzüne patlayan yumruk eş zamanlı oldu.

5 dakika sonra Volkan'ın dediği gibi merdivenlerde buluştuk.

Barlas " Bunun açıklamasını yapıcaksın!" Diye kükredi

Sadece "Ö-özür dilerim" çıkabildi ağzımdan.

.......................................

"Siz Eser kızı Nehir DEMİR'i eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?"

"EVET"

"Siz Zeynep oğlu Barlas KAYA'yı kocanız olarak kabul ediyormusunuz?"

"E-evet"

"Peki ya siz şahitmisiniz?"

"Haayııııır"

Barlas'la eş zamanlı önce birbirimize sonra da Eda'ya bakakaldık.
Barlas ağzının içinde homurdanarak "Allah'ım ben aklımı kaçırmadan şu düğün bir olup bitse" diyerek söylenmeye başladı.
Bense Eda'ya dönerek

"Kızım ne demek hayır? Sen beni öldürmeye mi çalışıyosun?"

"Ay hayatım bizden kız almak öyle kolay değil bakalım seni hakediyor mu? Seviyor mu? Ne kadar seviyor? Göstersin" demesi ile Barlas bir küfür daha savurdu.
Ben ise şaşgın bir şekilde Eda'ya bakarken Barlas dönüp "İzninle şu nikaha bir şahit olsanda bende ömrümün dört mevsimini karıma adamaya başlasam" demesi ile herkesin ağzından "oooooo" sesleri yükseldi. Ben şaşgın şaşgın bir Eda bir Barlas'a bakarken birden
" E hadi şahit olayım bari" demesi ile salonda kahkahalar yükseldi.

Sonunda nikah memuru bizi karı koca ilan etti. Gelini öpebilirsiniz komutu ile bir anda belimde hissettiğim el ve dudaklarımda oluşan baskı bir oldu. Biran kalbim durdu sandım. O beni öpmüşmüydü ?

...............................................

Düğün çok şükür kimseye bişey olmadan bitmişti. Son kez baba evine geldim. Yarın sabah ilk uçak ile tabiri caizse kendi evime gidecektim. Herkes odalarına çekildi.
Barlas'la bende benim evlenmeden önceki odama geçtik. Odamda son gecem..
Barlas koltuğa elindeki örtüyü sererken ben şaşgınlıkla;

Ömrümün RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin