12:50
Πήγα σπίτι ετοιμάστηκα έβαλα τις πιτζάμες μου και έπεσα για ύπνο.Κυριακή
Πήρα τηλέφωνο την Ελεάνα για να πάω σπίτι της εγώ και η Δέσποινα να τη δούμε ήθελε να τη δει η Δέσποινα να μιλήσουν και εκείνες λιγάκι να δει και το σπίτι της.Ε(λεάνα):Για σου Εύα
Ε:Για σου Ελεάνα σε πήρα να σου πω ότι η Δέσποινα είναι σπίτι μου και είπαμε αν θες και εσύ βέβαια να έρθουμε λίγο σπίτι σου.
Ε:Ναι,είπε ενθουσιασμένη.Ευχαρίστως θα χαρώ πολύ να έρθετε.
Ε:Οκ η ώρα 2:30 αν μπορείς θα είμαστε εκείΠήγαμε στο σπίτι της και χτυπήσαμε την πόρτα, μας άνοιξε η Ελεάνα.
Ε:Για σας κορίτσια μου,μας φίλησε
Ε:Για σου Ελεάνα
Δ:Γιααα
Ε:Περάστε ελάτε
Μπήκαμε μέσα και μοσχοβολουσε μακαρόνια με κιμά δεν το πιστεύω έχει πάρα πολύ καιρό να φάω είναι το αγαπημένο μου φαγητό.Τέλος πάντων χαιρετησαμε την μαμά της που μας καλοδεχτηκε και πήγαμε πάνω στο δωμάτιο της Ελεάνας.Φάγαμε ποπ κορν τυρί που τα είχε έτοιμα και είδαμε μία ταινία που τους συστηνα me before you έτσι λέγεται.Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα του δωματίου της.Όταν άνοιξε η πόρτα ποιες αντίκρισα την Σ,Ε,Μ δεν το πιστεύω μου είπε πως τις κάλεσε και αυτές να έρθουν σπίτι της σήμερα.Δεν το ήξερα πως έγιναν και φίλες.Ή μάλλον γνωρίζονταν αλλά μου έλεγε πως δεν τις συμπαθούσε.Μετά την ρώτησα
Ε:Καλά δε μου έλεγες πως δεν τις συμπαθείς?
Ε:Ναι αλλά τελικά της συμπαθώ γιατί είναι πολύ καλές μαζί μουΘα έπρεπε να της εξηγήσω αλλά εκείνην την ώρα δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή.Η Δέσποινα μου ψιθύρισε να φύγουμε αλλά αρνήθηκα γιατί θα καταλάβαιναν ότι φεύγουμε γι'αυτές και όχι μόνο αυτό αλλά αν φεύγαμε σίγουρα θα έβαζαν ιδέες της Ελεάνας για εμάς.Θα της μιλήσω όσο σύντομα μπορώ γιατί θα την παρασύρουν και θα είναι αργά αυτές παρασέρνουν όλον τον κόσμο είναι η δουλειά τους δεν έχουν τι να κάνουν και καταστρέφουν τον άλλον.
Αυτές μας έβλεπαν με ύφος Ω και εσείς εδώ.Καθώς εγώ,η Ελεάνα και η Δέσποινα βλέπαμε ταινία αυτές έστελναν μυνήματα μεταξύ τους και γελούσαν.Τα ψώνια είναι μεγάλοι μπελάδες.Έκαναν τα αφεντικά Θέλω νερό μπορείς να πετάξεις το χαρτομάντιλο μου κ.α. σαν το σπίτι τους.Δεν το περίμενα από την Ελεάνα.Μου έλεγε τα πιο κακά λόγια γι'αυτές και τώρα υποτίθεται έγιναν καλές φίλες.
Την επόμενη μέρα στο σχολείο της μίλησα και της τα είπα όλα.
Ε:Ελεάνα θέλω να σου μιλήσω
Ε:Ναι πες μου
Ε:Κοίτα μη νομίζεις πως σου βάζω ιδέες ή κάτι τέτοιο αλλά τα κορίτσια προσπαθούν να καταστρέψουν την όλη φιλία μας και δεν το λέω τυχαία αλλά το ξανά έκαναν και αν καταστραφεί εξαιτίας τους δεν ξέρω τι θα γίνει πραγματικά.Δεν είναι καθόλου καλές τις γνώρισα όταν εσύ δεν ήσουν στο σχολείο μας, μας έκαναν τις καλές φίλες και μετά μας παράτησαν και μας κοροΐδευσαν έβαζαν ιδέες σε όλους για εμάς για να μη μας κοντεύει κανείς.Και αν θέλεις να μάθεις αποδείξεις θα μάθεις όταν είναι πια αργά.
Ε:Πάλι καλά που μου τα είπες αλλά είναι πολύ καλές μαζί μου.
Ε:Ναι και εμάς έτσι μας έκαναν βασικά μη νομίζεις έτσι κάνουν σε όλους και μετά μας πρόδωσαν και δεν το πιστεύαμε εγώ και η Δέσποινα και μας απέδειξαν ξεκάθαρα τον πραγματικό τους χαρακτήρα γι'αυτό δεν μιλούσαμε όταν ήρθαν σπίτι σου.
Ε:Ok πάντως δεν έχω λόγια δηλαδή θράσος που πρέπει να έχουν για να τα κάνουν όλα αυτά γιατί δεν αφήνουν τον άλλον στη ησυχία του.
Ε:Αυτό λέω κι εγώ.Α!και αν τις ρωτήσεις αποκλείεται να σου πουν αλήθεια για να μην φανούν κακοί άνθρωποι και θα τα ρίξουν πάνω μας για να μην φτέξουν αυτές και να σου βάλουν ιδέες για μας και να χαλάσει η φιλία μας όπως σου είπα και πριν και να φανούμε εμείς κακοί χαρακτήρες στους άλλους με τα ψέματα τους.Της τα είπα μία και καλή και το ευχαριστήθηκα δεν θα τις έχω να παίζουν τις αθώες ενώ δεν είναι και να κάνουν ότι κάποιες είναι.
Γιααα ακόμη ένα κεφάλαιο και σήμερα!
Το σημερινό σχετίζεται πιο πολύ με τα κορίτσια Σ,Ε,Μ γιατί δεν ήθελα να βάλω όλες τις εξελίξεις μαζί.
Τα
Λέμε
Στο
Επόμενο
Κεφάλαιο
Μέχρι
Τότε
Φιλιά
Πολλά
⭐💋💋💋💜
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...