Weet je nog die keer dat we Roel gingen stalken omdat jij hem zo leuk vond? Jasmine lacht, dat weet ik zeker nog, hij haatte ons zo erg. Ik begin te lachen. Ineens kijkt Jasmine serieus, ik wil je niet missen zegt ze zacht, ik hoorde het van je moeder. Ik kijk naar mijn voeten, ik weet het zeg ik, maar ik wil er niet aan denken, ik wil genieten. Ze glimlacht, dan doen we dat. Ik lach en geef haar een knuffel. Ik ga staan en trek haar mee, wat gaan we doen? Alle foto's bij langs zeg ik, maar dat zijn er meer dan 500! So what zeg ik, ik heb de tijd. Jasmine lacht, oke oke, we doen het.
Justin klopt op de deur, mag ik binnen komen? Ik knik, ja duhh. Hij lacht en gaat op het bed zitten, wat doen jullie? Herinneringen ophalen zegt Jasmine lachend. Hoe was het met Noah? Beter zegt Justin, hij was druk, heel druk. Ik glimlach, goed om te horen, wat heb je gedaan? Basketbal gespeeld zegt hij, er kwamen ineens meer vrienden. Ik knik en glimlach, het heeft hem goed gedaan. Zullen we morgen gaan paard rijden? Justin heeft mijn lijstje gepakt, ik knik. Ga je ook mee Jasmine? Jasmine knikt, als jullie dat niet erg vinden. Ik schud mijn hoofd, erg? Noooooit. Ze begint te lachen. Neem jij anders ook één van je vrienden mee zeg ik tegen Justin, gezellig. Hij knikt, zal ik doen. Jasmine kijkt op haar mobiel, het is beter dat ik naar huis ga, ik ziet hier al 5 uur. Ik lach en kijk op de klok, het is 7 uur. Mijn moeder komt net binnen, Jasmine eet je mee? Ik knik, ja ze eet mee. Jasmine kijkt me aan, oke ik kan ook wel iets later naar huis. Ik lach, komen jullie dan naar beneden? We knikken en lopen naar beneden, mijn vader, Noah, Joost en nog een jongen zitten al aan tafel. Ze onbekende jongen zit me aan te staren. Ik negeer het en ga zitten, Jasmine en Justin komen allebei aan een kant van me zitten. Dit is Kai zegt Noah, ik knik, hi. Mijn moeder zet het eten op tafel, ik schep op en begin met eten, ik zie dat Kai steeds naar mij staart.
JE LEEST
The last kiss (full story)
FanfictionHi ik ben Emily, ik ben 18 jaar. Ik dans sinds ik 4 ben, ballet. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik liedjes. Ik ben net klaar met school en heb vakantie, hierna ga ik naar de kunstacademie. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn broertje...