^İlk Aşkım^

263 22 1
                                    


NOT-Hergün bolum geleceği için bölümler kısa olacaktır.


Savaş

"Sen o Savaşsın"

Yüzümde çok içten ve gerçek bir gülümseme vardı. Bu oldukça büyüktü. Bana bir adım yaklaştı ve başını iki yana hafifçe sallayarak saskinligindan arinmaya çalıştı.

"Evet, oyum"

Gözleri dolarken gülüşüm yavaşça solmaya başladı. Gözünden bir damla yaş yer ile bulusurken hızla sarildim ona.

"Osun"
Diyerek daha çok sarıldı bana.

"Ne oluyor ya?"

Selinin meraklı sesini duyan Nazli benden yavaşça ayrıldı ve elleriyle hızlı bir sekilde yaşlarını silip ona döndü.

"Yani aynı eski Savaş, huyu suyu hepsi klasik"

Bakışlarını bana çevirdi tekrardan.

"Evet, aynı"
Dedi yüzünde tebessüm yer edinirken.

"Ama tanimadin"

"Olabilir, ama ozlemisim"

Dediği şeyle içimde kelebekler uçmaya başlarken gulumsedim tekrardan.

"Bende seni,"

"Ya eve gitsek evde devam etsek"

Nazlı başıyla onayladı Selini.

"Olur, hadi Savaş"

Nazlı yüzündeki tebessümü büyüterek gülümsemeye başladı.

"Ilk aşkım"
Dedim yarım kalmış cumlemi kendim duyabilecegim bir sesle tamamlarken ve kızların arkasından yürümeye başladım.

Ali

Eve geldiğim gibi odama geçip kendimi yatağa attim. Çok yorgundum. Aslında hiçbirşey yapmayıp oturuyordum ama nedenini bilmeden yorulmanin bir yolunu da buluyordum.
Elimi başıma götürüp ağrıyan alnimi sivazladim. Gözlerimi kapatıp nefesimi disari verdim. Bir süre öyle kaldıktan sonra yerimde dogruldum. Ezbere bildiğim odamda boş boş göz gezdirdim. Ayağa kalkıp odadan çıktım ve banyoya girip elimi yüzümü soğuk suyla yikadim. Soğuk su biraz da olsa kendime getirmişti beni. Belkide soğuk su ile duş almam beni tamamen kendime getirebilirdi. Uzerimdekilerden kurtuldum ve kirli sepetine firlattim. Duş kabinine girip soğuk suyu açtım ve dusumu aldim.

Kabinden çıkıp havlu ile kendimi sardim. Küçük havlu ile başımı kurulamaya başladım. Banyonun kapisini açtım ve disari ciktim. Arkamı donmemle bir bedene çarpmam, bir oldu.

Sinsi İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin