Sabırsızlıkla beklediğim o gün nihayet gelmişti. Uzun uzun düşünmekle harcanan ayların, çekilen yorgunluğun, akıp giden zamanın bir önemi yoktu. Bu gün dünyayı yerinden oynatacak bir haber yayınlanacaktı tüm haber kanallarında. O'nu yakalayacaktım. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar hesaplamıştım. Başarısız olmam imkansızdı.
İnce eleyip sık dokuyarak oluşturduğum ekibim benden saldırıya geçmek için bir işaret bekliyordu. Her şey hazırdı. Her şey planladığım gibi olacaktı.
Dinleme cihazlarından gelen sesler ters giden herhangi bir durumun olmadığını kanıtlıyordu. Doğru zaman her geçen saniyede biraz daha yaklaşırken vakit geçmek bilmiyordu. Sadece biraz daha beklemeliydim. Kolay olacaktı. Çok kolay olacaktı.
Lokmaları iyice çiğnemeden yutarsanız hazımsızlık yapardı. Sizi rahatsız ederdi. Ben lokmamı uzun zamandır ağzımda tutuyordum. Artık çiğnemeden yutsam bile sorun olmazdı.
Çevik bir hareketle kolumu kaldırarak aynayı indirdim. Kaçırmak için büyük çabalar harcadığımız servisin ön tarafındaki yolcu koltuğunda oturuyordum. Saçlarımı tepemde sıkı bir topuz yapıp toplayarak işe başladım. Gereğinden fazla uzamışlardı. Siyah, gür ve dalgalı... Başıma bela olmaktan başka bir işe asla yaramazlardı. Kuaföre gitmeyeli, doğru düzgün uyumayalı epey zaman olmuştu. Bir hedef vardı, her şeyi önemsiz kılan... Ona kilitlenmiştim. O, yakalanmayı bekliyordu.
Çelik yeleğimi giydim. Belimi sıkıca kavramasına dikkat ederek bağladım. Silahlı çatışma kaçınılmazdı ve benim... O'nu kodese tıkmadan ölmeye niyetim yoktu. Kelepçeleri ve silahımı yerlerine yerleştirdim. Hazırdım.
''Başlıyoruz.''dedikten hemen sonra kulaklığı çıkararak araçtan indim. Çok kısa bir süre de olsa beklemem gerekiyordu. O kısacık anda gökyüzüne kaydı bakışlarım. Sıcak bir sonbahar akşamıydı. Gökyüzü kara bulutlarla doluydu. Buna rağmen havanın sıcak olması tuhaftı. Fırtına öncesi sessizlik işte tam da bu durum için uygun deyimdi.
15 Eylül 2009... Bu gün tüm dünya beni tanıyacaktı. Eliz Günday kahraman olacaktı.
Kolay kolay heyecanlanan biri değildim. Bize duygularımızı kontrol etmeyi öğretmişlerdi fakat şu saniyeden itibaren kanım bir başka akıyor, kalbim bir başka çarpıyordu. Kazanma arzum zirve yapmıştı. Uzun zamandır bu anı bekliyordum. Yıllarımı vermiştim. Meslek hayatım onunla köşe kapmaca oynayarak geçmişti.
Türkiye'nin dört bir yanına yayılmış, bir numaralı suç örgütü haline gelmişti. Liderleri kurnazdı, zekiydi, yenilmezdi. Sokaktaki adamdan tutun en üst yetkiliye kadar herkesi bünyesine katan bir sistem oluşturmuşlardı. Uyuştucu madde üretimi biz narkotimleri ilgilendiren kısmıydı. Birkaç kez adamlarından bazılarını yakalamıştık. Ancak işimize yaradıkları pek söylenemezdi. Liderlerini suçüstü yakalarsak son kaçınılmaz olurdu.
Bu gece onlar için oldukça önemliydi. Hayal bile edemeyeceğiniz kadar fazla mal gümrükten bir saat önce engele takılmadan geçirilmişti ve bulunduğumuz yere ulaşmasına saniyeler kalmıştı. Teslimat yapılıp ortalık durulduğunda elbette suçlular yakalanmıştı. Haber uçma olasılığı yüzde çift sıfırdı.
Bu akşam burada büyük çaplı bir parti vardı. Muhtemelen hepsi suç ortağıydı, çete üyeleriydi. Mallar tırlarla arka kapıdan depoya ulaştığında onlar için asıl ziyafet o zaman başlayacaktı. Tabii, benim için de...
Planım maddeler ortaya çıkar çıkmaz harekete geçmekti. Akıllı olduklarını sanıyorlardı, fakat yanılıyorlardı. Bu işe başlarken elbette kolay olmayacağını biliyordum. Çok çalıştım. Geceler araştırma yaparak, gündüzler daha çok çalışarak geçmişti. Amacım sadece bir iz bulabilmekti. Uzun yıllar böyle geçip gitti. Artık zamanı gelmişti. Herkesten, uçan kuştan bile, gizli bir operasyon pislik yuvalarını alev çemberinde bırakacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZÜR DİLERİM | AFFET BENİ
Romanceİmkansızlıkların içinde boğulmuş bir aşk hikayesi... Bu bir vicdan özrü... Kendini affettirebilmek için verilen bir savaş! *Bazen gördüklerimiz bizi yanıltır.* Özür Dilerim!