Ξύπνησα το πρωί και οι γονείς μου πήγαν δουλειά επιτέλους μόνη πήγα πάλι για τζόκινγκ γιατί δεν ήξερα τι να κάνω.Όταν έτρεχα είδα τον Κωνσταντίνο μέσα στην καφετέρια που συχνάζει να κάθετε και να χαϊδεύει μία μάλλον θα είναι το καινούργιο του κορίτσι.Πήγα μέσα και έκανα ότι δεν τους είδα μετά αυτός ήρθε εκεί και μου μίλησε με το κορίτσι του σίγουρα επίτηδες θα το έκανε έτσι για να μου σπάσει τα νεύρα και να με προκαλέσει από τη στιγμή που του είπα να μη μου ξαναμιλήσει το συνέχιζε.
Κ:Ω για σου μικρούλα
Ε:Τι θες ?
Κ:Καλά ένα για σου είπα
Ε:Δεν είπες ένα για είπες για μικρούλα
Κ:Χαχαχα αφού είσαι
Ε:Κοφτο εε
Κ:Ααα(ειρωνικά)να σας συστήσω από εδώ η το κορίτσι μου η Χριστίνα,Χριστίνα από εδώ μία φίλη της αδελφής μου η Εύα
Χ:Για σου χάρηκα πολύ
Ε:Κι εγώ χάρηκα πολύ
Ήταν πολύ συμπαθητικό κορίτσι όχι όπως την άλλην πραγματικά δεν της αξίζει ένας τέτοιος μ*****ς δίπλα της.
Χ:Ωραία έλα να κάτσεις μαζί μας
Ε:Όχι Ευχαριστώ πρέπει να φύγω βιάζομαι
Κ:Α Ναι μα τώρα ήρθες
Ε:Ήρθα να πάρω νερό επειδή διψασα.
Κ:Α οκ πάμε Χριστίνα μου
Και καθώς πήγε να κάτσει με έβλεπε συνέχεια γιατί με βλέπει έτσι δηλαδή τόσο μεγάλο κακό του έκανα έλεος πια αυτός τα προκάλεσε όλα ας μην το ξεχνά.
Μία φάση σκέφτηκα να πάω εκεί και να της ζητήσω το νούμερο της έτσι για να γίνουμε φίλες.
Ε:Α ε Χριστίνα θες να γνωριστούμε καλύτερα να γίνουμε φίλες
Χ:Ναι οκ(είπε με θαυμασμό)!
Ε:Θες να σου δώσω το νούμερο μου και να μου το δώσεις κι εσύ να μιλάμε, αν θες βέβαια
Χ:Ναι 99......Μετά ανταλλάξαμε νούμερα και έφυγα είχα σκεφτεί πολύ καλά τι θα κάνω απλά θα τα πω στο κορίτσι του για να ξέρει, αγόρι της είναι και να μη ξέρει τι κάνει τι έγινε.Την πήρα τηλέφωνο και της τα είπα.
Ε:Για σου Χριστίνα η Εύα είμαι που γνωριστήκαμε στην καφετέρια.
Χ:Ω για σου Εύα χαίρομαι που με πήρες τηλέφωνο πως είσαι?
Ε:Είμαι μία χαρά εσύ?
Χ:Κι εγώ καλά είμαι
Ε:Χαίρομαι βασικά σε πήρα για να σου πω κάτι που έγινε με τον Κωνσταντίνο προχθές.
Χ:Α πες μου σε ακούω
Ε:Ωραία βασικά άκου προχθές ήμασταν στην καφετέρια που είσασταν κι εσείς σήμερα.Πήγα τουαλέτα και ένας φίλος του Κωνσταντίνου που μου αρέσει κι εμένα μου είπε πως του αρέσω και ο Κωνσταντίνος τον άκουσε καθώς ερχόταν κι εκείνος στην τουαλέτα και τον έδειρε έλεος δεν κατάλαβα γιατί το έκανε τον ρωτούσα γιατί τσακωθηκε με τον φίλο του για μένα και δεν μου έλεγε άρα κάτι κρύβει.
Χ:Σοβαρά μα γιατί δηλαδή?
Ε:Δεν ξέρω δεν μου λέει
Χ:Α οκ bb,είπε λυπημένη και το έκλεισεΤον κανόνισα,καλά έκανα για να μάθει ο κύριος Κων να μην μου παίζει το καλό αγοράκι και τον μάγκα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Οι καλύτερες κολλητές
Genç KurguΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...