Yes! Ik zei toch dat ik ging winnen, Noah steekt zijn tong uit naar Justin. Justin zucht, oke Noah je hebt gelijk, je bent niet te verslaan. Ik lach en klap mijn laptop dicht, dus jullie zijn klaar? Noah knikt, je vriendje is weer voor jou, het is zeg ik maar ik stop halverwege de zin, laat maar. Ik moet naar huis zegt Justin. Ik loop wel met je mee, ik breng mijn laptop naar mijn kamer en loop met Justin mee naar benenden. Ik geef hem een knuffel, het was leuk dat je er was. Wat doe je morgen? Ik haal mijn schouders op, geen idee, wil je morgen komen? Justin knikt, ik zie je morgen, ik glimlach, tot morgen. Hij loopt naar zijn auto en rijdt weg. Ik glimlach en kijk op de klok, het is al 11 uur. Ik zucht en ga maar naar boven. Ik kleed me om, poets mijn tanden en ga op bed liggen en val in slaap.
[volgende dag]
Ik stap uit mijn bed en kijk uit het raam, het is warm en de zon schijnt. Ik pak mijn jurkje uit de kast en trek hem aan, daarna borstel ik mijn haar en doe make-up op. Ik loop naar beneden, maar daar is niemand, ik zucht en kijk naar buiten, het is echt mooi weer. Ik ren de trap weer op, doe ballerina's aan en pak mijn gitaar. Ik loop naar buiten, achter ons huis is een rivier, mijn vader had ooit een deur gemaakt in ons hek zodat Noah en ik via de tuin erheen konden. Ik loop naar de rivier, er ligt een steen midden in de rivier. Ik trap mijn schoenen uit en loop door het water naar de steen en ga erop zitten. Ik kijk naar mijn gitaar en begin te spelen.
[Justin's pov]
Ik loop naar de deur en bel aan, het duurt even, de deur gaat open en Noa staat in de deuropening. Kom binnen zegt Noah, ik kijk wel even waar ze is. Hij rent de trap op en komt even later weer naar beneden, ik denk dat ze bij de rivier buiten is, Noah loopt mee naar de tuin en wijst naar een deur achterin, daar moet je doorheen, dan zie je haar vanzelf, en anders moet je maar weer terugkomen. Ik knik en loop naar de deur, ik hoor een gitaar en glimlach, dat is vast Emily. Ik doe de deur open en zie haar zitten op een steen midden in de rivier, haar voeten in het water. Hey Emily zeg ik, ze kijkt op en glimlacht, hey Justin, kom je erbij zitten? Ik knik, doe mijn schoenen uit en loop door het water naar haar toe en ga naast haar zitten. Het klonk echt goed zeg ik, ik zie har blozen, Dankje. Mag ik eens? Ze knikt en geeft haar gitaar aan mij. Ik speel de eerste paar noten. Fall zegt ze, toch? Ik kijk op en knik, hoe weet je dat zo snel? Ik speel hem ook wel eens zegt ze, het is echt een mooi nummer. Ik glimlach en speel het opnieuw, Emily begint te zingen, eerst zachtjes maar steeds iets harder. Het liedje is afgelopen en ik kijk haar aan, je kan echt heel mooi zingen Em, waarom doe je er niks mee? Ze haalt haar schouders op, ik hou het liever voor mezelf.
JE LEEST
The last kiss (full story)
FanfictionHi ik ben Emily, ik ben 18 jaar. Ik dans sinds ik 4 ben, ballet. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik liedjes. Ik ben net klaar met school en heb vakantie, hierna ga ik naar de kunstacademie. Ik woon nog bij mijn ouders en mijn broertje...