Έβλεπα στο πρόσωπο του όταν με έβλεπε που μιλούσα με το αγόρι μου και έδειχνε μία ζήλεια και όταν τον έβλεπα από το καθρεφτάκι του αυτοκινήτου έβλεπε μπροστά και έκανε σαν να μη με έβλεπε.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-Αχ βρε καρδούλα μου και μένα μου έλειψες πολύ
-Τι κάνεις πως είσαι που επεστρεψες μετά από πέντε χρόνια.
-Μου έχει λείψει η πατρίδα μου πολύ.Α!Και ένα αμάξι απροσεχτο με έχει χτυπήσει.
-Τι πως αγάπη μου είσαι καλά είσαι σοβαρά τώρα που είσαι στο νοσοκομείο που χτυπησες.
-Ψυχούλα μου ηρέμησε μην μου αγχώνεσαι είμαι μία χαρά το πόδι μου μόνο χτύπησε και τώρα με πηγαίνει ο οδηγός στο νοσοκομείο δεν είναι κάτι σοβαρό.Και μετά από λίγη συζήτηση με το μωρό μου το κλείσαμε γιατι είχαμε μόλις φτάσει στο νοσοκομείο.Ο γιατρός εξέτασε το πόδι μου και μου είπε ότι πρέπει να ξεκουυραζομαι και ότι θα μου το τελειξει με γάζα γιατί κουνήθηκε λίγο από τη θέση του το κόκκαλο μου και πήγε λίγο προς τα πάνω.Σε 3 εβδομάδες το πολύ θα είναι καλύτερα το πόδι μου αλλά θα πρέπει να ξεκουυραζομαι όσο το δυνατόν περισσότερο.
Κ:Πάλι καλά που δεν είναι και τίποτα σοβαρό να τρέχουμε
Ε:Μμ
Και ο Κων καθώς μου μίλαγε ήμουν προσανατολισμένη στο κινητό μου εστελνα μυνήματα με το αγόρι μου.Α το αγόρι μου τον λένε Μάνο δε σας είπα το όνομα του.Λοιπόν είναι αρκετά ψηλός με καστανοξανθα μαλλιά και με γαλάζια μάτια.Εχει σωματαρα πάντως και με πεθαίνει!
Έχει και ένα γατάκι το οποίο αγαπώ(στη φώτο)Κ:Θες να πάμε στο σπίτι μου να πιούμε τίποτα να μιλήσουμε λιγάκι?
Ε:Μμ
Κ:Ok θες τίποτα να σου αγοράσω από την καντίνα?
Ε:Μμ
Κ:Ξεκολλα μωρέ έλεος πόσο σπαστική μπορείς να γίνεις σου μιλάω και με γράφεις.
Είπε φωναχτά
Ε:Τι?Α Ε καλά στέλνω μυνήματα πιο το πρόβλημα σου για να μη παρεξηγομαστε δε φτάνει που μου επσασες το πόδι μου θες να μου σπάσεις και τα νεύρα από πάνω.Απλά μην ασχολείσαι μαζί μου απλά.
Κ:Ok φύγαμε
Πήρα τις πατερίτσες μου και φύγαμε.Αχ πόσο σπαστικό είναι να κρατάς αυτές τις πατερίτσες.Αν και ποτέ στη ζωη μου δεν κράτησα πατερίτσες βασικά ποτέ μου δεν έσπασα τα πόδια μου γι'αυτό.
Κ:Και πως λένε το φίλο σου?
Ε:Μάνο εσύ έχεις κορίτσι
Κ:Ε βασικά όχι δεν έχω
Ε:Χωρισες όπως έκανες και παλιά
Κ:Θυμάσαι βλέπω εε
Ε:Εμα να μη θυμάμαι αυτές τις στιγμές απαράδεκτο.
Κ:Όχι δε χώρισα απλά δεν είχα σχέση.
Ε:Αποκλείεται να μην είχες εσύ σχέση κάποια θα βρήκες να πηδησεις.
Κ:Τώρα για να καταλάβω μου κάνεις κήρυγμα για να μη παρεξηγούμαστε.
Ε:Όχι όχι μη παρεξηγησε απλά είναι λίγο κάπως να μην είχες κορίτσι σε τέτοια ηλικία.
Κ:Πολύ περίεργη είσαι εε μισώ τις περίεργες κουτσομπολες
Ε:Άγριος είσαι!
Κ:Όχι απλά λέω την αλήθεια πάψε να είσαι τόσο περίεργη και να μην σε νοιάζει με ποιαν είμαι και τι κάνω.
Πήρε ένα σοβαρό ύφος.
Ε:Σταμάτα ως εδώ
Κ:Γιατί,είπε με τόση περιέργεια
Ε:Γιατί απλά δε σε ανέχομαι πως να το πούμε σηκώνομαι και φεύγω
Κ:Ωραία και πως θα περπατήσεις
Ε:Με πατερίτσες δεν είμαι τελείως κουτσή όπως βλέπεις γι'αυτό που τις έδωσε ο γιατρός.
Κ:Σκατα σκάσε και άσε τις μαλακειες μη κάνεις σαν το μωρό γιατί δε θα σε αφήσω.
Ε:Γιατί αν σου φύγω τι θα μου κάνεις
Κ:Θα δεις γι'αυτό μη τολμήσεις να κουνηθεις από τη θέση σου.
Ε:Ότι θες κανε δε με ενδιαφέρει.
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...