Kapitel 32. SISTA DELEN.

415 15 2
                                    

Kapitel 32

*2 År Senare*

"Justin! Nicole! Kom ner! Vi ska till Felix, Wiktoria och Zoe!" Ropade jag nerifrån köket.

Justin kom nerspringandes för trappen med Nicole tätt efter sig.

"Zoe!" Sa Nicole och sprang mot ytterdörren.

Felix och Wiktoria som var mycket med varandra förut, hade fått en bebis tillsammans som heter Zoe, hon var 1 och ett halvt nu. Så Nicole och Zoe lekte väldigt bra ihop.

Nicole är 2 år nu och Justin är 4 år. Det känns som att tiden bara flyger iväg. Jag fyller 20 i höst och Oscar är 21. Vi börjar ju typ bli gamla.

Vi satte oss i bilen hela familjen och körde iväg till Felix och Wiktorias hus.

"Framme!" Sa jag och Justin och Nicole sken upp.

Jag hjälpte dem ut och så gick vi in till Felix.

"Hallå?" Sa Nicole när Justin hjälpt henne öppna dörren.

"Heej!" Sa Wiktoria och kramade om Justin och Nicole.

Hon släppte taget om dem och sa till dem att gå upp till Zoe som var på sitt rum.

Felix kom också ut i hallen nu och vi följde med dem in i huset.

"Vill ni ha någonting att dricka?" Frågade Felix och öppnade kylskåpet

"Nej de är okej för min del" sa jag och satte mig vid köksön.

"Gärna ett glas vin" sa Oscar

Jag gav honom en sned blick och höjde ögonbrynet mot honom.

"Vad? Jag är 20 fyllda" sa han och blinka med ena ögat

"Du börjar bli en gammal gubbe!" Sa jag på skoj och ruffsade honom i håret

"Jag? Gammal? Skulle inte tro de" sa han och lyfte upp mig och kysste mig på munnen.

"Okej okej. Enough! Ni båda är fortfarande typ 16" skrattade Felix och tog fram ett glas åt Oscar och fyllde det till hälften med vitt vin.

"När skulle Omar och Ogge komma?" Sa Wiktoria och kollade på Felix

"Hmm.. Om typ 10 minuter tror jag" svarade Felix och kollade klockan på sin mobil.

----

Strax efter så ringde det på dörren. Det var Ogge och hans flickvän Ebba. Ja, det var märkligt men alla killarna hade skaffat sig svenska flickvänner.

Jag, Wiktoria, Ebba och Omar's flickvän Josefine brukade ha jättekul ihop och det var skönt för mig att ha vänner att prata svenska med.

Fem minuter senare ringde det på dörren igen, men dörren öppnades nästan direkt.

"Hallå?" Sa Josefine

Alla gick ut i hallen och välkomnade dem.

"Hej Colin!" Sa jag och sträckte ut armarna mot Colin.

Jag har inte sagt det men Omar och Josefine hade fått en liten son, som hette Colin. Han var bara 9 månader än så länge men han trivdes bra med alla oss.

-----

Alla vi som var mer eller mindre vuxna hjälpte till och laga mat och sen åt vi. Det var en supergod pastarätt som Omar hade recept på från sin mamma. Vi stannade långt in på kvällen, men alla barnen började bli trötta så jag och Oscar begav oss hemåt.

--------

Justin och Nicole låg och sov i sina rum och jag och Oscar satt i vardagsrummet i soffan och bara myste.

"Jag älskar dig Oscar" sa jag och kysste honom

"Jag älskar dig med D/N. Det kommer jag alltid göra. I wanna grow old with you" sa han och kysste mig en gång till.

------/////////////////////////

Detta var alltså sista kapitlet av den här berättelsen. Det känns så sjukt jävla tråkigt att allt detta är över nu. Alla ni som läser och har läst genom hela. Stöttat mig via kommentarer och röstat på kapitel. Jag vill tacka ER. För att ni funnits där. För utan er hade jag aldrig funnit inspirationen att skriva vidare. Och att skriva hela den här boken har gett mig så mycket kunskaper. Jag har fått testa på att leva livet som kändisens flickvän, att vara ung mamma och vara överallt på löpsedlar. Utan att ens egentligen gjort någonting av det där. Jag har utvecklat mitt skrivande mycket under den här tiden och vill igen tacka alla ER som läser. I love you.

Har sett att många er vill att jag ska skriva en fortsättning på den här. DET KAN JAG ABSOLUT GÖRA! MEN först kommer det komma en slags "tillbakablick". Där man kommer få följa D/N när hon och Oscar träffas för första gången, när de blir tillsammans, drama med Felix och massor med annat som hör till en tonårstjejs liv.

FÖRSTA KAPITLET ÄR REDAN PUBLICERAT!

BOKEN HETER: LOVE WILL REMEMBER

och ni hittar den på min profil, bland mina skrivna böcker. HOPPAS VERKLIGEN många av er kommer följa den lika mycket som ni gjort med denna för det skulle göra mig jätteglad och att ni gillar den lika mycket som den här!

KRAM KRAM KRAM!! Till alla er!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 13, 2014 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

The story of my life ( The Fooo )Onde histórias criam vida. Descubra agora