Kada pomislim da su me skoro svi ljudi napustil osetim paniku kako polako preplavljuje moje telo, ali se onda setim onih koji su tu i posle sjaja ostali sa mnom u mraku i ne mogu da se otmem utisku da su upravo ti ljudi jedini i zaslužili da zapravo budu u mom životu. No, ja opet tragam za drugima i preklinjala bih neke da se vrate. Koliko god bila svesna činjenice da je to skroz pogrešno, za neke bih ponovo pogazila svoj ponos samo za jedan njihov osmeh.
-Helen, šta tačno tražiš, možda mogu da pomognem?!- prenuo me je Tejlorov glas.
Čudno, baš kao i prošli put kada sam bila na mostiću, duboko zamišljena u sopstvene probleme on je došao i naterao me da se odmislim. Pogledala sam nervozno oko sebe tražeći mesto gde bi mogla početi sa kopanjem, ali je bilo bar tri aleje cveća u dvorištu. Ne bih da unštim ovo prelepo cveće oko kojeg se baka Meri nekada trudila toliko.
-Tražimo mesto gde bi mogla biti zakopana knjiga koju mi je majka ostavila. Negde je ovde, ispod jedne od aleja ovog cveća ali ne želim uništiti sve zbog jedne knjige.-
-Pa to je bar lako, trebalo je odmah da mi kažeš. Pogledaj tamo.- prstom je poentirao u srednji red aleja odmah uz komšijsku, drvenu ogradu. -Vidiš kako nema cveća na jednom mestu?-
Zaista je bio u pravu. Jedno malo mesto, ne tako primetno bilo je ogoljeno bez i jednog jedinog cveta.
-Dobro, onda moram kopati.- rekla sam podignuvši ašov sa zemlje.
-A ne! To ne dolazi u obzir. Bio bih zaista velika budala da te sada pustim da prljaš te nežne ruke zemljom i to pored mene živog.- rekao je kroz šalu uzevši mi ašov iz ruku i bacio se na kopanje.
Sreća je što se još uvek vidi pa nema problema za kopanje. Dok sam posmatrala kako komadi sveže zemlje lete na sve strane poput one scene u crtaćima, ašov je naišao na nešto, po zvuku sudeći, metalno. Trgla sam se na taj tupi zvuk i pogledala u Tejlora koji se zadvoljno smeškao razgrnuvši zemlju rukama. Napokon je izvadio i metalnu kutiju sa jednom prostom kopčom. Odmah sam je otvorila i pronašla knjigu o kojoj je mama stalno pisala. Na trenutak mi je sve delovalo kao usporen snimak dok sam zurila u korice na kojima je bila ispisana neka meni nepoznata reč hijeroglifima 'מכשפים'.
-Ne mogu da verujem! Tejlore pogledaj!- ushićeno sam rekla prinevši mu knjigu bliže kako bi i on video.
-Pa, jednostavno je prelepa! Zamisli Helen, u rukama držiš komad istorije star više od dve hiljade godina. Neverovatno!- rekao je drhtavim glasom isto toliko ushićen.
Otvorila sam prvu stranicu na kojoj je bilo još mnogo sličnih hijeroglifa i od svega postojao je samo jedan problem. Ja ne znam da čitam hijeroglife!
-Dođavola!- besno sam rekla zalupivši korice knjige jednu o drugu zbog čega se podigao mali oblak prašine.
-Šta nije u redu sada?- zbunjeno me je pitao Tejlor.
-Ovo su prokleti hijeroglifi koje ja ne znam da tumačim.-
-Hijeroglifi kažeš? Moj deda me je davno učio nekim hijeroglifima, ne znam odakle ih je znao ali možda bih mogao da probam...- uzeo je knjigu iz mojih ruku.
-Koja je svrha Tejlore? Postoji više vrsta hijeroglifa, ko zna koji su ovo...-
-Ne predaj se tako lako! Ovo su hebrejski znakovi. Baš njih me je deda naučio, ipak bilo je to davno... da vidimo... ovo bi trebalo da je M, zatim ide P...-U neverici sam pogledala u Tejlora koji je polako ali sigurno tumačio znakove sa natpisa na knjizi. Ćutala sam i čekala da završi što se i dogodilo ubrzo. -Ovde piše Vračevi ako sam dobro preveo.-
Moje oči se razrogačiše u trenutku kada sam shvatila da je zapravo prevod dobar. Neko čudno olakšanje se osetilo u vazduhu nakon ovog saznanja da imam nekoga ko mi može pomoći da prevedem sve.
ESTÁS LEYENDO
⚡DAR⚡ |Z A V R Š E N A| ✔️
FantasíaHelen Vilijams je oduvek znala da je posebna. Baka sa kojom je živela do svoje sedme godine uvek joj je to govorila. Njen dar bio je neosporan i jedinstven. Ipak, Helen se nije baš najbolje snalazila sa njim i često je bivala odbačena od strane druš...