Έμεινα σπίτι για 10 μέρες μέχρι να γίνει καλά το πόδι μου.
Δευτέρα
Στο σχολείο άρχισαν όλοι τις ερωτήσεις πως είμαι και τέτοια.Την τρίτη ώρα είχαμε κενό επειδή έλειπε η καθηγήτρια των νέων!
Πήγαμε στο παγκάκι με την Δέσποινα και αρχίσαμε διάφορες κουβέντες.Η Δέσποινα μου ανακοίνωσε πως χώρισαν οι γονείς τις γιατί είχαν πολλά προβλήματα κάθε μέρα γίνονταν καυγάδες.Η Δέσποινα ήταν κάπως σήμερα και είχα καταλάβει από πιο νωρίς πως δεν ήτανε καλά.Την είχα λυπηθεί καταλαβαίνω πως είναι να βλέπεις τους γονείς σου αγαπημένους και μετά να χωρίζουν και να υπάρχουν μόνο δυστυχίες.Ήρθε εκεί η Σοφία και η Ειρήνη γιατί είχαν και αυτές κενό.Άρχιζαν τα κομπλιμέντα.Είμαστε όμορφες και βλακείες.Καλά δεν βαρέθηκαν να μας ενοχλούν αφού με αυτά που μας κάνουν δεν καταλαβαίνουν κάτι απλά το κάνουν για να μας σπάσουν τα νεύρα.
Τέλος πάντων για να φτιάξω έστω και λίγο το κέφι της Δέσποινας της πρώτηνα να πάμε το Σάββατο στο εμπορικό κέντρο για να ψωνίσουμε.Ε:Φιλενάδα θες να πάμε το Σάββατο στο εμπορικό κέντρο για ψώνια.Πλιζζ μην μου το αρνηθείς.
Δ:Σοβαρά Εύα δεν έχω όρεξη για τέτοια μετά από όλο αυτό.
Ε:σε καταλαβαίνω αλλά δεν καταλαβαίνεις κάτι το να είσαι σπίτι όλη μέρα και να πνίγεσαι στα κλάματα αν μπορούσαμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω θα το κάναμε αλλά τελείωσε δεν υπάρχει επιστροφή.
Δ:Ok συμφωνώ απλά...
Ε:Shh προσπάθησε απλά να το ξεχάσεις ειδικά θα προτιμούσες να τους βλέπεις δυστυχισμένους ή να χωρίσουν και να μην υπάρχουν όλα αυτά?
Δ:Συμφωνώ ok φιλενάδα δεν σου χαλάω χατίρι.Έχεις τεράστιο δίκιο.Καθώς έμπαινα στο λεωφορείο είδα τον Κωνσταντίνο να έχει σκυφτό το κεφάλι του και να είναι σκεφτικός.
Ε:Γεια
Κ:Γεια
Ε:Έμαθα τι έγινε και πραγματικά λυπάμαι φαντάζομαι πόσο άσχημα νιώθετε
Κ:ok κάτι άλλο
Ε:Λυπάμαι τόσο πολύ.
Κ:ok το πες μπορείς να με αφήσεις μόνο μου άντε και δεν έχω όρεξη για κουβέντα.
Ε:Ok byeΤους λυπήθηκα τόσο πολύ που καταλάβαινα τον πόνο τους.
Με την Δέσποινα φύγαμε μαζί και πήγαμε σπίτι της.Διαβάσαμε μαζί για να με βοηθήσει σε εκείνα που μάθαιναν στην τάξη όταν εγώ έλειπα και μετά πήγαμε μαζί αγγλικά.
Σάββατο
Είμαι χαρούμενη σήμερα γιατί θα πάμε στο εμπορικό κέντρο.Πρέπει να αγοράσω πολλά πράματα όπως ρούχα,καλλυντικά,παπούτσια και ένα σωρό πράματα.
2:30
Έβαλα μία φανέλα άσπρη με χρυσά αστεράκια και το σορτσάκι μου που είχε σκίσιμο επάνω.Ακόμη έβαλα το ροδακινί μου κραγιόν που μου έφερε η φίλη μου και φόρεσα τα καινούργια μαύρα παπούτσια μου που είχαν γκλίτερ.Πήρα και μία τσάντα ώμου τα κλειδιά του σπιτιού το τηλ μου τα λεφτά μου και έτοιμη.
Ήρθε η Δέσποινα και πήγαμε στη στάση λεωφορείου που ήταν απέναντι από το σπίτι μου.Φτάσαμε εκεί, πρώτα πήγαμε να πάρουμε κάτι από το αρτοποιείο να φάμε εγώ πήρα μία τυρόπιτα και γαλατακι και η Δέσποινα το ίδιο και μετά πήγαμε στο εμπορικό κέντρο. Είχε πολλά και τέλεια πράγματα ήθελα να τα αρπάξω όλα αλλά δυστυχώς δεν γίνεται.Αγόρασα μερικά ρούχα και εγώ και η Δέσποινα αγοράσαμε μια φανέλα που είδαμε που ήταν best friends ήταν τέλεια.Μετά αγοράσαμε αλλά τόσα καλλυντικά και πράματα για το δωμάτιο μας.
Μέχρι να τα ψωνίσουμε όλα αυτά είχε δειλιάσει.
Πήραμε το λεωφορείο και πήγαμε σπίτια μας.Σήμερα φαινόταν καλύτερα η Δέσποινα και πραγματικά χάρηκα που της συστηνα να πάμε για ψώνια γιατί της έκανε καλό.
Το πρωί πήγα στο σχολείο και μας ανακοίνωσαν ότι θα έπρεπε να οργανώσουμε ένα χορευτικό με 3 άτομα και να κερδίσουμε μία υποτροφία.Εκείνη την ώρα εγώ και η Δέσποινα μείναμε με ανοιχτό το στόμα.Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε τρίτο άτομο και αποκλείεται να βρούμε ποιός θα ήθελε να είναι μαζί μας όλοι θα ήταν με τους δικούς τους φίλους.
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...