part 32

412 26 2
                                    

Volgende dag

Ik neem een snelle douche, doe mijn make-up en haar en trek mijn korte broek en shirt aan en loop dan de trap af. Jasmine zit in de keuken. Ik geef haar een knuffel en pak wat eten. Heb je er zin in? Jasmine knikt, jij? Ik knik. De deurbel gaat, ik ga wel zegt Jasmine en ze loopt naar de hal, ik neem mijn pilletjes in die ik van de dokter heb gekregen. Justin komt binnen en geeft me een kus, achter hem loopt een jongen. Ryan zegt hij en geeft me een knuffel. Emily zeg ik lachend. Dat wist ik zegt hij lachend, Justin heeft het nergens anders meer over. Ik zie Justin blozen. Hallo hoor ik achter me, ik draai me om en zie Noah de keuken inkomen, achter hem lopen Joost en Kai. Hi zeg ik. Ryan geeft ze een hand. Weet je waar mam is? Ik schud mijn hoofd, nee geen idee. Oh zegt hij. Babe zullen we gaan? Ik knik, even me schoenen halen. Ik ren de trap en en doe mijn schoenen aan. Emily? Ja? Kom eens! Ik loop naar de slaapkamer van mijn ouders, mijn moeder ligt in bed. Wat is er mam? Wat ga je doen lieverd? Paardrijden zeg ik, ze glimlacht Waarom lig je nog in bed? Ik voel me niet lekker. Ik geef haar een kus, ik zal Noah wel even naar boven sturen. Veel plezier lieverd zegt ze. Ik glimlach en loop naar beneden, Noah? Roep ik. Ik zucht en loop de keuken in, waar is Noah? Buiten zegt Jasmine. Ik loop naar buiten, Noah, mam is boven, ze is ziek dus wees rustig. Hij knikt en rent het huis ik, ik zie Kai naar me staren. Ik draai me om en loop het huis is, zullen we gaan? Ze knikken en we stappen bij Justin in de auto.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu