Grace gaat naast me op bed zitten en slaat haar arm om me heen, ik heb mijn benen opgetrokken en de tranen stromen over mijn wangen, ik besef het nu pas, ik heb kans dat ik dood ga. Layla komt binnen, Emily lieverd wat is er? Ze gaat aan de andere kant zitten, ik hoor het Grace uitleggen. Er.wordt op de deur geklopt, laat haar maar even Kelly zegt Layla, ze is niet aanspreekbaar. Ik hoor iemand mompelen en weer weg lopen. Iemand wrijft over mijn rug. Ik kijk op, Layla en Grace zitten allebei naast en en kijken me verdrietig aan, gaat het weer lieverd? Ik knik en veeg de tranen weg, je hebt wel een heel leuk vriendje zegt Layla, ik glimlach, ik weet het. Layla pakt de foto, wanneer is deze genomen? Ik glimlach en pak de foto aan, ik ga met mijn vinger over de foto, een paar dagen geleden zeg ik, toen alles nog anders was. En valt een traan op de foto. Ik haal wat drinken voor je zegt Layla en ze loopt weg, Grace zit nog naast me, jullie zijn echt lief samen. Ik kijk op, Dankje Grace en ik geef haar een knuffel, het bed naast mij is nog leeg en opeens kom ik op een idee en vraag het aan Grace, ze knikt en we vragen het aan Layla als ze terug komt. Die vindt het goed en we halen alle spullen van Grace hier heen zodat ze bij mij slaapt op de kamer.
Grace en ik liggen samen op mijn bed, we kijken tv. Mijn mobiel begint te trillen en ik zie dat ik een berichtje heb van Justin.
Justin; babeee ♡ Hoe gaat het met je? Al nieuwe mensen leren kennen? ik mis je zo! Ik kom over 2 dagen thuis, ik zie je dan! Xxx ik hou van je xxx
Oh my god zegt Grace, dat is zo lief. Ik glimlach en antwoordt.
Emily; Bbyy ♡ Het gaat wel, ik mis je super erg :'( ik heb Grace leren kennen, ze is super lief en slaapt nu bij me op de kamer, ze steunt me echt. kan niet wachten om je weer te zien.Xxxxx hou van je
Justin; everything is gonna be alright. Ik kan ook niet wachten om je eindelijk weer in mijn armen te hebben! Awh super lief van haar, ik zie haar wel, maar zeg maar Heey van mij! Xxxxx dikke kus ♡
Ik moest Heey zeggen van Justin, ik glimlach. Cool zegt ze en ze lacht, je bent echt een goede vriendin Grace, ik wil je niet kwijt. Ze slaat haar armen om me heen, je raakt me ook niet kwijt. We lachen als ik bijna van het bed afval en kijken verder. De deur gaat open en Kelly komt binnen, dus jij hebt wat met Justin?
JE LEEST
The last kiss (full story)
FanfictionHi ik ben Emily, ik ben 18 jaar. Ik dans sinds ik 4 ben, ballet. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik liedjes. Ik ben net klaar met school en heb vakantie, hierna ga ik naar de kunstacademie. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn broertje...