Δε με ένοιαξε μια μου και μια της ήταν πολύ άδικη μαζί μου και είχε και ένα απαίσιο θράσος.
P.s.Ποτέ δε τσακωνονταν για κανέναν πάντα τα έβρισκαν με την πρώτη πάντα όταν υπήρχε κάποιος που ήθελε να τους χωρίσει αυτές δεν παρασερνονταν αλλά αυτόν τον καιρό άλλαξαν πολλά μεταξύ τους μετά από αυτά που έχουν μάθει και θα αλλάξουν πολλά πράγματα!....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μου χτυπούσε και μου φώναζε《δε θα φύγω από εδώ αν δε μου ανοίξεις την πόρτα φιλενάδα θέλω να σου εξηγήσω σε ικετεύω άκουσε με》
《Δεν έχω να ακούσω τίποτα να φύγεις》
《Μα δε θέλω να είμαστε έτσι πληγώνομαι》
《Κι εγώ πληγωθηκα αλλά δεν είπα κάτι ας μην τα έκανες όλα αυτά τι να σου πω》
Σε μία φάση δεν ακουγόταν τίποτα.Άνοιξα την πόρτα και δεν ήταν εκεί.Έφυγε...
Αυτά που έκανε ήταν απαράδεκτα δε μπορώ να πιστέψω πως θα ερχόντουσαν όλα έτσι ιδικά πληγώνομαι περισσότερο όταν σκέφτομαι και ξέρω πως η κολλητή μου με απέρριψε έτσι με τόση αναισθησία ποτέ δεν ήταν έτσι μαζί μου ακόμα και να υπήρχαν άτομα που προσπαθούσαν να την παρασύρουν και τώρα που ήρθε μία άντε να μη την πω παρασύρθηκε έτσι ξαφνικά.Μεριά Δέσποινας
Ως εδώ ήταν τελειώσαμε σίγουρα δεν ήθελε να της εξηγήσω να καταλάβει ok και από την άλλη εγώ φταίω εγώ τα έκανα όλα και κατάντησε η ίδια έτσι μαζί μου όπως ήμουν κι εγώ μαζί της θα είναι κι εκείνη μαζί μου έτσι λογικό είναι βέβαια τι περίμενα να με αποδεκτεί σα να μην έχει γίνει τίποτα...
Πόσο χαζή παίζει να είμαι.Τέλος πάντων.
Καθώς περπατούσα είδα τον Στέφαν.Πήγα και του μίλησα αν και δε ξέρω γιατί με είδε και με έγραψε έλεος...Δ:Για σου Στέφαν τι κάνεις
Δε μου μίλησε
Δ:Καλά γιατί είσαι έτσι μαζί μου τώρα και δε μου μιλάς σου έχω κάνει κάτι?
Σ:Όχι εμένα αλλά της αδερφής μου τι είναι αυτά που πήγες και έκανες πια νομίζεις πως είσαι από τη μία ή καλύτερη κολλητή και από την άλλη η οχιά με την αδερφή μου δε παίζει κανείς γιατί εμένα δε με ξέρετε καλά και δε θέλω να πληγώνεται για κάποιες ηλίθιες που δεν αξίζουν.
Δ:Μα...
Σ:Με μα με ξιμα και άκου να σου πω μη ξανατολμησεις να ρθεις στο σπίτι μας γιατί δε ξέρω τι θα γίνει κατάλαβες?
Και έφυγα τρέχοντας και τα κλάματα έσταζαν βροχή.Ο Στέφαν έχει δίκιο πληγωθηκα όμως γιατί έτσι που τα έφερα εγώ η ηλίθια που δεν υπήρχε καν λόγος να κάνω αυτές τις μαλακειες καταστρέφοντας τη φιλία μου με την Εύα το μετάνιωσα πολύ σκληρά.😔😟Μεριά Στέφαν
Η στριμμενη ένα ψώνιο είναι και μισό.Παρά να είναι κοντά στη φίλη της και να τη στηρίζει κάνει ότι μαλακειες τις καπνισουν από το μυαλό.Μεριά Εύας
Δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου ούτε την Δέσποινα ούτε τον Κων.Το ότι φταίει η Δέσποινα φταίει δε λέω αλλά περάσαμε τόσα πολλά τόσες ωραίες αναμνήσεις που με σημαδεύουν και αφωσιονομαι τόσο πολύ σε αυτές που δε με νοιάζει το τι έκανε η Δέσποινα και πόσο σκληρό ήταν για μένα και δε τα ξεχνώ.Αν και πρέπει να τα ξεχάσω όλα μαζί της γιατί αυτό που έχει κάνει δεν ήταν και λίγο για μένα που πίστευα πως ήμασταν πραγματικά οι καλύτερες κολλητές💔.Ο αδελφός μου πήγε να τη βρει δε το πιστεύω του είπα να μην ασχοληθεί και αυτός το έκανε.Αχ αυτός ο αδερφός μου είναι πολύ ανιπάκουος δε θα του ξαναπώ και ούτε θα του εμπιστευτώ ποτέ ξανά τίποτα.Απλά ήθελα πολύ να μιλήσω σε κάποιον να καθίσει και να με ακούσει με τόση όρεξη να ακούσει τι έχει γίνει κάνοντας με να τον εμπιστευτώ.
Αλλά ο Στέφαν τα χάλασε όλα.Ε:Γιατί ρε Στέφαν δε σου είπα να μη πεις τίποτα κι εσύ ο τρελός το έκανες ξέρεις πως νιώθω τώρα.
Σ:Γιατί ρε αδερφή έχουμε να φοβηθούμε τίποτα
Ε:Αχου ρε Στέφαν δεν είναι αυτό απλά θα λέει πως σου τα λέω όλα και μιλάω σε ένα αγόρι που σε βγάζει και αναίσθητο για αυτά που μας αφορούν εμένα και σε εκείνην.
Σ:Εύα δεν είναι το φύλο αλλά και ούτε το ότι μπορεί να είμαι λίγο ζωηρός αλλά το ότι είμαι κι εγώ ο αδερφός σου βρε παιδί μου και νοιάζομαι το καταλαβαίνεις αστην να λέει εγώ σε αγαπάω και θέλω να σε βλέπω χαρούμενη γεμάτο ενέργεια δε σου ταιριάζει να είσαι λυπημένη.
Ε:Γι'αυτό σ'αγαπώ εσένα τόσο πολύ γιατί είσαι ένας άγγελος
Και αγκαλιαστήκαμε σφικτά.Πρώτη φορά ερχόμαστε τόσο κοντά μεταξύ μας εγώ και ο αδερφός μου.Αυτός είναι ο μόνος που νοιάστηκε κατά βάθος για μένα.
Είμαι happy☺ που έχω τον καλύτερο αδερφό και έστω κάποιον δίπλα μου αυτό το διάστημα.ΤΟ ΦΕΤΙΝΌ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ👎...😠
Hello guys.Όσο χρόνο είχα και όσο όρεξη είχα να γράψω έγραψα.Αρκετά μικρό κεφάλαιο το σημερινό αλλά δεν είχα και πολύ όρεξη για να φανταστώ γενικά και τι αλλά να γράψω❤Θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο.Ciao(στα ιταλικά το bye)!!xxx👅Α και μη ξεχνάτε να κάνετε απλά ένα πάτημα στο παρακάτω αστέρι🌟:)
🔝
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...