Kapitel 3

1.3K 16 0
                                    

DRAMA i detta kapitel!

Kapitel 3

När vi kom innanför dörren möttes vi av en våg av hög musik och varm luft och mycket folk som jag kände igen.

Oscar satte sin hand runt min midja och drog mig nära sig.

Vi trängde oss igenom folkmassorna och hittade grabbarna, Ogge Omar och Felix.

De satt vid ett par soffor och snackade med Usher. Vi hejade på dem och Oscar förde oss vidare mot baren.

Väl framme vid baran mötte vi honom. Justin Bieber.

Jag blev helt starstruck och för att inte flippa ur så försökte jag titta åt ett annat håll och gjorde allt för att inte börja skrika, hoppa och börja gråta.

Han oh Oscar gjorde en 'brohug'

- Hi man! Wazzup? Sa Justin till Oscar

- Just alot going on with the band, it's nice to let it go and just have fun. Svarar Oscar med en flytande engelska.

- Oh, Hi shawty! Säger Justin sedan och tar ett steg närmare mig.

Jag kan inte hålla mig och ler stort mot honom.

Jag sträcker fram min hand för att hälsa

- D/n, nice to meet you! I'm Oscars girlfriend

- I'm Justin!

- I know! Svarade jag och skrattade åt mig själv. Charmigt D/n, verkligen.

Justin log och jag smälte seriöst när jag såg hans leende.

Oscar verkade bli lite avundsjuk och tog tag i min arm och drog iväg mig medans han sa till Justin att vi ses senare ikväll.

Jag blängde på Oscar, kunde jag inte få prata med min största idol.

- Jag vill ju ha dig bara för mig själv. Säger han och ställer sig framför mig. Han lutar sin panna mot min och kysser mig mjukt på läpparna.

- I Love You, and only You! Säger jag och tar med honom mot dansgolvet.

---

När vi har dansat ett bra tag så går Oscar för att hämta något att dricka och jag stannar kvar på dansgolvet. Jag hade träffat Demi ( Lovato ) och vi stod nu och släppte loss i mitten av dansgolvet.

Plötsligt kände jag någons hand på min rumpa.

Jag tänker att de säker är Oscar som fjantar sig och struntar i honom.

Bara några sekunder efter känner jag någon som kommer och tar sina armar runt mig bakifrån. Jag känner att det är en kille, på hans muskulösa kropp.

Han lutar sig mot mitt öra och viskar.

- You're so damn hot D/n! Jag kände igen rösten, mycket väl. Och det var i te Oscar.

Jag vände mig om för att få bort äcklet.

Men då kysser han mig. Jag försöker få bort honom och trycker med mina händer mot hans bröst.

Smaken av alkohol sjunker in i min mun. Jag lyckas slita mig och ser att det är Justin.

- No, Justin You're drunk! Jag ser på hans ögon och hur han rör sig att han inte är sig själv.

Jag hinner inte mer än han kysser mig igen

Just då kommer Oscar. Han drar bort Justin och ger honom en örfil, så han vinglar till.

Jag är fortfarande i chock och täcker ansiktet med händerna.

- Är du okej älskling? Frågar Oscar och försöker se mig i ögonen.

Jag nickar och kramar om honom, jag borrar ner ansiktet i hans nacke och de kommer på en lugn låt i högtalarna.

Vi dansar långsamt och jag tittar inte upp för än låten är slut.

- Vill du åka hem? Frågar Oscar och ser mig i ögonen.

Jag va slut efter alla intryck och händelsen och nickar.

Han tar min hand och på vägen ut säger vi hejdå till grabbarna. ( F, OG , Om )

---

När vi kommer hem är klockan mycket och vi går och lägger oss direkt. Jag ville bara glömma det som hände ikväll.

Att självaste Justin Drew Bieber, ville hångla upp mig.

För 3 år sen.-När jag var helt såld på honom och inte hade Oscar- Hade jag låtit honom.

Men nu hade han gått över gränsen. Han visste att jag hade kille. Han visste vem min kille va.

Spännande kapitel att skriva iallafall!

Vad tyckte ni? RÖSTA/ VOTE:A om ni tycker om den!

Så kommer nästa inom kort. Och tro mig- det kommer hända ALOT i framtiden.

XX @thefooofanfictions

The story of my life ( The Fooo )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant