Lukas se baš i ne snalazi u divljini. Da je došao sam ovde, sigurna sam da ne bi izdržao ni pet minuta.
Zar nikada nije pogledao ni jednu jedinu emisiju o reživljavanju? Barem film?
Nije bio u stanju da nas vrati do hrama, pa sam onda ja to učinila. I pošto je već pao mrak, rekao je kako nema svrhe da krećemo u potragu za kamenjem. Ipak, ona zagonetka nije mogla izbiti iz moje glave. Iz kose sam izvadila šnalu koju mi je Tejlor poklonio a na ruci mi je bila narukvica prijateljstva koju mi je Alis napravila još kada smo bile male. Nedostajali su mi u ovoj hladnoći i samoći. Jasno sam mogla čuti Tejlorov glas dok sam čitala zagonetku pod svetlom lampe koju sam ponela od kuće.
'Putem svetlosti pođi do večitih kupola sreće pod zvezdanim nebom dok ti svici osvetljavaju put.'
-Šta bi to trebalo da znači?- promrmljala sam za sebe ali ipak uspela da privučem Lukasovu pažnju.
-Koje?-
Odmahnula sam glavom isključivši lampu i legla u svoju vreću. Preda mnom se ukazalo zvezdano nebo. Dok sam pokušavala da sklopim sazvežđa nešto mi je palo na pamet.
-Lukase!- dreknula sam glasnije nego što sam stvarno želela.
-Šta je sada? Princezi smetaju bube?- podrugljivo je upitao.
-Ne! Slušaj! Radi se o zagonetki! Moramo sada da tražimo kamenje!-
Ustala sam i upalila lampu ponovo, pinoseći mu knjigu bliže. I Kevin je ustao
-Ne razumem te! Kukala si pola dana što smo se izgubili u povratku a sada bi da se izgubiš opet i to u mraku?- nastavio je da mi prebacuje.
-Ah, ti ne razumeš! Kevine, da li ti razumeš?- pogledala sam u Kevina ali on nije uzvratio pogled.
-Bojim se da još uvek nisam vidovit da bih znao šta je u tvojoj glavi!- odgovorio je.
Prevrnula sam očima dok su Lukas i Kevin razmenili nekoliko pogleda, -Dobro, slušajte me! Ili shvati te ovo ozbiljno ili ja idem kući i ne zanima me kakve će posledice biti!-
Obojica su se ouzbiljili kada sam zapretila.
Neverovatno!
-Sada bih volela da poslušate zagonetku. Putem svetlosti pođi do večitih kupola sreće pod zvezdanim nebom dok ti svici osvetljavaju put. Da li vam pada nešto na pamet?-
-Pa, znaš da nisam baš dobar u rešavanju zagonetki.- Lukas me je upozorio.
Sa druge strane Kevin je promenio svoj stav i vedro odgovorio na moje pitanje: -Ne Lukase, ti ne razumeš! Put svetlosti? Svici? Sve je to vidljivo samo po mraku.-
-Hah! Srećno sa tim, ovde svuda ima svitaca.- nezainteresovano se bacio nazad na leđa pokušavši da zaspi.
-Možda, ali je samo jedan put svetlosti!- rekla sam besno uzevši knjigu i osvetlila mapu.
Kao što sam i predpostavila na mapi je jedno mesto bilo označeno sa 'put svetlosti'. Osmehnula sam se shvativši da je Tejlor mislio na sve.
-Večite kupole sreće?- mrmljala sam okretavši se oko sebe.
Znala sam tačno gde se nalazimo na mapi, ali ipak je ovo šuma i to usred mraka. Ne bih volela da krenem ka jednom mesto a završim na drugom. Zato moram pronaći kupole. Ne znam šta bi to moglo biti.
-Kupole sreće, kažeš?- pitao je Lukas konačno se ukljulčivši u potragu.
-Da, znaš li nešto o tome?- upitala sam na ivici živaca.
ESTÁS LEYENDO
⚡DAR⚡ |Z A V R Š E N A| ✔️
FantasíaHelen Vilijams je oduvek znala da je posebna. Baka sa kojom je živela do svoje sedme godine uvek joj je to govorila. Njen dar bio je neosporan i jedinstven. Ipak, Helen se nije baš najbolje snalazila sa njim i često je bivala odbačena od strane druš...