Κεφάλαιο 8

54 3 0
                                    

Με την Ελεάνα γίναμε πολύ καλές φίλες
Έχουμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα.

Όταν είχαμε βρεθεί για πρόβα μου είπε πως και εκείνης της αρέσει ο αδερφός μου γιατί είναι κούκλος και καλός μαζί της.Το άκουσε η Δέσποινα και έκανε ύφος σαν να μην το άκουσε.

Ε:Εύα Θέλω να σου πω κάτι αλλά μην πεις τίποτα στον αδερφό σου.
Ε:Όχι μην ανησυχείς μπορείς να με εμπιστευτείς.(κατάλαβα πως κάτι θα μου έλεγε για τον αδερφό μου).
Ε:Μου αρέσει πολύ είναι κούκλος και πολύ καλός μαζί μου και τέτοια αγόρια μου αρέσουν.
Ε:Ναι είναι που δεν τον ξέρεις

Και είπα ξαναξεκιναμε

Ο αδερφός μου τα κάνει όλα αυτά για να τραβήξει προσοχή στα κορίτσια τον ξέρω πάρα πολύ καλά από όλους.

Μεριά Δέσποινας
Αρέσει και στην Ελεάνα ο αδερφός της Εύας.Δεν το πιστεύω αν μου τον κλέψει ειδικά και στον Στέφαν του αρέσει η Ελεάνα.Γιατί εγώ δεν μπορώ να τραβήξω την προσοχή κανενός είναι άδικο.
Εκείνη την ώρα που σκεφτόμουνα με διέκοψε ο Στέφαν.

Σ:Γιατί είσαι έτσι σκεπτική
Δ:Εεε...σκεφτόμουν κάτι προσωπικό
Σ:Α ok bye πάω να ετοιμαστώ γιατί θα βγω με την φίλη σας
Δ:Bye😕

Θα έβγαιναν μαζί😕😮😣Ουφ!

Μεριά Εύας
Πήγαινα στο περίπτερο για να πάρω ένα γάλα και είδα τον Κωνσταντίνο να αγκαλιάζεται με το κορίτσι του αχ πόσο μα πόσο ζήλευα το κορίτσι του μακάρι να ήμουν στη θέση της εκείνη την στιγμή.
Πέρασα από εκεί και έκανα πως δεν τους είδα.Ξαφνικά μου μίλησε και μου είπε:

Κ:Γεια σου Εβίτα
Ε:Γεια(από πότε άρχισε να με λέει Εβίτα)
Κ:Πώς είσαι?
Ε:είμαι πολύ καλά εσύ?
Κ:Α και εγώ είμαι τέλεια
Ε:Ωραία καλά να περάσετε

Και έφυγα.Μπορεί να ήμουν κάπως νευριασμένη επειδή τους ζήλευα.

Καθώς περπατούσα ξαφνικά βλέπω ένα αγόρι από πίσω μου να με κυνηγάει.Άρχισα να περπατώ πιο γρήγορα και έκανε και εκείνος το ίδιο μετά έτρεχα και με έτρεχε κι εκείνος ήταν ένα αγόρι όπως την ηλικία του Κωνσταντίνου.Μετά φώναξα δυνατά βοήθεια και ήρθε ο Κωνσταντίνος εκεί τον έριξε κάτω και αυτός φοβήθηκε και απομακρύνθηκε.Φοβήθηκα πολύ αλλά ευτυχώς που υπήρχε κάποιος να με βοηθήσει.Με σήκωσε πάνω και ήρθαμε πιο κοντά βλεπιόμασταν για 5 δευτερόλεπτα.

Κ:Είσαι καλά
Ε:Ναι εγώ είμαι μια χαρά εσύ?
Κ:Κι εγώ καλά είμαι
Ε:Χαίρομαι ευχαριστώ πολύ
Κ:τίποτα(και με είδε με ένα βλέμμα σαν να ένιωθε κάτι ερωτικό για μένα)

Οι καλύτερες κολλητές Where stories live. Discover now