0️⃣2️⃣

6.1K 175 6
                                    

Kolejną godzinę siedzę przed telewizorem wpieprzając chipsy . Super po tygodniu takiego odżywiania się będą mnie na scenę wnosili dźwigiem . Z moich rozmyśleń wyrwał mnie dzwonek do drzwi. Niechętnie wstałem i otworzyłem je . Przede mną stała Sam z dzieckiem na ręku (?) i walizkami . Dobra to jest dziwne .

- Czego chcesz ? - zapytałem oschle byłem na nią zły bo to ona mnie została trzy lata temu

- Od ciebie chuju ? Jednego - "wepchnęła" mi dziecko do rąk i walizki do mieszkania - To jest twoja córka. Masz się zaopiekować Rosalie bo ja wyjeżdżam na zawsze pa - byłem oszołomiony stałem z dzieckiem na rękach i nie wiedziałem co mam zrobić gdy chciałem zareagować było już za późno . 

Położyłem dziecko na kanapie i nakryłam kocem sam usiadłem obok i zacząłem rozmyślać czy to na pewno moje dziecko

Faktycznie trzy lata temu spałem z Sam ale tylko raz . Najgorsze jest to że dziewczynka jest do mnie w chuj podobna . Zadzwoniłem do Calum'a może on mi pomoże . Oczywiście jak to Calum jak to Calum nie spieszył się przyszedł po 3 godzinach

Dziecko gdy tylko się obudziło spojrzało na mnie ze łzami w oczach i krzyczała że chce do mamy uspokoiłem ją mówiąc że mama musiała wyjechać a ja ja jestem jej tatą . Gdy tylko to usłyszała na jej twarzy zagościł uśmiech . Na mojej zresztą też . W końcu do domu wpadł zdyszany Calum .

- Sory stary ale kurwa korki były nie dało się szybciej ! - wydyszał i usiadł prawie na Rosalie w porę zabrałem dziecko bo dupsko Azjaty zgniotło by ją - Co to za dziecko ?

- Długa historia

Daddy || L.H Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz