part 3

764 33 2
                                    

Ik hoor iemand mijn naam zeggen, Emily? Ik open mijn ogen, shit ik was in slaap gevallen tegen Justin aan. Ik ga rechtop zitten, Sorry. Het is oke zegt Justin, het is niet erg. Ik bloos, oh wat erg dit. Je hoeft je niet te schamen hoor zegt hij, het is niet erg. Ik glimlach en kijk naar de tv, de film is al afgelopen. Justin? Ik hoor Pattie roepen, we gaan naar huis. Ik ga staan, ik loop wel mee, ik loop naar de deur, Emily? Ik draai me om, ja? Mag ik je nummer? Zie ik het goed? Bloost Justin? Ik knik, ja tuurlijk. Ik geef mijn nummer en we lopen naar beneden. Pattie en mijn moeder staan al te wachten. Ik geef Pattie een knuffel, Justin en ik staan ongemakkelijk tegenover elkaar, ik geef hem ook een knuffel, het was leuk om jullie te ontmoeten zeg ik. Ze lopen naar de auto, mijn moeder en ik zwaaien ze uit. Ze doet de deur achter haar dicht, leuke jongen die Justin zegt ze, of niet? Ik knik en loop weer naar boven. Ik ga op bed liggen en pak mijn mobiel, geen berichten. Ik gooi hem op het bed en zet de tv aan. Er wordt op de deur geklopt, Emily? ja? Kom binnen. De deur gaat open en Noah komt binnen, mag ik mee kijken? Ik knik, ja kom maar. Hij gaat op het bed zitten en kijkt mee.

Het is 12 uur, ik doe mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Daarna loop ik mijn kamer in laat me op mijn bed vallen, ik pak mijn mobiel en zie dat ik een berichtje heb van een onbekend nummer.

Onbekend; hey ik vond het gezellig vanavond. X Justin

Ik glimlach en sla zijn nummer op, daarna stuur ik een berichtje terug.

Emily; Ik ook :) nog Sorry dat ik in slaap was gevallen... X

Justin; het is oke :) maar ik ga slapen, goodnight xxx

Emily; Goodnight xx

Ik leg mijn mobiel op het kastje en sluit mijn ogen.

(Volgende dag)

Ik loop de danszaal in en trek mijn spitzen aan. Ik zet de muziek aan en begin met dansen.

[Justin's pov]

Ik loop naar de deur en bel aan, Emily haar moeder doet open. He Justin wat leuk, kom binnen. Ik ga naar binnen en doe mijn schoenen uit, ik hoor muziek. Emily is aan het dansen, loop maar mee. Ik loop achter haar aan. Ze doet de deur open, ga hier maar om het hoekje zitten, ze ziet je wel. Ik ga op de grond zitten en kijk naar Emily, ze is echt heel erg goed.

[Emily's pov]

Ik hoor de deur open gaan en zie Justin, hij gaat op de grond zitten. Ik dans door tot het nummer afgelopen is, dan loop ik naar de radio en zet hem uit. He Justin zeg ik en ik loop naar hem toe. He zegt hij, je danst echt goed. Ik bloos, dankje. Hij lacht en staat op, op dit soort muziek kan ik dus echt niet dansen. Ik lach en doe mijn spitzen uit. En wat voor muziek dan wel? Nou uuhm zegt hij. Ik lach en stop er een andere cd in. De muziek galmt door de ruimte, hij kijkt verbaasd op, luister je ook mijn muziek? Ik knik en kijk naar mijn voeten. Cool zegt hij, en hij begint met dansen, ik ga tegen de spiegel aanzitten en kijk naar hem, hij is echt goed, best wel logisch want hij is één van de beste artiesten op de wereld. Het nummer is afgelopen, Justin komt naar me toe en steekt zijn hand uit, aarzelend pakt ik zijn hand en hij trekt me omhoog, kom ik leer je wat.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu