Justin is weer weg, ik loop de trap af naar beneden, ik ben halverwege de trap als ik iets voel druppen, ik ga met mijn hand naar mijn neus en zie bloedt. Mam? roep ik en ga op de trap zitten. Mijn moeder komt de hal in rennen, wat is er lieverd? Ik heb een bloedneus. Mijn moeder roept Noah, hij komt eraan lopen, ja? Blijf bij Emily, ik ga de dokter bellen. Noah komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen en geeft me een doek, ik druk de doek tegen mijn neus en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Kom Emily zegt mijn moeder, we moeten nu meteen naar de dokter. Ik sta op en loop naar de auto, we rijden naar de dokter.
Krijg je snel blauwe plekken? Ik haal mijn schouders op, nooit op gelet. Ben je vandaag nog gevallen, of ben je ergens tegenaan gestoten? Ik knik, ik ben op me rug gevallen in het water. Zou jij je shirt omhoog willen doen? Ik doe mijn shirt omhoog. We gaan bloedprikken zegt de dokter, het kan gewoon toevallig zijn maar ook iets anders zijn. Hij gaat weer achter zijn bureau zitten en belt, je kan er nu meteen heen. Ik geef hem een hand en loop achter mijn moeder aan.
Ik zucht, het derde buisje bloed. Ik kijk de andere kant op en voel mijn mobiel trillen in mijn broekzak, je vriendje? De vrouw kijkt me aardig aan, ik schud mijn hoofd, goeie vriend. Ze glimlacht, zo dit is het laatste buisje bloed. Ze plakt er een pleister op, de dokter belt je voor de uitslag. En weer naar huis mompel ik en ga in de auto zitten. Ik lees het berichtje van Justin.
Justin; he alles goed daar? Ik hoorde van Noah dat je bij de dokter was. xxx
Emily; alles oke denk ik, moest bloedprikken. Xxx
Justin; he bah, kan ik morgen langskomen denk je? xxxxx
Emily; kan vast wel :) xxx
Ik ga slapen zeg ik tegen mijn moeder en loop naar boven, het is inmiddels 11 uur. Ik kleed me om en ga op bed liggen, duizenden gedachtes spoken door mijn hoofd en eindelijk om 3 uur val ik in slaap.
JE LEEST
The last kiss (full story)
FanficHi ik ben Emily, ik ben 18 jaar. Ik dans sinds ik 4 ben, ballet. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik liedjes. Ik ben net klaar met school en heb vakantie, hierna ga ik naar de kunstacademie. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn broertje...