part 28

426 28 1
                                    

Ik ga op mijn handdoek liggen en sluit mijn ogen, ik ben moe. Babe? Ik voel Justin lichaam half op mijne liggen, slaap je? Ik open mijn ogen, nee glimlach ik. Hij glimlacht terug, wil je naar huis, of? Ik schud mijn hoofd, dan zitten we daar niks te doen. Hij lacht en pakt zijn mobiel. Ik zet mijn zonnebril op en sluit mijn ogen weer en geniet van de zon. Ik hoor meisjes praten en lachen, ze komen op ons af. Ik open mijn ogen en kijk naar ze. Ik draai mijn hoofd naar Justin maar zie dat hij nog steeds naar zijn mobiel kijkt. Hi hoor ik één van de meisjes zeggen, Justin kijkt op, ik doe alsof ik niks hoor maar luister mee. Mogen we alsjeblieft met je op de foto? Jahoor hoor ik Justin zeggen. Ik kijk hoe hij opstaat. Het meisje gaat dicht tegen hem aanstaan, ik draai met mijn ogen. Ineens krijg ik het benauwd en begin te hoesten, Justin komt op zijn knieën naast me zitten, babe gaat het? Ik schud mijn hoofd, er rolt een traan over mijn wang. Wil je naar huis? Ik knik en hij helpt me overeind. Sorry zegt Justin tegen de meisjes, maar ik moet gaan. Justin slaat zijn arm om me heen en we lopen weg, Stom rot kind hoor ik de meisjes achter me zeggen, waarom verpest ze het nou weer. Ik hoor overal camera's klikken, ze lopen om ons heen, we hebben bijna geen ruimte. Shit mompel ik zacht en ik blijf staan, het wordt zwart voor mijn ogen. Babe? Hoor ik Justin in de verte zeggen, hoor je me? Ik wil knikken maar niks werkt meer mee, overal hoor ik geschreeuw, geef ze ruimte! Aan de kant! Maar het is te laat, mijn benen werken niet meer mee en ik zak in elkaar.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu