Er staat een harde wind, ik fiets met veel moeite, natuurlijk heb ik wind tegen, mijn haar wappert alle kanten op. Ik ben blij als ik mijn huis zie, die ook niet echt te missen is. Mijn huis is groot, wit en super luxe. Mijn ouders hebben allebei een goede baan. Ik zet mijn fiets in de schuur, ik ben terug roep ik. Emily, mijn moeder komt de hal in lopen, er komen vanavond mensen eten van mijn werk. Wat? Ik loop de keuken in, wie dan? Pattie en haar zoon, mijn moeder loopt achter mij aan, ze komen om 5 uur. Ik kijk op de klok, het is half 5. Shit, ik pak snel iets te eten en ren de trap op, doe iets netjes aan roept mijn moeder. Ik gooi slaapkamerdeur open en gooi mijn tas in de hoek, waarom zou ik me eigenlijk haasten? Ik loop rustig de douche in en neem een lange ontspannende douche, die had ik ook echt nodig na een extreem vermoeide balletles. Ik kijk op de klok, 10 voor 5, oeps. Ik pak mijn mobiel, hij is bijna leeg, ik zoek naar mijn oplader, maar nee hoor die ligt natuurlijk beneden. Ik zucht en trek mijn badjas aan. Ik loop naar beneden, mam heb je mijn oplader gezien? Mijn moeder kijkt op, op de bank, ben je nou nog niet klaar? Ik schud nee, Sorry maar ik ben echt moe. Hoe was het? Ging het goed? Ik knik en pak mijn oplader, het ging goed. Mooi zo. De deurbel gaat, verschrikt kijk ik op, ik ben ervandoor. Mijn moeder lacht en loopt naar de deur, snel schiet ik achter haar langs en ren de trap op, ik kijk achter mij en zie de jongen, die oh my fucking god de knapste jongen is die ik ook heb gezien, naar mij kijkt. Ik ren snel verder en gooi mijn kamerdeur achter mij dicht, waarom moet elke knappe jongen mij zien wanneer ik er niét uit zie. Ik trek mijn kast open en pak een kort donkerblauw jurkje. Ik leg hem op mijn bed en doe mijn make-up, daarna doe ik mijn haar en loop weer naar mijn kamer, ik doe de jurk aan en pak mijn zwarte hakken. Er wordt op mijn deur geklopt en mijn broertje komt binnen, zijn mond valt open. Wat? Je ziet er zo mooi uit zegt hij, echt als ik ouder was en niet je broertje was zou ik zo verliefd op je kunnen worden. Ik glimlach en kijk in de spiegel, is het niet te overdreven? nee, Noah schud zijn hoofd, je ziet er echf mooi uit. Oke, ik kijk nog een keer in de spiegel, let's go. Noah en ik lopen de trap af, ik zie mam in de keuken, ik ga mam even helpen en weg ben ik. Ik loop de keuken in, mijn moeder kijkt op en haar mond valt open, Emily, je ziet er zo mooi uit. Dankje, ik glimlach, moet ik je even helpen? Nee joh zegt mijn moeder, ik ben al klaar. Ze pakt het dienblad en loopt de kamer in, ik zucht, hier gaan we dan. Ik loop achter mijn moeder aan, ik kom de kamer in, Pattie en haar zoon kijken op, mijn vader staart me aan. Hi ik ben Emily. Pattie geeft mij 3 zoenen, ik ben Pattie, leuk om je te ontmoeten. De jongen staat op en geeft mij een hand, ik ben Justin. Ik glimlach. Gelukkig gaf hij me geen 3 zoenen, dat zou nogal, uuhm gênant zijn. Ik ga op de bank zitten, ik kijk op en zie Justin naar me kijken, of zal ik zeggen staren. Ik kijk ongemakkelijk de andere kant op, maar mijn ogen gaan alweer zijn kant op, hij heeft gewoon aantrekkingskracht.
JE LEEST
The last kiss (full story)
FanficHi ik ben Emily, ik ben 18 jaar. Ik dans sinds ik 4 ben, ballet. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik liedjes. Ik ben net klaar met school en heb vakantie, hierna ga ik naar de kunstacademie. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn broertje...