part 37

411 20 1
                                    

Een week later

Ik doe mijn koffer dicht, ik moest de afgelopen week veel rusten. Justin zit in Argentinië waar ik vandaag heen vlieg. Ik neem mijn koffer mee naar beneden, ik zie dat mijn moeder en Noah er al klaar voor zijn. Mijn vader is nergens te bekennen, hij komt vaak 's nachts dronken terug. De afgelopen weken heb ik hem maar een paar keer gezien. Ben je er klaar voor? Ik knik en loop naar de auto, Noah legt mijn koffer in de auto, mijn moeder sluit de deur en we rijden naar het vliegveld, daar wacht iemand ons op en brengt ons naar het vliegtuig.

In Argentinië.

Het is druk op het vliegveld, er staan overal fans te schreeuwen met de hoop dat ze ons zien. Ik stap in de auto en we rijden naar het hotel. Daar staat Justin binnen te wachten, ik glimlach en spring in zijn armen. Ik heb je gemist babe zegt hij en hij zoent me.

Bij het concert.

Ik loop wat heen en weer backstage, Justin heeft meet en greet. De zaal is nog niet open en ik kijk om het hoekje. Kom maar hoor zegt Dan. Ik loop het podium op, achter mij loopt Noah. Oooh awesome hoor ik hem zeggen. Ik glimlach en ga bij Dan kijken. Hij sluit kabels aan, ik kijk op mijn mobiel en zie dat de zaal over een half uurtje open gaat. Oh hier ben je zegt Justin die het podium op komt lopen, ik was je kwijt. Ik lach, ik loop niet weg hoor. Weet ik toch zegt hij. He Noah, wat vind je er van? Noah draait zich om, het is zo cool. Justin lacht, misschien zit er nog wel een meisje tussen en hij knipoogt. Noah lacht, misschien wel.

The last kiss (full story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu