Πήγα να διαβάσω λιγάκι και μετά έκανα μπάνιο έβαλα τις πιτζάμες μου και είδα ταινία στο λαπτοπ.
-Σ'αγαπώ πολύ αγάπη μου❤
-Κι εγώ ζωή μου!❤
(Λόγια ταινίας)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το πρωί ξύπνησα για το σχολείο έβαλα τα ρούχα μου και έβαλα λίγο make up μάσκαρα και lipbalm.Πήρα την τσάντα μου και πήγα κάτω έφαγα στα γρήγορα cornflakes ολικής άλεσης και έφυγα.Πήγα στη στάση και είδα ότι το λεωφορείο έφευγε.
-Οχιιι δεν το πιστεύω τι θα κάνω τώρα οι γονείς μου πήγαν δουλειά και το σχολείο είναι μακριά για να πάω με τα πόδια.Έτρεξα για την επόμενη στάση και ιδρωσα τι να κάνω να χάσω το σχολείο και έχουμε και διαγώνισμα πρώτη περίοδο.Ίσα ίσα που έφτασα το λεωφορείο.
Κ:Νόμιζα πως δεν θα έρθεις
Ε:Έχα...σα το το επομε...νο λε λεφορείο και δεν δεν το προλα...πρόλαβα.Είπα αναπνεωντας γρήγορα.
Κ:Πω πω εδρωσες.Α ευχαριστώ για χθες ήσουν πολύ καλή ψυχολόγος και με τη βοήθεια σου σώθηκε η σχέση μου με την Χριστίνα
Ε:Μη με ευχαριστείς έκανα αυτό που έπρεπε και χαίρομαι που είστε και πάλι μαζί γιατί δεν άξιζε να πάει χαμένη αυτή η σχέση.(δεν χάρηκα βασικά αλλά τι να πω ότι λυπήθηκα)
Κ:Λατρεύω την Χριστίνα και αν την έχανα...Και με είδε σαν να εννοούσε πως αν την έχανε ξέρω εγώ.Θα εφτεγα για όλα και θα με μισούσε πολύ για αυτόν τον χωρισμό.
Μετά σηκώθηκα και πήγα στη μπροστινή θέση που καθότανε η Δέσποινα.
Δ:Τι συζητουσατε εκεί πίσω
Ε:Για το θέμα με την Χριστίνα με ευχαρίστησε που τα κατάφερα να σώσω την σχέση τους.
Δ:Πω ο αδερφός μου να φανταστείς ήρθε σπίτι σαν να γύρισε από το τρελοκομείο.Με τρέλανε δε με άφησε ήσυχη.Μου έλεγε πως λατρεύει τη Χριστίνα και ότι χαίρετε που τα ξαναεφτιαξαν και κάτι άλλες βλακείες που έβγαζαν το στόμα του.
Ε:Ναι είναι πολύ ερωτευμένοι,είπα με σκυφτό το κεφάλι λυπημένη.
Δ:Γιατί είσαι έτσι μήπως ζηλεύεις που τα ξαναεφτιαξαν.
Ε:Σώπα μωρή ok ζηλεύω επειδή τον αγαπώ εσύ αν έβλεπες τον αδερφό μου με άλλην και είχε μόνο μάτια για εκείνην και ένιωθες πως ποτέ δε θα νιώσει κάτι για σένα γιατί είναι πολύ ερωτευμένος με το κορίτσι του δε θα ένιωθες μέσα σου αυτό το αίσθημα της ζήλειας.Α και σε είδα που όταν κάναμε πρόβες για το χορευτικό και ο αδελφός μου έβλεπε συνέχεια την Ελεάνα εσύ έβλεπες κάπως σαν να ζηλεύεις γι'αυτό μη μιλάς.
Δ:Εμ ok απλά ρώτησα ρε τρελή πως κανείς έτσι ερωτοχτηπημενη μου.
Και πετάξαμε ένα αυθόρμητο γέλιο.
Μετά από όλη αυτή τη συζήτηση που πήραμε χωρίς να καταλάβουμε φτάσαμε στο σχολείο.Κατεβήκαμε και πήγαμε στο παγκάκι που καθόμαστε.Μιλήσαμε λιγάκι με τη Δέσποινα για το διαγώνισμα και χτύπησε το κουδούν.
Αμάν διαγώνισμα βιολογίας.Μισώ την βιολογία😬😵
Μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι όταν ακούω την λέξη βιολογία👎Κάναμε το διαγώνισμα και δεν το πιστεύω πήρα 20 omg!!Ποτέ δεν πήρα 20 στο γυμνάσιο.
Είμαι καλή μαθήτρια αλλά 20 δεν θα έπερνα ποτέ γιατί κάνω κάποια λαθάκια που νομίζω ότι πρώτα τα κάνω σωστά και μετά όταν δώσω το test στην καθηγήτρια καταλαβαίνω πως έκανα ένα λάθος.Η κυρία Νικολάου ανακοίνωσε τα διαγωνίσματα που πήραν 20 19 και 18.Ένα 20 υπήρχε μόνο εμένα και όλοι φώναζαν σπασματακι σπασματακι έλεος πια ok είμαστε καλοί μαθητές αλλά όχι να κάνουμε και έτσι.Επιτέλους τελείωσαν και οι 8 βασανιστικές ώρες στο σχολείο αλλά τα βάσανα μου δε τελειώνουν εδώ έχω και αγγλικά φροντιστήρια μετά σπίτι και διαβάσματα που έχουμε ένα σωρό σήμερα.
Όταν σου μιλάνε απλά για το γυμνάσιο και σου λένε βασανιστικά πράματα γι'αυτό λες οκ θα διαβάζω και ως εκεί θα πηγαίνω τα φροντηστηρια μου θα τελειώνω και θα πηγαίνω σπίτι μου να διαβάζω θα τελειώσω το διάβασμα και ύπνο αλλά δεν είναι έτσι όταν πας βλέπεις τι τραγικό είναι γίνετε μεσάνυχτα και ακόμη έχεις διάβασμα.
Oh my God 😾Θα προτιμούσα να είμαι παιδάκι και να μην πήγαινα σχολείο να κοιμόμουνα ότι ώρα νυσταξω και να ξυπνάω ότι ώρα θέλω τι πιο τέλειο πράγμα τι πιο τέλεια ζωή.Ούτε διαβάσματα ούτε δουλειές ούτε τίποτα.Μόνο ξεκούραση!!Που μεγαλώνοντας δεν την έχεις και ούτε θα την έχεις ποτέ.
Για σήμερα είναι αρκετά μικρό το κεφάλαιο γιατί δεν είχα καθόλου χρόνο!😐
Όχι κάτι το ιδιαίτερο και αρκετά βαρετό αλλά δεν ήξερα και τι καλό να γράψω.
Τα λέμε αύριο!👅💓💖χχχ!!😍😍
BINABASA MO ANG
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...