Μετά από 5 χρόνια...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Είμαι 18 χρόνων...Και έχω ζήσει στη Γερμανία ολόκληρα 5 χρόνια από τα 13 μου λόγω δουλειάς του μπαμπά μου.Τελικά όμως η εταιρία είχε αντιμετωπίσει πολλά πρόβλημα οικονομικά και έκλεισε.Εμείς τι να κάναμε στην Γερμανία αφού μόνο για δουλειές πήγαμε να ζήσουμε εκεί.Τότε φύγαμε...Νόμιζα πως θα ήτανε διαφορετικά σε μία άλλη άγνωστη χώρα αλλά μια χαρά ήμουν περνώντας μέρα με τη μέρα.Στο σχολείο έγινα δήθεν επειδή είχα φίλες δήθεν αν και δεν το περίμενα...Είχα πολλές φίλες Ελληνίδες που έπρεπε να πάνε στη Γερμανία διότι ήταν κάποιος γονιός τους από εκεί και έπρεπε να φύγουν από τη Χώρα τους για να πάνε εκεί.Επίσης έμαθα και καλά τη γλώσσα μέρα με τη μέρα επειδή στο σχολείο ήμουν αλλογλωση δηλαδή δεν ήξερα τη γλώσσα και εκεί μου μάθαιναν.Μιλούσα τα αγγλικά μαζί τους μέχρι να μάθω Γερμανικά αν και μου ήταν αρκετά δύσκολο.Έκανα ασπουμε μια καινούργια ζωή.Παρασύρθηκα λίγο στη Γερμανία αφού σχεδόν πάντα ήμουν σοβαρή και δεν ήμουν ζωηρή δηλαδή να κάνω μαλακειες εκεί υπήρχαν παιδιά που με έκαναν να παρασυρθω αλλά τώρα πάει...Με τους φίλους μου τους παλιούς ξεχάστηκα πολύ.
Θυμάμαι πόσο καλά περνούσαμε εγώ κι οι φίλοι μου.Χαχ θυμάμαι που μου άρεσε ο Κων και προσπαθούσα να κάνω πράγματα για να του αρέσω.Πόσο τρελή ήμουν.
Α!Έχω κι αγόρι σπουδάζει στη Γερμανία Νομική!
Τον γνώρισα σε ένα μπαράκι που πήγα με τις φίλες μου.Α και τώρα που γύρισα σκέφτηκα να δώσω πανελλήνιες για να περάσω νηπιαγωγός που από τα 13 μου ήθελα να ακολουθήσω αυτό το επάγγελμα.Σας είπα μερικά πράγματα πως ήταν η ζωή μου μετά από όλα αυτά!
Αχ πόσο μου έλειψε η Δέσποινα σκέφτομαι να πάω να τη δω να της κάμω έκπληξη αν και μπορεί να μη με καταλάβει μετά από τόσα χρόνια αλλά δε πειράζει χιχι.😊Μόλις πήγαμε στο σπίτι την καινούργια μας οικεία πήγα στο δωμάτιο μου για να σεταρω και να τοποθετήσω τα πράγματα μου.Μετά το διακοσμησα γιατί ήταν πολύ σκέτο και δε μπορούσα να το βλέπω έτσι και μετά πήγα να κάνω μπάνιο για να με χαλαρώσει.Έκανα ένα τοστ να φάω επειδή πέθανα από την πείνα και πήγα να ξαπλώσω
Το επόμενο πρωί
Πω πω νύστα είναι μόλις 1:00μμ και νιώθω πως είναι 5:00 το πρωί
Αυτό το ταξίδι με κούρασε πολύ θέλω να κοιμάμαι ολόκληρες ώρες και να μη κάνω τίποτα άλλο παρά μόνο να κοιμάμαι πολύ.Τέλος πάντων ξύπνησα για να πάω τζόκινγκ ναι έβαλα 6 κιλά απίστευτο!😬Ναι έτρωγα πολύ και δε σκεφτόμουν ούτε με ένοιαζε αν βάλω έξτρα κιλά γι'αυτό τώρα επανορθώνω.
Καθώς έτρεχα σταμάτησα για λίγο αναπνέοντας πολύ γρήγορα και οι παλμοί μου χτυπούσαν δυνατά.Μετά συνέχισα αλλά γιατί ήμουν αγυμναστη και κουράστηκα ήθελα να σταματήσω αλλά δε γινόταν πρέπει να χάσω εκείνα τα κιλά που έβαλα και έχω βάλει στόχο γι'αυτό και πρέπει να τον πετύχω.Μετά για να ξεκουραστώ λίγο πήγα στο απέναντι περίπτερο για να πάρω κάτι να φάω.Καθώς πήγα να διασταυρωσω αφού έβλεπα πως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ήταν μακριά ήρθε ένα αυτοκίνητο Jip γρήγορο προς τα πάνω μου και προσπάθησα να βάλω περισσότερη δύναμη στο τρέξιμο μου αλλά δεν έφτασα.Έκλεισα σφικτά με δύναμη τα μάτια μου γιατί δεν ήθελα να δω.Είμαι ξαπλωμένη ανεσθητα στο πάτωμα και στέκεται ένα bad boy προς τα πάνω μου με ανοικτό το σακάκι να φαίνονται οι κοιλιακοί του.Αχ ανατρίχιασα τέλος πάντων και με έβλεπε με ένα βλέμμα τι κάνεις μωρή εκεί κάτω.Πήγα να σηκωθώ αλλά έπεσα κάτω.Το αμάξι με χτύπησε με δύναμη στο πόδι.
Ε:Αουυυυυυυυ!!,φώναξα δυνατά.Άνθρωπε μου πας καλά με σκότωσες
Άγνωστος:Εσύ πας καλά που πήγες να διασταυρώσεις ενώ ερχόμουν εγώ
Ε:Α τι λες μωρέ ηλίθιε ήσουν μακριά και ήρθες με μεγάλη ταχύτητα προς τα πάνω μου.Αουυυ!
Μου έδωσε το χέρι του το ψώνιο για να με σηκώσει επειδή που έσπασε το πόδι μου.
Ε:Αααααα!!Μου εσπασες το πόδι μου μαλα...
Α:Σκάσε και έλα να σε πάω στο νοσοκομείο να σου το τυλίξουν.
Ε:Όχι όχι δε σε ξέρω γιαυτο πως να σε εμπιστευτώ και να μπω στο άγνωστο αυτοκίνητο δε ξέρω τι μπορεί να μου κάνεις
Α:Σώπα και μη κάνεις σαν το μωρό και τι θα μείνεις έτσι κουτσή κι ανάποδη άντε
Ε:Έχε χάρη που το κάνω για το πόδι μου
Μία φάση καθόταν και με έβλεπε και μετά απότομα ξεκόλλησε.Με πήρε σαν το γαμπρό που περνει τη νύφη και καθώς με κράταγε ακουμπούσε το σώμα μου στους κοιλιακούς του και τους ένιωθα να ακουμπάνε στο σώμα μου και ανατρίχιασα.Με έβαλε στο αυτοκίνητο και μετά από τόση ησυχία μίλησα εγώ.
Ε:Δε συστηθηκαμε πως σε λένε
Α:Κωνσταντίνο εσένα
Ε:Εύα
Κ:Ωραίο όνομα
Ε:Ευχαριστώ.Πόσο είσαι
Κ:Α γιατί θες να μάθεις θα κάνουμε σχέση και θες να μάθεις τόσο
Ε:Πρέπει να καούμε σχέση για να θέλουμε να μάθουμε την ηλικία του άλλου.
Κ:Ok καλά(Ε:Έβγαλε ένα αυθόρμητο γέλιο)είμαι 20 εσύ
Ε:18 βασικά σήμερα ήρθα στην Ελλάδα πριν 5 χρόνια ήμουν Γερμανία λόγω δουλειές του πατέρα μου.
Ο Κωνσταντίνος έμεινε αμίλητος αλλά δε ξέρω γιατί ήταν αμίλητος και είχε ένα περίεργο ύφος.
Κ:Για πες μου έχεις αδέρφια
Ε:Ναι έχω έναν αδερφό στην ηλικία σου εσύ έχεις αδέρφια.
Κ:Ναι έχω μία αδερφή στην ηλικία σου.
Εκείνη την ώρα άρχισα να σκέφτομαι πολλά τον λένε Κωνσταντίνο είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος μου όπως τον αδερφό μου και έχει μία αδερφή στην ηλικία μου λέτε να είναι ο Κων...ο φίλος του αδερφού μου.Όχι δε νομίζω όχι αποκλείεται.
Κ:Εύα εσύ είσαι η κολλητή της αδερφής μου ο αδερφός σου είναι ο Στέφαν?
Ε:Τι ναι που ξέρεις το όνομα του είσαι ο Κων αυτός που νομίζω ο κολλητός του αδερφού μου και η Δέσποινα η αδερφή σου η κολλητή μου?
Κ:Ναι ναι Ε πως είναι τύχη που συναντηθήκαμε μετά από 5 ολόκληρα χρόνια καλά κι εσύ ένα τηλέφωνο δε μας πήρες μας ξέχασες τελείως
Ε:Ε όχι εγώ αν θες να ξέρεις ήμουν σε κατάθλιψη εκείνον τον καιρό και λογικό ήταν δε σκεφτόμουν τίποτα πάρα μόνο να περνάνε οι μέρες που ήμουν στη Γερμανία ε κι εσείς γιατί δε με πήρατε να δείτε τι κάνω όταν μου ήταν δύσκολο εκείνον τον καιρό ούτε τον αδερφό μου πήρες τι φίλος είσαι εσύ υποτίθεται.
Κ:Κοίτα Εύα δε θέλω να τσακωθουμε μετά από 5 χρόνια που συναντιόμαστε μεγαλώσαμε πια.
Ε:Εμα εσύ το άρχισες.Μεριά Κων
Αχ θεέ μου πως ομόρφυνε έτσι είναι πολύ διαφορετική.Μετά από τόσα χρόνια δε το περίμενα να ξαναβρεθούμε.
Μου αρέσει όταν τσακωνόμαστε όταν βρισιομαστε.
Κ:Πως πέρασες στη Γερμανία πως ένιωθες
Ε:Στην αρχή ένιωθα πολύ περιθωριοποιημενη αλλά μετά γνώρισα πολλές φίλες στο σχολείο.Έχω και σχέση και λατρεύω το αγόρι μου σπουδάζει εκεί βασικά αλλά θα έρθει να με δει για λίγο και θα πάει πίσω.Εκείνην την ώρα ένιωθα μια έντονη ζήλεια να με κατατρώει.Δε ξέρω γιατί αλλά έχω ακόμη συναισθήματα για εκείνην όσα χρόνια και αν έχουν περάσει.Έχω κάνει πολλές σχέσεις αλλά μόνο και μόνο για να την ξεπεράσω και όχι γιατί ένιωθα συναισθήματα για τις άλλες η Εύα είναι ξεχωριστό κορίτσι από τις άλλες.Ο καθενας έχει το κορίτσι που τον ξεχωρίσει όπως κι εμένα η Εύα.Είναι γλικια όμορφη έξυπνη και άλλα πολλά βασικά τα έχει όλα.
Κ:Α ωραία πολύ ωραία
Ε:Ναι πόσο έχεις αλλάξει
Κ:Προς το κακό ή προς το καλό
Και βγάλαμε ένα αυθόρμητο γέλιο
Ε:Προς το καλό βρε!
Κ:Ευχαριστώ κι εσύ ομορφυνες προς το καλό
Ε:Γιατί ήμουν άσχημη παλιά
Κ:Όχι όχι μην ανησυχείς απλά άλλαξες μεγάλωσες ξεχωρισες από ότι ήσουν μικρή.
Ε:Μμ ναιΜεριά Εύας
Χτυπάει το κινητό μου
Ναι για σου μωρό μου πόσο μου έλειψες καρδούλα μου.Έβλεπα στο πρόσωπο του όταν με έβλεπε που μιλούσα με το αγόρι μου και έδειχνε μία ζήλεια και όταν τον έβλεπα απ το καθρεφτάκι του αυτοκινήτου έβλεπε μπροστά και έκανε σαν να μη με έβλεπε.***************************************
Hiii guys!Καινούργιες εξελίξεις.
Η Εύα και ο Κων οι δύο μεγάλοι έρωτες ξανασυναντιουνται μετά από 5 χρόνια όπου χαθηκαν και η ηρωίδα μας έκανε τη ζωή της.Ο ήρωας μας νιώθει ακόμα και μετά από τόσα χρόνια ακόμη συναισθήματα για την ηρωίδα μας.Το κορίτσι μας άραγε νιώθει ακόμη συναισθήματα όπως ένιωθε πριν 5 χρόνια για εκείνον?
Σας αφήνω σε αγωνία.😍
Το τραγούδι πάνω πάνω είναι από τα τραγούδια του αγαπημένου μου συγκροτήματος 3 Doors Down-Landing In London.Δε σχετίζεται το θέμα μας με το Λονδίνο αλλά μου αρέσει αυτό το τραγούδι και ήθελα να το βάλω χιχι💟💖🌟🔻
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...