Sabah gözlerimi alt kattan gelen gürültü ile araladım. Kocamın kolları arasında tüm gece huzurla uyuyup büyük bir bağırış çağırış ile uyanmak ne büyük ironi ama..
"Volkan delirtme beni!!"
"Eda sus diyorum yalvarırım sus!"
"Sustum sustum da şu duruma geldim zaten! Ne demek ben senle evlenmeyi düşünmüyorum?!"
Daha fazla dayanamayıp yataktan dogruldum.
"Sanırım aşağıya bir el atmamız gerekecek"
"Bu Volkan adam olmaz birtanem. Tamam ondan bir Barlas Kaya olmasını beklemiyorum kimse benim gibi mükemmel de olamaz ama şu melek kızı bile nasıl bu kadar çileden çıkarabiliyor anlayamıyorum"
"Kendini de övmeye hiç ihmal etmez. Sen ve egon az söyle çekilin de aşağıya ineyim bunlar birbirini öldürmeden"
"Ben ve egom seni.."
Büyük bir göz devirdim ve hızlı adımlar ile aşağıya indim.
"Aman Allah'ım bu salonun hali ne böyle!"
"Koş Nefes yetiş senin bu arkadaşın beni öldürecek. Ben daha çok gencim"
"Zevzek zevzek konuşma Volkan! Kim bilir yine ne yaptın kıza"
"Ya eniste sen bişey de bari"
Volkan'ın eniste demesi ile ensemde bir nefes hissetmem bir oldu.
"Valla beni karıştırma ben daha yeni düzelttim arayı. Kusura bakma kardeşim."
"Eda yine ne oldu?"
"Kanka daha ne olucak! Beyfendi benle evlenmek istemiyormuş. Daha yaşı erkenmiş. Ulan otuz yaşına geldin ne erkeni bee"
Klasik Volkan.. Klasik Eda..
"Volkan doğru mu?" Dedi Barlas..
"Doğru abi. Hem abi ben bunla evlensem bu beni evden çıkarmaz."
"Tabi çıkarmam. Ben seni bilmiyomuyum hemen başkasına gidersin!"
"Bu mevzu derinlesiyor en iyisi biz sizi yanlız bırakalım" dedi Barlas.
Hemen koluna cimcik attıp kaş göz yaptım.
"Tamam ikinizde sakin olun!"dedim.
Bir anda kapının hızla çalınmasıyla yerimden sıçradım. Sanki alacaklı gibi çalınıyordu kapı.
Tabiki karşımda Arzu'yu görmeyi beklemiyordum.
Elime bir zar tutuşturdu ve "Ben bitti demeden bitmez. Bak bu zarfa anlarsın" dedi ve gitti.Barlas ile göz göze geldik. Ikimizde anlamaz gözler ile bakakaldık birbirimize. Eda dayanamayıp zarfı açtı ve hatrı sayılır bir küfür saydırdı.
Dayanamayıp zarfı aldım ve gördüğüm şey ile beynimden vurulmuşa döndüm. Sonrası karanlıktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömrümün Rengi
ChickLitAşk hiç bu kadar zor olmamıştı. Sevilmekten uzakta büyümüş bir erkek, ailesinin göz bebeği olarak büyümüş bir kız. Aile isteği ile yapılmış bir evlilik. Zamanla birbirine kapılan iki aşık. Onların asıl sınavları "EVET" dedikleri gün başlamıştı. Aş...