[Justin's pov]
De laatste minuten, ik pak Emily haar handen en geef er een kus op, ik hou van je. Justin zegt ze zacht, blijf sterk, ik hou van je en zal de wacht houden vanaf boven. Ik zal je beschermen. Er rolt een traan over haar wang, ik veeg hem weg en leg mijn hoofd op het randje van het bed, Emily legt haar hand op mijn hoofd, ik ben bij je Justin, je moet verder met je leven. Ik kijk op en geef haar een kus, ik hou van je babe. Er is een grote stilte in de kamer, je hoort alleen gepiep. Ik hou van jullie zegt Emily, ik zal jullie beschermen. Ze pakt mijn hand, bedankt voor deze geweldige maanden Justin. Ik hou van jullie zegt ze met haar laatste adem en ze sluit haar ogen. Het is doodstil in de kamer, op de hartslagmeter staat een streep, ze is weg, ze komt niet meer terug. De tranen lopen over mijn wangen, ze is weg. Ik geef haar een laatste kus, haar moeder slaat een arm om mij heen en we lopen de gang op, ik kijk nog één keer achterom en sluit de deur. Ik leg mijn hoofd tegen de muur en ik voel een arm om mijn schouder, Jasmine staat naast me en geeft me een knuffel, ze heeft rust gevonden zegt ze zacht, ze heeft geen pijn meer.
Paar dagen later.
Ik ben bij mijn opa en oma, iedereen is aan het praten, ik kijk naar de foto's van Emily die op het kastje staan met een kaarsje ervoor. Ik zucht en ga de keuken in, mijn oma slaat haar armen om me heen en zegt niks. Ik pak een beker warme chocolade melk ga voor het raam zitten. Het sneeuwt, de sneeuwvlokjes dwarrelen naar beneden, de sterren schitteren in de lucht. Je zou hier moeten zijn, bij mij zeg ik zacht, in mijn armen, we zouden samen naar de sterren moeten kijken. Ik mis je prinses, ik zal je nooit meer vergeten, ik doe mijn ogen dicht, merry christmas Emily zeg ik zacht. Ik leg mijn hoofd tegen het raam en er rolt een traan over mijn wang. Ik voel een arm om me heen en kijk op, mijn moeder zit naast me en we kijken samen naar de sterren, en één van die sterren, de aller allermooiste, is Emily.
The End.
JE LEEST
The last kiss (full story)
FanfictionHi ik ben Emily, ik ben 18 jaar. Ik dans sinds ik 4 ben, ballet. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik liedjes. Ik ben net klaar met school en heb vakantie, hierna ga ik naar de kunstacademie. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn broertje...