Κεφάλαιο 21

35 2 0
                                    

Αχχχ αχχ θα το ευχαριστηθώ όταν έρθει η στιγμή που δεν θα ξέρουν που να πάνε να κρυφτούν.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Καθώς κοιμόμουν άκουγα κάτι περίεργες φωνές πρώτη φορά απαγορεύετε η φασαρία κάτι περίεργο συνεμβενε επειδή έλειπαν όλα τα κορίτσια από το δωμάτιο ακόμη και η Δέσποινα.Ξύπνησα και βγήκα έξω από το δωμάτιο δεν υπήρχε κανείς.
《Από που ακούγετε η φασαρία ρε παιδιά》
Μπήκα μέσα και πήγα στην τουαλέτα για να πλύνω τα χέρια μου.
ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑ ΔΩΜΑΤΊΟΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΎΣΑΝ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
《SURPRISE》
Η καρδιά μου χτυπούσε με πολλή δύναμη τόσο γρήγορα.....!💥🎂
Πρώτη φορά μου κάνουν surprise στην κατασκήνωση.Ήταν τέλεια γιατί ήταν και ο Κων.Την επόμενη μέρα είναι τα γενέθλια μου αλλά μου έκαναν σήμερα μπας και καταλάβω κάτι γιατί θα έλειπαν όλοι άρα..!!

Μεριά Κων
Ήταν τόσο όμορφη όταν χαμογελούσε ήθελα να πάω να την αγκαλιάσω αλλά είναι αδύνατο τι θα έλεγε εκείνη για εμένα ότι είμαι κανένας τρελός.
Κ:Χρόνια πολλά θέλω να είσαι πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη.
Ε:Ωου ευχαριστώ!
Κ:Σορρυ για τις προάλλες ήμουν νευριασμένος
Ε:Μα γιατί δε σου έκαμα κάτι την αλήθεια είπα και εσύ αντιδρασες άρα δεν υπήρχε λόγω να θυμώσεις αλλά τέλος πάντων
Πήγε να φύγει αλλά τη σταμάτησα
Κ:Πραγματικά είσαι ερωτευμένη με το Γιώργο
Ε:Ναι γιατί όχι και γιατί σε ενδιαφέρει τόσο Κ:Γιατί...γιατί γιατί δεν θέλω να τον πληγώσεις
Ε:Τον αγαπώ δε σημαίνει θα τον πληγωσω
Κ:Τέλος πάντων ας μη συζητήσουμε γι αυτό σήμερα είναι σημαντική ημέρα για σένα
Ε:Αμ ναι.Είδες τον Γιώργο
Κ:Όχι γιατί
Ε:Γιατί τον θέλω λογαριασμό θα σου δώσω
Και έφυγε θυμωμένη.Μα κι εγώ είμαι ένας βλάκας γιατί τη ρώτησα θα νομίσει και τίποτε τώρα επειδή την ρωτώ πράματα που δεν τα σκέφτομαι.Ηλίθιε(για τον εαυτό μου λέω)

Μεριά Δέσποινας
Ήταν ο πιο κούκλος ο Στέφαν.Αν και έχει κορίτσι εγώ δεν παύω να νιώθω συναισθήματα για εκείνον.Ήταν με το κορίτσι του και με έβλεπε συνέχεια μα γιατί μπας και με γουστάρει και τα κάνει όλα αυτά για να ζηλέψω ή κάτι τέτοιο.Μπορεί αλλά όχι δεν υπάρχει περίπτωση.So το κορίτσι του είναι στο ύψος του περίπου κανονική δηλαδή και έχει κανονικό βάρος.Μου περνά ένα χρόνο και έχει πράσινα μάτια και ακάθαρτο ξανθό μαλλί.Καλή είναι ok ως εκεί.Μα κι αυτός τη μία γουστάρει την Ελεάνα και για ένα διάστημα έπαθε κόλλημα μαζί της και τη μία βγάνει με άλλη το κορίτσι του δηλαδή μα έλεος πια.

Μεριά Στέφαν
Η Δέσποινα συνέχεια είναι κολλημένη επάνω μου γι'αυτό την βλέπω για να δω πόση ώρα ακόμη θα με αντικρίζει.Ε αφού είμαι θεός γι'αυτό όλες με τρέχουν από πίσω μου.Πήγα να πάρω λίγο νερό και ήρθε κι εκείνη με παρακολουθεί το ξέρω.
Σ:Γιατί με παρακολουθείς και γιατί με βλέπεις συνέχεια σαν κότα
Δ:Τι λες αγόρι μου δε θα σε με τα καλά σου δε σε βλέπω εσύ με βλέπεις αν θες να ξέρεις και τα ρίχνεις πάνω μου ε βέβαια αγόρια!
Σ:Μμ μη νομίζεις πως δε σε κοιτάω
Δ:Έϊ μη κάνεις σαν το μωρό
Πήγε να φύγει αλλά της έβαλα κλαποποδια λες να μην έπρεπε να το κάνω αυτό όχι της άξιζε με είπε μωρό ενώ δε βλέπει τα δικά της.
Δ:Ρεε ηλίθιο είσαι μαλακας.
Σ:Ναι είμαι και αυτό

Μεριά Δέσποινας
Ο ηλίθιος τελικά έκανα λάθος για εκείνον ούτε θεός είναι ούτε τίποτα παίζει τον όμορφο και τον μάγκα αλλά όχι καταβαθως είναι κάτι χειρότερο που δεν δείχνει.Έγινα ρεζίλι και έτσι πήγα τρέχοντας στην τουαλέτα.Άρχισα τα κλάματα και σκέφτηκα ότι πρέπει να πάψω να τον σκέφτομαι γιατί αυτός είναι ένα τεράστιο λάθος ένα χι για μένα τώρα πια που μου απέδειξε τον πραγματικό χαρακτήρα του.Αυτός με ακολούθησε και άνοιξε την πόρτα.
Σ:Σορρυ
Δ:Να χεσω το Σορρυ σου μαλακισμενο
Σ:Ε εγώ σου ζητάω Σορρυ και εσύ με βρίζεις
Δ:Με έκανες ρεζίλι μπροστά σε όλους και άρχισαν όλοι να γελάνε για μένα εξαιτίας σου και θες να δεχτώ το Σορρυ σου δε πας καλά μου φαίνετε.Φύγε πήγαινε στο κορίτσι σου και άσε με όσο είσαι εδώ τα κάνεις χειρότερα
Σ:Όχι δε φεύγω μέχρι να έρθεις μη κάνεις σαν το μωρό
Δ:Έκανες ότι έκανες και μου λες ότι κάνω σαν το μωρό  φύγε και μη σε νοιάζει.
Σ:Ok μείνε εδώ να κλαις εγώ φταίω που ήρθα να σου πω Σορρυ και να λύσουμε την παρεξήγηση αλλά εσύ φταις με προκαλείς...
Δ:Φύγε!!😵
Και έφυγε με μεγάλους διασκελισμους.

Μεριά Εύας
Μα που είναι αυτή η Δέσποινα.
Ε:Αδερφουλι μήπως είδες την Δέσποινα
Σ:Ναι την είδα είναι στην τουαλέτα
Ε:Μα γιατί είσαι έτσι μουτρωμενος
Σ:Να ρωτήσεις την κολλητή σου.
Μπήκα μέσα στη τουαλέτα και η Δέσποινα έτρεξε και ήρθε να με αγκαλιάσει εκλεγε και τη ρώτησα τι συνέβηκε.
Δ:Ρώτα τον αδερφό σου.
Ε:Και εκείνος μου είπε να σε ρωτήσω εσένα
Μου είπε τη συνέβηκε.Σαν το σκύλο με τη γάτα.Τι να πω έτσι είναι όταν είσαι ερωτευμένος.!❤

Σήμερα βρήκαν να καυγαδισουν δηλαδή...τι να πω απασχολούνται με άλλα πράματα παρά για το surprise μου οκ ερωτευμενα τα παιδιά αλλά ας τα αφήσουμε όλα καμία φορά πίσω χωρίς να δίνουμε τεράστια σημασία γιατί χαλιομαστε κι εμείς αλλά και οι φίλοι μας που μας βλέπουν έτσι,έτσι είπα στην Δέσποινα.

*********************************
Hey my wattpaders.
Σήμερα το κεφάλαιο αυτό αρκετά μικρό γιατί δεν βρήκα αρκετό χρόνο ελπίζω να με καταλαβαίνετε.



Οι καλύτερες κολλητές Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang