Sona Yaklaşırken ♥️

3K 123 54
                                    

Bölüm değil, yb hevesiyle açanlardan özür diliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm değil, yb hevesiyle açanlardan özür diliyorum. Bu sefer sizinle biraz sohbet etmeye geldim. Ödev yapmaktan aşırı sıkılmış da olabilirim.

Sevgili arkadaşlarım hepinize iyi akşamlar dilerek sözlerime başlamak isterim. Nasılsınız efendim? Evde kaldığımız sıkıntılı süreçlerde zorlandığınızı biliyorum ama geçecek... Çok az kaldı. ❣

Özür Dilerim'in ilk halini hatırlıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özür Dilerim'in ilk halini hatırlıyorum. 26 bölümde biten kısa hikayeyi 40 bölüm kadar genişlettik. Bazı sahneler değişti, bazı yerler tamamen farklı oldu ve durumdan memnun olduğumu belirtmeliyim. Şu durumda Eliz'in Giray'ı affetme durumunu konuşabiliriz. İlk halinde Giray gerçekleri itiraf ettiğinde affediyordu Eliz. Hem kendisini, hem aile olarak gördüğü insanları mutlu etmek için yapıyordu bunu. Yıllar geçip de 2013'ten 2019'a ve yazılma sürecinde 2020'ye atlarken Eliz Günday kesinlikle bencilleşmedi ancak ona söylenen yalanlar yüzünden, bir katil olarak yaşadığı yıllar yüzünden kızgınlığı gram azalmıyor ve azalmayacak. Kalbi yangın yeri... Alev giderek büyüyor. Çünkü oraya ödün atan biri var. Kendisi.

Hikaye için planladığım bir son var. Sonrasında gelecek bir Sonsöz...
Ben Sonsöz'ümü orada söyleyeceğim ve oraya kadar sabırla okumaya devam etmenizi istiyorum.

İşler bu noktaya geldiğinde, 26 bölümden 40 bölüme ulaştığımızda insan ister istemez düşünüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşler bu noktaya geldiğinde, 26 bölümden 40 bölüme ulaştığımızda insan ister istemez düşünüyor. Gerçekten emeğime, uykusuz kaldığım gecelere değdi mi diye? Hikaye gerçekten sevildi mi, beğenildi mi diye düşünüyorum.

Lütfen buraya hikayenin tamamını da düşünerek uzun bir yorum bırakın. Sabırsızlıkla bekliyor olacağım. ♡

Eliz Günday'ın nasıl bir karar vereceğini merak ediyorum. Eğer ayrı düşmek durumunda kalırlarsa  Ege'yi bırakabilecek mi, yoluna bakmayı başarabilecek mi ve Giray Ünal hayatında Eliz Günday olmadan ne kadar dayanabilecek?

Hikayede duygularınızı harekete geçiren sahneler nelerdi? Merak ediyorum... Nerede üzülünüz, nerede sevindiniz, nerede öfke nöbetleri geçirdiniz  ve nerede yüzünüzde tatlı bir tebessüm oluştu ya da oluştu mu?

Son soru: Hikayede yazılmazsa içimde kalır diyebileceğiniz, sizin de hayal ettiğiniz sahneler var mı?

Bu hikayenin yazanı olarak bana sormak istediğiniz, karakterlere sormak istediğiniz soruları da buraya alabiliriz.

Wattpad hesabımı takibe almanızı rica ediyorum. Yazdığım diğer hikayelere de Özür Dilerim | Affet Beni' ye olduğu gibi sans vermenizi gönülden istiyorum.

Sizler, benim hayal dünyama konuk olan sevimli dostlarım olarak benim için değerinizin paha biçilemez olduğunu da bilmenizi isterim. Burası benim gizli sandığım gibi bir şey. Sandığı açanlar konuk olabiliyor sadece. Wattpadde binlerce hikayeden açılmamış sandıktan biriyim. Önemli ayrıcalıklarım, çılgınlıklarım yok hayatta. Sıradan biriyim. Hayatımdaki sıradanlığı farklı kılan sizlere teşekkür ederek burada konuşmamı noktalıyorum.

İyi ki bunları yazabiliyorum. Yüz yüze konuşma gibi bir şansımız olsaydı ulusa bu kadar etkileyici seslenemeyebilirdim. (gülücüklü emojiler...)

İyi geceler dilerim... ( Bu da bitirme projem için danışman hocama yazdığım son mesaj gibi bir şey oldu.)

Her neyse! Seviliyorsunuz. ♡

ÖZÜR DİLERİM | AFFET BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin