Hi ♡
Idk maar zouden jullie aan anderen over mijn verhaal willen vertellen, zodat ze het gaan lezen want ik heb het gevoel dat bijna niemand hem leest. Hier is het volgende stukje.
Xxxx
_____________________________________
Ik wordt wakker gemaakt door mijn moeder, Emily wakker worden. Ik open mijn ogen, mijn moeder kijkt me aan met verdrietige ogen. Wat? wat is er gebeurd? De dokter zegt ze, hij heeft gebeld. Ik ga rechtop zitten, wat is het? Er stroomt een traan over mijn moeder haar wang, je hebt kanker weet ze met moeite uit te brengen. Ik staar haar geschrokken aan, nee dit kan niet zeg ik, ze hebben bij de verkeerde persoon gekeken. Mijn moeder schud zachtjes haar hoofd, het spijt me lieverd. Ik begin te huilen en mijn moeder trekt mij tegen haar aan. Je moet vanmiddag naar het ziekenhuis, morgen krijg jij je eerste chemokuur. Ik laat haar los en staar voor me uit, wil je me alleen laten? Mijn moeder knikt en loopt mijn kamer uit. De tranen stromen over mijn wangen, ik wil niet dood, niet nu.
Er wordt zachtjes op de deur geklopt, ja? Ze deur gaat open en Justin komt mijn kamer in, aan hem te zien weet hij het ook al. Hij komt naast me zitten op het bed. Emily? Ineens wordt ik boos. Ik snap het als je me niet meer wilt zien zeg ik, je moet niet met zieke mensen om gaan. Justin kijkt me geschrokken aan, waar heb je het over Emily? zegt hij zacht, ik verlaat je niet. Ik kijk hem aan, de tranen lopen over mijn wangen. Justin slaat zijn armen om me heen en ik begin te huilen, ik wil niet dood zeg ik zacht. Wie zegt dat je dood gaat zegt hij, je gaat er voor vechten en ik help je. Nu sla ik mijn armen om hem heen.
Ik leg het fotolijstje als laatste in mijn tas, er zit een foto van mij en Justin in. Ben je klaar? Justin komt naast me staan, hij glimlacht als hij de foto ziet. Ik knik, hij pakt mijn tas en we lopen naar beneden. Noah staat in de gang met mijn vader, ik geef ze een knuffel. Mijn moeder loopt naar de auto en we rijden naar het ziekenhuis. Het is stil in de auto, ik staar naar buiten. De auto stopt en we stappen uit, Justin pakt mijn hand, ik kijk op en glimlach. We lopen naar de afdeling, er komt een aardige verpleegster en ze brengt mij naar mijn kamer. Justin zet mijn tas op mijn bed en kijkt rond. De tranen staan alweer in mijn ogen, hij geeft mij een knuffel en zingt zacht. 'everything is gonna be alright.' Ik haal de spullen uit mijn tas en zet het fotolijstje op het kastje naast het bed. Justin hangt mijn kleren op. Ik ga op het randje van het bed zitten en kijk naar Justin, hij komt voor me staan en pakt mijn handen. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en hij buigt zich naar voren, ik voel zijn zachte lippen op die van mij. De deur gaat open en er komt een verpleegster binnen, Justin en ik kijken op, jij bent Emily toch? Ik knik. Ik kom zo bij je zegt ze, en dan ga ik alles uitleggen. Ik knik en ze loopt weer weg. Waarom moet iedereen ons storen zegt Justin, ik lach, meende je die kus serieus? Ik bloos en kijk hem aan. Ja zegt hij, en nu ga ik je weer zoenen. Hij buigt zich weer naar voren en drukt zijn lippen weer op die van mij. De deur gaat weer open en nu komt mijn moeder binnen, ik ben al weer weg zegt ze als ze ons ziet en sluit de deur achter zich. Justin glimlacht en kijkt mij weer aan, ik hou van je. Ik sla mijn armen om zijn nek, ik ook van jou. Justin glimlacht. Hoe lang al? Vraag ik. Hoelang wat? Hoelang vindt je me al leuk? Moet ik eerlijk zijn? Hij glimlacht en ik knik, sinds de eerste dag dat ik je zag. Ik bloos, en jij? Ik kijk hem aan, ik kwam erachter toen je me wou leren dansen zeg ik. Hij glimlacht. Waarom nu? Waarom zoende je me nu? Justin kijkt me aan, omdat ik niet langer wou wachten. Zou je het ook hebben gedaan als ik hier niet was? Justin knikt, ja. Ik glimlach en geef hem een kus.
JE LEEST
The last kiss (full story)
Fiksi PenggemarHi ik ben Emily, ik ben 18 jaar. Ik dans sinds ik 4 ben, ballet. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik liedjes. Ik ben net klaar met school en heb vakantie, hierna ga ik naar de kunstacademie. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn broertje...