Κεφάλαιο 1

199 11 6
                                    

Ξεκινάει και πάλι η νέα σχολική χρονιά στο γυμνάσιο.Εγώ και η κολλητή μου η Δέσποινα θα πάμε δευτέρα γυμνασίου.
Τικ τακ τικ τακ το ξυπνητήρι
Ξύπνησα,ετοιμάστηκα βιαστική για το σχολείο βέβαια αγχωμένη και με έχει πιάσει πονόκοιλος.Τέλος πάντων πήγα με το καλό και πήγα στο παγκάκι που καθόμασταν πέρυσι εγώ και οι υπόλοιπες μου φίλες.Συναντηθήκαμε εκεί και μιλούσαμε για τους καινούργιους μαθητές και δασκάλους.Μετά από λίγο χτύπησε τρείς φορές το κουδούνι για συγκέντρωση και η διευθύντρια είπε στον τηλεβόα να μαζευτούμε όλοι για συγκέντρωση άρχισαν σιγά σιγά τα καλωσορίσματα και άρχισαν να ανακοινώνουν τα ονόματα και τα τμήματα άρχισαν από την πρώτη γυμνασίου και μετά ήρθε η σειρά μας.Μόλις είπαν πρώτο το όνομα μου και τρίτο το όνομα της Δέσποινας ήμουν πανευτυχής γιατί θα ήμασταν στην ίδια τάξη για τρία χρόνια με την Δέσποινα την κολλητή μου.Πήγαμε στην τάξη και πήραμε θέση στο μπροστινό θρανίο εγώ και η Δέσποινα.Υπήρχαν πολλοί βασανιστικοί μαθητές αλλά ok.Γνωρίσαμε αρκετά κορίτσια αλλά δεν θα είχα και συμπαθήσει πολύ αλλά τέλος πάντων.Η καθηγήτρια που μας πήρε εκείνη την ώρα ήταν της βιολογίας και έχω να πω πως ήταν αρκετά αυστηρή είχε ένα περίεργο ύφος.Μας συστήθηκε το ίδιο κι εμείς σε αυτή και μας ρώτησε πως περάσαμε το καλοκαίρι μας αυτή ήταν μια καινούργια καθηγήτρια στο γυμνάσιο γιατί πέρυσι δεν την έβλεπα.Από πίσω μας κάθονταν δύο αγόρια που μας ενοχλούσαν συνεχώς και μας ζητούσαν στυλό και άλλα γιατί θα έπρεπε να γράψουμε σε μία λευκή κόλλα διάφορα που μας ζητούσε η καθηγήτρια και γιατί αυτοί δεν έφερναν τα απαραίτητα μας ζητούσαν όχι μία φορά αλλά συνέχεια και αυτό ήταν πολύ σπαστικό.
Μετά από λίγες ώρες τελείωσε το σχολείο και πήγα σπίτι.Οι γονείς μου όπως πάντα άρχισαν τις ερωτήσεις.Πήγα στο δωμάτιο μου και χτυπούσε το κινητό μου ήταν η Δέσποινα μου είπε πως έπεσε από τα σκαλιά και χτύπησε το πόδι της και μου πε πως δεν θα έρθει σχολείο.

Αυτό ήταν το πρώτο μου κεφάλαιο ελπίζω σαν αρχή να σας άρεσε πατήστε το αστεράκι και γράψτε στα σχόλια γι'αυτό το κεφάλαιο..♡

Οι καλύτερες κολλητές Where stories live. Discover now