Το μόνο που έχω να πω είναι ότι αν θέλουν να είναι κοντά μου ας είναι αν δε θέλουν ας μην είναι είναι απλά πράματα τι να πω τώρα πια η Δέσποινα άλλαξε προς το χειρότερο όχι λάθος μου δεν άλλαξε την άλλαξαν.😦😔
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Οι μέρες κοντευαν για να αποχωριστώ τα πάντα.Αυτή η ζωή τώρα και να πάει θα με αλλάξει προς το χειρότερο και φυσικό είναι γίνεσαι πιο σκληρός και πιο νευρικός επειδή αλλάζει η ζωή σου και γιατί αυτή η αλλαγή είναι σκληρή.Μακάρι να μπορούσα την ώρα που ήθελα να τα άλλαζα όλα.Η Δέσποινα λογικό είναι αφού θα φύγω θέλει να κάνει μίαν άλλη κολλητή γιατί η φιλία αυτή που είναι μέσα μας θα απομακρύνετε και πραγματικά είναι πολύ άδικο και σκληρό όλο αυτό.Τον Κων ίσα που αντέχω να μη το δω για μία μέρα και θα αντέξω να είμαι και μακριά του όχι για ένα απλό ταξίδι αλλά για πάντα.Εκεί δε θα κερδίσουμε τίποτα μόνο τα λεφτά που δεν είναι η ζωή μας αυτά.Αυτό δεν είναι φυσιολογική ζωή αλλά ζόρικη και μίζερη άχρηστη ζωή.Ας μπορούσαμε να ζήσουμε όπως θέλουμε χωρίς να βάζουμε υπόψη τους γύρο μας.Να επιβιώσουμε με τα θέλω και όχι με τα πρέπει.
Νρινν ντρινν το ενοχλητικό μαραφέττι!!
Έπρεπε να ξυπνήσω για να πάω στο γιατρό.
Και ναιιι δυστυχώς θα βάλω σιδεράκια Παναγία μου και με γυαλιά και με σιδεράκια θα είμαι τέλειος κακάσχημη.
Omg είμαι χάλια!😣
Φύγαμε και πήγαμε να πάρουμε κάτι να τσιμπησουμε στο απέναντι αρτοποιείο που υπήρχε στο οδοντιατρείο.Πήρα μία λουκανικοπιττα και ένα γαλατακι σοκολάτας και φύγαμε.Πήγα στο σπίτι και είπα να πάω κάνα περίπατο να ξεσκασω βαρέθηκα όλη μέρα κλεισμένη στους τέσσερις τείχους σαν φυλακή είναι.
Καθώς περπαταγα είδα τυχαία το Γιώργο το φίλο του Κων.Με πλησίασε και μου μίλησε.
Γ:Γιαα!
Ε:Για σου Γιω τι κάνεις καιρό να σε δω
Γ:Καλά είμαι εσύ ναι καιρός πήγε που έχει να σε δω
Ε:Κι εγώ είμαι τέλεια
Γ:Εππ έβαλες σιδεράκια?
Ε:Εμμ Ναι είμαι αστεία το ξέρω.Ντρέπομαι τοσ....
Γ:Σώπα ντεε σου πηγαίνουν εσύ ότι και να κάνεις ότι και να αλλάξει σε εσένα είσαι μία κούκλα πίστεψε με.
Ε:Χαχα Ναι ok!Ο Γιω είναι πολύ καλός πραγματικά κάναμε καλή παρέα.Ναι δε το ξέρει πως θα φύγω αποφάσισα να του το πω.Έλειπε λίγο για ταξίδι και εχτές ήρθε δε μίλησαν με τον αδερφό μου άρα δε το ξέρει.
Ε:Για πες πως πέρασες στο ταξίδι
Γ:Φοβερά ήταν πανέμορφα
Ε:Χαίρομαι θέλω να σου πω κάτι
Γ:Ναι πες μου
Ε:Βασικά θα φύγουμε για πάντα εγώ και η οικογένεια λόγω δουλειές του πατέρα μου.
Γ:Τι αποκλείεται με κοροϊδεύει.
Ε:Όχι όχι αλήθεια σου λέω απλά ήσουν ταξίδι και δεν είχα την ευκαιρία να στο πω ιδικά προτιμούσα να στο πω από κοντά και όχι τηλεφωνικός.
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...