part 26

453 28 1
                                    

Wat wil je nu doen? Ik lig met mijn hoofd op Justin zijn schoot, ik denk na en weet het ineens. Slapen onder de sterren zeg ik en ik kijk Justin aan. Hij glimlacht, je hebt geluk dat het warm is. Ik lach en pak mijn spullen. We lopen de trap af naar de tuin, onderweg komen we mijn moeder tegen, wat gaan jullie doen? Slapen onder de sterren zegt Justin. Mijn moeder kijkt ons raar aan, dat wil Emily graag zegt Justin. Mijn moeder knikt en glimlacht, oke veel plezier. Ik pak Justin zijn hand en trek hem mee naar buiten. Ik ga op de grond liggen met mijn hoofd op zijn borst. Zag je hem? Ik knik, heb je ook een wens gedaan? Justin knikt, jij ook? Ik knik ook, zeker weten. Ik kijk naar me sterren, er zijn veel sterren. Mijn ogen vallen dicht en ik val in slaap onder de sterren.

Volgende dag.

Ik wordt wakker, ik ga rechtop zitten en zie Justin nog slapen. Het is licht buiten en warm. Ik loop de keuken in en maak ontbijt klaar, mijn moeder zit aan tafel, ze kijkt op van de krant en glimlacht, hoe was het? Ik glimlach, leuk. Ik maak ontbijt klaar en kijk uit het raam, Justin zit op een stoel met zijn mobiel. Ik glimlach en loop naar buiten, hij kijkt op, hey babe. Ik lach en ga naast hem zitten, hi babe.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu