Κεφάλαιο 17

36 2 0
                                    

         Εύχομαι να έρθει το καλοκαίρι και να απελευθερωθώ από όλους κι από όλα να φύγω έστω και για δύο μήνες από αυτόν τον μίζερο κόσμο τριγύρω μου.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αχ και να ήταν όλα τόσο απλά τόσο όμορφα να ξυπνάς το πρωί και να βλέπεις όλο χαρά στο σπίτι σου στο σχολείο να είστε όλοι αγαπημένοι και να μην μισιουνται οι μισοί με τους άλλους μισους μεταξύ τους.Να ταν όλα απλά κι ήρεμα όταν λες την άποψη σου να τη σέβονται και να μην αρχίζουν να σε βρίζουν όταν τους συμφέρει ενώ κι εκείνοι έχουν διαφορετική άποψη με σένα.Να σε αγαπάνε όπως τους αγαπάς γιατί ξερουν πολύ καλά πως τους αγαπάς όταν τους το δείχνεις.Να σε μην σε κακομεταχειριζονται και να σε βρίζουν ή να σε δέρνουν σαν να είσαι το σκυλί και εκείνοι είναι τα αφεντικά γιατί ξέρουν πως αν τους το κάνουν άλλοι δεν θα αρέσει σε εκείνους και δεν θα το ευχαριστηθούν καθόλου όπως το ευχαριστιούνται εκείνοι.

Όλοι βιώνουμε κάποια από αυτά όπως κι εγώ όλη μέρα στο σπίτι δεν ξέρετε τι συμβαίνει ο μπαμπάς μου φωνάζει με τη μαμά μου επειδή έρχεται σπίτι μεθυσμένος.Η μαμά μου είναι το σκυλί που κλαίει και ο μπαμπάς μου ο ανωριμος που το ευχαριστιέται με αυτό που κάνει.Οι ψωνάρες που ασχολούνται μαζί μου σε όποια κίνηση και να κάνω δηλαδή με κακομεταχειριζονται αλλά είμαι περήφανη για εκείνες γιατι στο τέλος θα καταντήσουν οι αθώες που δεν κάνουν τίποτα τους εύχομαι και στο τρελοκομείο να τις κλείσουν γιατί αυτό έπρεπε να γίνει εδώ κι καιρό αλλά δεν λέω τίποτα μπας και κάνω χειρότερη την αρρώστια που έχουν και μπλεχτω κι ολας.

Είναι δύσκολο να επιβιώσεις πια όχι απλά δύσκολο κάτι παραπάνω από δύσκολο.Εγώ αυτήν τη ζωή έχω τίποτα καλύτερο τίποτα το καταπληκτικό το ευχάριστο τίποτα το ιδιαίτερο βασικά.

Αυτό με το θέμα του Κων πρέπει να σκεφτώ κι ολας αν καταφέρω και κάνω κάτι επειδή είναι δύσκολο να πείσεις κάποιον ενώ πριν έμαθε άλλα και του έχει μείνει τώρα έμμονη ιδέα στο μυαλό του.Ας γίνω μία καλή ψυχολόγος και τα περάσει και αυτό.
Πήρα τηλέφωνο τον Κων για να του πω την ώρα που θα είναι σπίτι μου όταν λείπουν οι γονείς μου βέβαια γιατί όταν είναι εκείνοι σπίτι δεν θα κάνουμε δουλειά και θα μου κάνουν κήρυγμα ότι δε διαβάζω και ασχολούμαι με άλλα πράγματα που δεν είναι σημαντικά και μαλακείες για να τα βρούνε πάλι όταν εγώ την πείσω βέβαια.

Ε:Έλα Κων η ώρα 5:30 σπίτι μου όταν οι γονείς μου θα πάνε δουλειά.
Κ:Ok θα είμαι εκεί αλλά κανόνισε ε ξέρεις εσύ να το διορθώσεις γιατί δεν ξέρω τι θα γίνει την αγαπώ ρε γαμωτο δε θέλω να τη χάσω
Ε:Ok γεια,είπα λυπημένη και το έκλεισα

Οι καλύτερες κολλητές Where stories live. Discover now