Κεφάλαιο 26

24 2 0
                                    

Είμαι happy☺ που έχω τον καλύτερο αδερφό και έστω κάποιον δίπλα μου αυτό το διάστημα.

ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ👎...😠
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Απομένει μια μέρα για να φύγω μακριά από όλους και από όλα να πάω κάπου στο άγνωστο που δε ξέρω πως είναι οι συνθήκες θα νιώθω περιθωριοποιημενη ανάμεσα σε όλους και σε όλα δε θα ξέρω καν τη γλώσσα που μιλάω και ούτε θέλω να τη μάθω αλλά πρέπει αν είναι έτσι ας είμαι σιωπηλή και να μη λέω τίποτα να μη μιλάω σε κανέναν.Θα τρωγομαι και θα σπαταλω το χρόνο μου κάθε μέρα για να μάθω να μιλώ γερμανικά.Γιατί;;να πρέπει να φύγουμε τι νόημα θα έχει κι ολας η ζωή μας στο άγνωστο...
Θα έκανα τα πάντα για να καταστραφεί όλο αυτό με το να πάμε να ζήσουμε για πάντα εκεί και να ξυπνήσω το πρωί και να ακούσω πως τελικά δε θα φύγουμε για Γερμανία και πως θα μείνουμε εδώ που είμαστε.

5:30 μμ
Κάθησα στον καναπέ και έβλεπα τον τοίχο.Δεν είχα όρεξη για τίποτα αφού είχα σε σκέψη όλα αυτά πως θα αλλάξει όλη μας η ζωή από αύριο.Σκεφτόμουν πολύ τον Κων ότι θα φύγω και δε θα τον ξαναδώ και μόνο που το σκέφτομαι δεν αντέχω να μη συγκρατήσω τα δάκρυα που θέλω να βγάλω για να ξελαφροσω.Ξαφνικά χτύπησε η πόρτα...Ήτανε ο Κων.

Κ:Ήρθα να σε αποχαιρετήσω Σορρυ αλλά θέλω πολύ να σε δω πριν φύγεις
Ε:Έλα περνά

Και ένα δάκρυ κύλισε γρήγορα από το μάγουλο μου.

Κ:Είσαι καλά
Ε:Εμ Ναι είμαι ok απλά σκέφτομαι το πως θα αλλάξει η ζωή μου
Κ:Κοίτα η Δέσποινα θέλει να τα βρείτε νιώθει πολύ άσχημα μετά από όλο αυτό
Ε:Δε με νοιάζει τίποτα για την αδερφούλα σου ούτε με νοιάζει το πως νιώθει κι εγώ πληγωθηκα κι ας σκεφτόταν από πιο πριν δε φτάνει που έκανε ότι έκανε και ζητά και τα ρέστα από πάνω καλά κι εσύ ρε Κωνσταντίνε τώρα αυτό είπες να πεις δε βλέπεις πως είμαι τα έχω και αυτά τώρα με την αδερφή σου τη Δέσποινα.
Κ:Καλά κι εσυ δεν έκανες τίποτα για να λέμε αλήθειες τώρα
Ε:Α Ναι τι να κανω σοβαρά μιλάμε έτσι ποιες αλήθειες και μαλακειες έκανε ότι έκανε και θα την τρέξω από πίσω.
Κ:Α Καλά εσύ δε πας καλά παρά να τη συγχωρέσεις κάθεσαι και ασχολείσαι με καυγάδες
Ε:Φαίνετε πως δεν ήρθες πραγματικά εδώ για να με αποχαιρετησεις υποτίθεται αλλά για να μου πεις για την αδερφούλα σου και δεν ήταν αναγκαίο να σε βάλει εσένα πάνω αν πληγώθηκε πραγματικά και ήθελε να το δω με τα μάτια μου ας ερχόταν η ίδια εδώ και όχι εσύ για εκείνην.
Κ:Καλά να είσαι εκεί που θα πας

Οι καλύτερες κολλητές Where stories live. Discover now