part 24

457 29 2
                                    

Er rolt een traan over mijn wang en ik kijk naar de grond. Die Justin is vast een gestoorde gek zegt Sven, of heeft ie zelf ook kanker? Ik reageer niet en kijk naar mijn voeten. Reageer dan, hij komt dicht tegen me aan staan. Nu is het genoeg, mijn moeder komt de hal inlopen en geeft Sven een klap in het gezicht, mijn huis uit, nu! Sven blijft staan, mijn moeder duwt hem zodat bij bijna omvalt, wegwezen. Ze gooit de deur achter hem dicht. Andrea komt de hal inlopen, het spijt me van Sven, het is beter als wij ook gaan. Ik staar nog steeds naar mijn schoenen. Sterkte zegt Andrea maar ik reageer niet. Laat haar maar zegt mijn moeder, je hoort dat ze boos is. Het spijt ons, mijn moeder praat met ze. Ik sta nog steeds naar mijn voeten te kijken. Mijn vader komt eraan, slaat zijn arm om me heen en neemt me mee naar de kamer. Ik ga zitten op de bank. Ik hoor de deur dicht gaan. Bestaan er ook leuke dingen in her leven? mompel ik en ik pak het glas van de taf die mijn vader er had neer gezet. Ja zegt mijn moeder die de kamer in komt lopen. Zoals wat? Ik kijk haar aan, ze glimlacht, Justin is hier. Maak geen grapjes zeg ik boos, ik ben niet in de stemming. Wie zegt dat het een grapje is? Ik hoor een bekende stem, de mooiste stem ooit. Mijn hoofd schiet omhoog en vanzelf komt er een lach op mijn gezicht, Justin! Roep ik en ik spring in zijn armen. Ik zei toch dat ik snel kwam zegt Justin en hij geeft me een kus, ik lieg niet.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu