part 20

452 27 1
                                    

Emily? Ik voel een hand op mijn schouder, ik open mijn ogen en Scooter zit voor me op de bank, hij glimlacht als hij ziet dat ik wakker ben, je was echt heel goed vanavond. Ik glimlach en ga rechtop zitten, bedankt. We gaan zo weg zegt hij, Justin moet nog 2 liedjes, hij staat te wachten. Ik knik, sta op en loop naar Justin, hij staat te wachten tot hij op mag. Ik glimlach en geef hem een kus, succes. Hij knuffelt me, je was echt goed. Ik glimlach, jij ook. Je hoort iedereen zijn naam schreeuwen, JUSTIN, JUSTIN, JUSTIN! Hij gaat klaar staan en ik steek mijn duim op, succes babe. Ik ga op een doos zitten en kan Justin goed zien, het deuntje van Boyfriend begint, ik glimlach en zie Justin over het podium rennen. Hij houdt van zijn werk, ik glimlach.

Justin komt bezweet weer van het podium, ik zit nog steeds op de doos en kijk naar de zaal die langzaam leeg stroomt. Je ziet overal meisjes die elkaar omhelzen, een paar blijven staan met de hoop dat Justin terugkomt, iedereen huilt omdat het over is. Ze schreeuwen zijn naam, ze zingen zijn liedjes. Ik sta op maar het wordt zwart voor mijn ogen, snel ga ik weer zitten op de doos. Ik sluit mijn ogen en leun voorover tegen de muur. Ik voel een arm om me heen, Emily is alles oke? Ik kijk langzaam op en Scooter staat naast me, ik knik. Hij helpt me omhoog en neemt me mee. Babe, Justin trekt mij tegen zich aan. Ik leun tegen hem aan, het voelt alsof mijn botten van zand worden en ik zak inelkaar.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu