Kapitel 16

1K 14 2
                                    

Kapitel 16

Arenan började fyllas av folk nu. Killarna satt i ett av rummen och tänkte igenom hela showen.

"Är ni nervösa?" Frågade jag

"Jaaaa!" Sa Omar och skrattade

Man märkte på dem att dem var helt stissiga.

"Äh, det här kommer ni klara asbra! Kör järnet bara, komihåg varför ni gör dethär" sa jag och log åt dem

" Du borde bli vår nya coach" sa Felix skruvade upp korken på en vattenflaska.

Jag skrattade bara och skakade på huvudet.

------

Man hörde tjejskriken bli högre och högre för varje sekund som räknades ned ute på den stora scenen. Dem räknade med.

"Five...Four...." Ropade dem. Jag rös i hela kroppen, det här va så häftigt.

killarna stod redo bakom scenen.

"Three...TWO... ONE..." Jag har aldrig hört sånna höga skrik.

Det var 1 halv tyst sekund innan killarna studsade ut på scenen och började sjunga och dansa till Link up.

" LET'S GO LONDOOOON" ropade dem och skriken blev högre.

Jag log igen och gick tillbaka till ett rum där det hela sändes på en TV.

------

Jag satt i soffan i rummet tillsammans med Daff och Michaela.

När killarna började sjunga Build a girl så skrek dom också.

Killarna har infört en "tradition" att när dem har konsert så tar dem upp en tjej från publiken när dem sjunger Build A Girl.

Katja hade valt ut en supergullig tjej som började gråta när hon fick komma upp på scenen.

Det var verkligen kul att se killarna göra sådant för sina fans.

-------

showen var slut och killarna kom ner bakom scenen.

Jag sprang emot dem och kramade om dem svettiga killarna.

" Ni va bara för bra!" Sa jag och kysste Oscar på munnen.

" gå och duscha snabbt så är det meet and greet sen" Sa daff och log mot killarna

-------

Killarna hade träffat massor av söta fans på M&G, det var en tjej som var 5 år som hade med sig 5 stycken små nallebjörnar. Hon gav killarna varsin och sen när hon fotats med killarna så gick hon fram till mig och sa

" You're Oscars girlfriend right? You look really pretty"

Och så gav hon mig en nallebjörn också. Det var så himla gulligt!

-----

När vi var klara med killarnas M&G så åkte vi till Londons Grand Hôtel.

Alla samlades i mitt och Oscars rum för att se på film och slappna av efter den långa dagen.

Mitt i filmen så kommer daff in, med mickis och kat rakt efter sig.

" du sa att vi skulle komma hit Oscar.. Vad det något viktigt?"

Jag såg förskräckt på Oscar. Hade han bett Daff komma hit? Tänkte han berätta nu eller hade han tänkt att JAG skulle berätta? Inte en chans.

" Jo jag och D/N har något att berätta för er allihopa!" Sa Oscar stolt och reste sig upp från sängen. Jag reste mig lite osäkert och ställde mig bredvid honom.

"Haha vadå haru gjort henne gravid eller?" Skrattade Omar. Ogge skrattade med honom men inte Felix.

Felix var den ända som visste.

" JA, tänk för att jag har de" sa oscar kaxigt.

HUR kommer alla reagera? Vad säger daff?

Imorgon kommer nästa del, har skrivit klart halva kapitel 17 :)

The story of my life ( The Fooo )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz