Κεφάλαιο 4

82 6 0
                                    

Ντριν Ντριν το ηλίθιο ξυπνητήρι
Καθώς ξυπνούσα για το σχολείο μου έμπαιναν διάφορες σκέψεις στο μυαλό για τα κορίτσια.Σκεφτόμουν πολλά πράγματα ακόμα και λεπτομέρειες.Όταν τις δω μπροστά μου δεν ξέρω τι θα γίνει.Ίσα ίσα που θα κρατηθώ γιατί θα είμαστε δημοσίως αλλά αν μπορούσα να τις ξεφτυλίσω όπως τους αξίζει και τους έδινα και αρκετά χαστούκια θα το έκανα και θα το ευχαριστιόμουνα.Άχου και σήμερα έχουμε διαγώνισμα μαθηματικών μετά από 4 ημέρες που ήρθαμε στο σχολείο θα αρχίσουν κι αυτά.
Μετά από 1 ώρα.
Άπαπα στο διαγώνισμα χάλια.Πάντα ήμουν καλή μαθήτρια αλλά τώρα στο γυμνάσιο το διάβασμα είναι πολύ και δεν μου φτάνουν και τα άλλα.Στο διαγώνισμα και άγχος είχα και τα σκεφτόμουν όλα αυτά με αυτές.Αν και πιστεύω δεν υπάρχει λόγος να σκέφτομαι αυτό που έγινε αλλά μου μπαίνουν ιδέες ότι θα συνεχίσουν και σίγουρα θα βάλουν ιδέες για εμάς σε άλλες για να μας μισίσουν από αυτές όλα τα περιμένω.Σήμερα τις είδα που μιλούσαν σε μία που μας ήξερε και είχε επαφές μαζί μας που κάνουμε μαζί γυμναστική και έλεγαν μυστικά και μας έβλεπαν με ύφος σου τις κλέβω όλες μορή και από εκείνη την μέρα δεν μας ξανά μίλησε.Αχ θεέ μου δεν το πιστεύω αυτό που γίνετε νόμιζα πως θα πάω γυμνάσιο και θα κάνω κι άλλες φίλες πολλές φίλες αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράματα είναι ακριβώς το αντίθετο.Είναι και αυτές τώρα που δεν μπορώ να κάνω τίποτα με τα ψέματα που λένε στους άλλους για να τους κερδίσουν.
Οι μέρες στο γυμνάσιο περνάνε αλλά γίνονται και πιο δύσκολες.Πώς και πώς περιμένω να περάσουν οι ώρες και να πάω στο σπιτάκι μου να βρω λιγάκι την ησυχία μου αν και δεν θα την βρω πάλι αλλά με σύγκριση το σχολείο.....Τέλος πάντων την επόμενη ημέρα στο σχολείο ήταν η Σοφία και μοίραζε προσκλήσεις για τα γενέθλια της.Όλο το σχόλιο βούιζε για τα γενέθλια της.Όλοι έλεγαν ότι θα πάνε και δεν θα χάσουν γιατί θα έχει και DJ και άλλα πολλά που έλεγαν.Η ψωνάρα είχε το θράσος να καλέσει και τον αδελφό μου.

Συζήτηση εγώ και ο αδελφός μου(Στέφαν):

Σ:σε κάλεσε η Σοφία στα γενέθλια της?
Ε:Όχι και δεν θέλω να ξέρω για τα ηλίθια γενέθλια της
Σ:Καλά μωρέ δεν είπα κάτι κακό απλά σε ρώτησα
Ε:εσύ θα πας?
Σ:ναι...κοίτα μου αρέσει πολύ η Σοφία νομίζω πως και εγώ της αρέσω.
Ε:Τι..?Πώς? Πας καλά σιγά που σε γουστάρει αυτή εσένα πρώτον αυτή μου είχε πει πως της αρέσει κάποιος άλλος
Σ:Ναι ναι τα κάνει αυτά για να ζηλέψω τι νόμιζες
Ε:είναι που δεν την ξέρεις καλά...καθόλου καλά

Έλεος αυτός ο αδερφός μου γουστάρει αυτή την πάπια υπάρχουν τόσα όμορφα κορίτσια σε αυτήν βρήκε να κολλήσει.Αυτή τον κοροϊδεύει σίγουρα για να την τρέχει από πίσω της αυτές δεν έχουν καρδιά για να αγαπήσουν.Α!και θα πάει και στα γενέθλια της.Έτσι κι αλλιώς όλοι θα πάνε και δεν θα πάει ο αδερφός μου.
Σήμερα την τρίτη ώρα είχαμε γυμναστική.Μας ρωτούσαν όλοι αν πάμε στα γενέθλια της Σοφίας.Έλεγα από μέσα μου τι τους νοιάζει και πώς κάνουν έτσι για κάποια γενέθλια αίσχος.Από την άλλη ντρεπόμουν να τους πω ότι δεν μας κάλεσαν γιατί θα είμασταν οι μόνες.Ευτυχώς εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι.
Συζήτηση εγώ και Δέσποινα:
Ε:Η Σοφία είχε το θράσος να καλέσει και τον αδερφό μου στα γενέθλια της.
Δ:Ναι...😕(σκεπτική)
Ε:Τι έχεις τι σκέφτεσαι?
Δ:Εμ...τίποτα τίποτα μην το σκέφτεσαι
Ε:Όχι δεν είναι τίποτα τίποτα το λέει το ύφος σου κάτι σκέφτεσαι για πες είμαι η κολλητή σου να ξέρεις ότι και να μου πεις το καταλαβαίνω.Πες!
Δ:Κοίτα έτσι νιώθω έτσι είναι απλά μου αρέσει ο αδερφός σου.
Ε:Α ναι ρε από πότε σου άρεσε και δεν μου το έλεγες.
Δ:Από την μέρα που τον είδα είναι κούκλος είναι ο μόνος που μου έχει τραβήξει την προσοχή.
Ε:Μην τον έχεις υπόψη σου όμως
Δ:Γιατί?
Ε:Του αρέσει η Σοφία και πράγματι δεν ξέρω τι της βρίσκει.
Δ:Εμένα πάλι μου αρέσει.

Και αυτή μία καινούργια εξέλιξη
Η Σοφία μου πε να μην του πω τίποτα γιατί ντρέπεται και άλλα χαζά που μου έλεγε.Από την άλλη σκέφτομαι αν με προκαλούσε στα γενέθλια της η Σοφία έτσι για το χάζι θα πήγαινα.Δεν υπάρχει γιατί, θα πήγαινα πρώτον για να μην νομίζουν ότι δεν πήγα και να με κάνουν ρεζίλι επειδή όλοι θα πήγαιναν και δεύτερον για να τις κάνω ρεζίλι όπως τους αξίζει(αν τα κατάφερνα).

Μεριά Δέσποινας
Αχ θεέ μου μου αρέσει πολύ ο αδερφός της Εύας.Είναι θεός.Δυστυχώς όμως του αρέσει άλλη.Θα έκανα τα πάντα για να του αρέσω όπως κάνουν αυτές για να παρασέρνουν όλα τα αγόρια.

Την επόμενη μέρα στο σχολείο όταν καθόμουν εγώ και η Δέσποινα στο παγκάκι ήρθαν αυτές και μου έδωσε πρόσκληση η Σοφία εμένα και της Δέσποινας.Το περίμενα απλά για κοροϊδία.

Συζήτηση εμένα,Δέσποινας και κοριτσιών.
Σ+Ειρ.+Μ:Γειά σας κορίτσια
(Δεν μιλάμε)
Σ:αυτές είναι οι προσκλήσεις για τα γενέθλια μου θα χαρώ πολύ αν έρθετε πραγματικά(ειρωνικά)
Ε:κι εμείς θα ξετρελαθούμε πολύ(ειρωνικά)
Σ:ωραία χαίρομαι
Ε:κι εγώ χαίρομαι πολύ...μα πάρα πολύ😈
Σ+Ειρ.+Μ:Bye

Συζήτηση εγώ και Δέσποινα:
Δ:Εγώ δεν θα ερ...
Ε:Shh θα πάμε κι οι δύο μας καταλαβαίνεις πως αν δεν πάμε θα μας βγάλουν για φοβιτσιαρες ή κάτι τέτοιο.Ιδαλιως θα είναι και ο αδερφός μου εκεί.
Δ:Δεν με νοιάζει δεν θα έρθω
Ε:Κάντο για μένα σε παρακαλώ θα γίνουμε ρεζίλι και όχι μόνο αυτό αλλά θα πρέπει να πάμε να φανούμε έξυπνες.
Δ:ok έχε χάρη που το κάνω μόνο για σένα βρε κουτό.

Και δίνουμε μία αγκαλιά❤

Δεν θέλω να τις βλέπω αλλά θα πρέπει να το κάνουμε γιατί τους αξίζει ένα μάθημα και ένα πάθημα.
Απομένουν δύο μέρες για τα τέλεια γενέθλια της κυρίας Σοφίας.Πόσο ανυπομονώ!

***************************************
Hey κουκλάκια ακόμη ένα κεφάλαιο αρκετά μεγάλο νομίζω και ελπίζω να σας αρέσει.Εάν σας αρέσει σας ικετεύω πατήστε το παρακάτω αστεράκι και γράψτε στα σχόλια τις δικές σας γνώμες για το συγκεκριμένο κεφάλαιο💙💙💜💜

Οι καλύτερες κολλητές Onde histórias criam vida. Descubra agora