part 15

475 27 1
                                    

De auto stopt op het oprit van mijn huis, ik gooi de deur open en ren naar binnen, ik laat Justin alleen achter maar het maakt me niks uit. Ik ren naar mijn kamer en gooi de deur met een klap dicht, ik kijk om me heen, wat heeft deze kamer nog voor zin? Ik ga dood, dood, dood, dood! Ik trek mijn kast open en gooi mijn kleren door de kamer, ik pak mijn boeken en smijt ze tegen de muur, fotolijstjes vliegen door mijn kamer, overal liggen glasscherven, dan pak ik een beeldje dat ik van mijn oma heb gekregen en ik zak snikkend tegen de muur, de tranen stromen over mijn wangen.

Ik voel een arm om me heen, ik kijk op en zie mijn moeder naast me zitten, ze veegt een traan van haar gezicht. Ik leg mijn hoofd op haar schouder, ik wil niet dood zeg ik. Ik hoor mijn moeder snikken, wie zegt dat je dood gaat? Ik zeg ik, dat is toch zo? Ze kunnen je genezen lieverd zegt mijn moeder, je gaat niet dood. Er wordt zachtjes op mijn deur geklopt en mijn vader komt binnen, hij komt naast me zitten en slaat ook een arm om me heen, we zeggen niks. Waar is Justin? Zeg ik ineens. Die is naar huis zegt mijn vader. Ik staar naar mijn voeten, hij zou me wel haten zeg ik, wie wil nou een vriendin die dood gaat? Mijn vader, ja mijn vader en ik heb hem nog nooit zien huilen, veegt tranen van zijn wangen, zeg dat nou niet lieverd. Ik doe het toch zeg ik boos, ik weet dat het waar is.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu